Timanttista

Anonyymi

Mietin että voisin alkaa puristaa ruuvipuristimella hiileistä timantteja.

39

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi mennä ihan pikkasen aikaa?

• Anonyymi

Kokeile ennemmin sitä kullan valmistusta kemiallisesti,jota on yritetty myös jo vuosisadat,voit todellakin saada tuloksia aikaan omana elinaikanasi.

• Anonyymi

Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on

Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.

En tiedä mikä on pakalainen, mut vasemmistoo äänestän, ne antaa mun toteuttaa itteeni ilman työnpelkoa.

• Anonyymi

Eikö sitä ole Hydraulic Channelilla sitten kokeiltu?

• Anonyymi

Helppoa kuin heinän teko. Tarvitaan 500000–2000000 barin paine ja lämpöä 1000-2000 °C. Sitten timantteja alkaa tulla kunhan lapioi hiiltä koneeseen.

• Anonyymi

Ei taida Kärkkäisen prässi piisata?

• Anonyymi

Joo, kiristän tota ruuvipuristinta hiljaksiin enemmän, aikaa on, en oo menossa mihinkään.

• Anonyymi

Hanki kunnon viilapenkki ja toho.

• Anonyymi

Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.

Oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.

Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.

Kyllä sinun hakemuksien käsittelyyn löytyy varmasti joku virkamies.

• Anonyymi

Ai niin. Minulla on molemmat.

• Anonyymi

Siinä on vaan se ongelma, että tavara tursuaa reunoilta pois. Se pitäisi saada tarpeeksi kestävään (2x timanttiin) umpinaiseen lootaan ja sitten tarpeeksi pitkä vipuvarsi ja vänkivoimat. Miten saat vivun sisään umpioon?

• Anonyymi

No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.

Meinaatko alkaa myymään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko alkaa myymään?

No joo jos niinku verottaja ja muut instanssit ei puutu asiaan, enempi tää on harrastus, kun töihin en aio mennä ikinä.

• Anonyymi

Ajattelin tänään kiristää ruuvipuristinta, jos huomen tulis jo vaikka timantti, vaik ei mul kiire oo

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

hiilijalanjäljistä voisi löytyä esipuristettuja timantteja

• Anonyymi

En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.

Joo, nehän vois yrittää maalittaa sut töihin😀

• Anonyymi

Tänään pitää taas kiristää puoli - yksi kierrosta puristinta, josko alkaisi timanttia tulla.
      Vaikka kiire ei mulla oo, en mee töihin ikinä.

• Anonyymi

Ajattele paremmin.

• Anonyymi

Samallahan voisit kehitellä toimivan kotouttamisohjeman.
      Kotouttaminen onnistuu yhtä hyvin kuin timanttien teko ruuvipuristimella.

• Anonyymi

Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.

Joo, noin ne sano meiän puolueentoimistollaki, siis vasemmiston, mikä mahdollistaa mun timantti harrastuksen, ku ei oo pelkoo joutuu töihin.

• Anonyymi

Just heräsin, timanttii ei o viel tullut, ajattelin kiristää ruuvia kierroksen.
      Aikaa mulla on oottaa.

• Anonyymi

Olisiko jo huomenna...?

• Anonyymi

No huh, tuli juhlittu koko yö, ei noi työt onneksi paina, ajattelin nyt käydä kiristämäs puristinta vaan puolkierrosta, ei jaksa nyt enempää.
      Ja si nukkuun, ehkä tällä puristuksessa timantti tulee.

• Anonyymi

No nyt on vierähtänyt tovi, lomaa pidin, aattelin et nyt timanttituotanto taas käyntiin.
      Aattelin kiristää puolitoista kierrosta, ku lomalla ei ehtiny.

• Anonyymi

Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.

Tänää alko taas arki, ainaki naapuri lähti töihin.
        Mä aattelin taas kierroksen verran pihtejä kiristää, kai se timantti on koht valmis.
        Vaikkei mulla oo kiire, ainakaan töihin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe