Timanttista

Mietin että voisin alkaa puristaa ruuvipuristimella hiileistä timantteja.
39140
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 39

Vanhimmat

Voi mennä ihan pikkasen aikaa?

Äänestä

Kokeile ennemmin sitä kullan valmistusta kemiallisesti,jota on yritetty myös jo vuosisadat,voit todellakin saada tuloksia aikaan omana elinaikanasi.

Äänestä
  • Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on

Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.

En tiedä mikä on pakalainen, mut vasemmistoo äänestän, ne antaa mun toteuttaa itteeni ilman työnpelkoa.

Äänestä

Eikö sitä ole Hydraulic Channelilla sitten kokeiltu?

Äänestä

Helppoa kuin heinän teko. Tarvitaan 500000–2000000 barin paine ja lämpöä 1000-2000 °C. Sitten timantteja alkaa tulla kunhan lapioi hiiltä koneeseen.

Äänestä
  • Ei taida Kärkkäisen prässi piisata?

Äänestä

• Joo, kiristän tota ruuvipuristinta hiljaksiin enemmän, aikaa on, en oo menossa mihinkään.

Äänestä

Hanki kunnon viilapenkki ja toho.

Äänestä
  • Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.

Oikein

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.

Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.

Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.

Kyllä sinun hakemuksien käsittelyyn löytyy varmasti joku virkamies.

Äänestä

Ai niin. Minulla on molemmat.

Äänestä

Siinä on vaan se ongelma, että tavara tursuaa reunoilta pois. Se pitäisi saada tarpeeksi kestävään (2x timanttiin) umpinaiseen lootaan ja sitten tarpeeksi pitkä vipuvarsi ja vänkivoimat. Miten saat vivun sisään umpioon?

Äänestä
  • No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.

Meinaatko alkaa myymään?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko alkaa myymään?

No joo jos niinku verottaja ja muut instanssit ei puutu asiaan, enempi tää on harrastus, kun töihin en aio mennä ikinä.

Äänestä

Ajattelin tänään kiristää ruuvipuristinta, jos huomen tulis jo vaikka timantti, vaik ei mul kiire oo

Äänestä

hiilijalanjäljistä voisi löytyä esipuristettuja timantteja

Äänestä
  • En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.

Joo, nehän vois yrittää maalittaa sut töihin😀

Äänestä

Tänään pitää taas kiristää puoli - yksi kierrosta puristinta, josko alkaisi timanttia tulla.
Vaikka kiire ei mulla oo, en mee töihin ikinä.

Äänestä

Ajattele paremmin.

Äänestä

Samallahan voisit kehitellä toimivan kotouttamisohjeman.
Kotouttaminen onnistuu yhtä hyvin kuin timanttien teko ruuvipuristimella.

Äänestä
  • Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.

Joo, noin ne sano meiän puolueentoimistollaki, siis vasemmiston, mikä mahdollistaa mun timantti harrastuksen, ku ei oo pelkoo joutuu töihin.

Äänestä

Just heräsin, timanttii ei o viel tullut, ajattelin kiristää ruuvia kierroksen.
Aikaa mulla on oottaa.

Äänestä
  • Olisiko jo huomenna...?

Äänestä

No huh, tuli juhlittu koko yö, ei noi työt onneksi paina, ajattelin nyt käydä kiristämäs puristinta vaan puolkierrosta, ei jaksa nyt enempää.
Ja si nukkuun, ehkä tällä puristuksessa timantti tulee.

Äänestä

No nyt on vierähtänyt tovi, lomaa pidin, aattelin et nyt timanttituotanto taas käyntiin.
Aattelin kiristää puolitoista kierrosta, ku lomalla ei ehtiny.

Äänestä
  • Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.

Tänää alko taas arki, ainaki naapuri lähti töihin.
    Mä aattelin taas kierroksen verran pihtejä kiristää, kai se timantti on koht valmis.
    Vaikkei mulla oo kiire, ainakaan töihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mietin että voisin alkaa puristaa ruuvipuristimella hiileistä timantteja.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu