Mietin että voisin alkaa puristaa ruuvipuristimella hiileistä timantteja.
Timanttista
39
70
Vastaukset
- Anonyymi
Voi mennä ihan pikkasen aikaa?
- Anonyymi
Kokeile ennemmin sitä kullan valmistusta kemiallisesti,jota on yritetty myös jo vuosisadat,voit todellakin saada tuloksia aikaan omana elinaikanasi.
- Anonyymi
Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timantit on mun juttu, oon elämäntapa työtön aikaa on
Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan myös Persujenrivessä ja valmis möykkäämään pakalaisten tuomistakuluista.
En tiedä mikä on pakalainen, mut vasemmistoo äänestän, ne antaa mun toteuttaa itteeni ilman työnpelkoa.
- Anonyymi
Eikö sitä ole Hydraulic Channelilla sitten kokeiltu?
- Anonyymi
Siis Hydraulic Press Channel voisi olla hyvä testipaikka.. https://www.youtube.com/watch?v=u8o_3vvWobA
- Anonyymi
Helppoa kuin heinän teko. Tarvitaan 500000–2000000 barin paine ja lämpöä 1000-2000 °C. Sitten timantteja alkaa tulla kunhan lapioi hiiltä koneeseen.
- Anonyymi
Ei taida Kärkkäisen prässi piisata?
- Anonyymi
Joo, kiristän tota ruuvipuristinta hiljaksiin enemmän, aikaa on, en oo menossa mihinkään.
- Anonyymi
Hanki kunnon viilapenkki ja toho.
- Anonyymi
Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kysyy ostaisko sossu, ne tukee kaikki harrastuksii et pysytään virkeinä, ku töihinkään ei huvita mennä.
Oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Akatemialta voit myös kysyä rahoitusta.
Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut oon tottunu et joku muu hoitaa mun puolesta tollaset asiat.
Kyllä sinun hakemuksien käsittelyyn löytyy varmasti joku virkamies.
- Anonyymi
Ai niin. Minulla on molemmat.
- Anonyymi
Siinä on vaan se ongelma, että tavara tursuaa reunoilta pois. Se pitäisi saada tarpeeksi kestävään (2x timanttiin) umpinaiseen lootaan ja sitten tarpeeksi pitkä vipuvarsi ja vänkivoimat. Miten saat vivun sisään umpioon?
- Anonyymi
No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla on aikaa miettii, ei työt paina, nii voin keskittyy tähän timantti tuotantaan.
Meinaatko alkaa myymään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko alkaa myymään?
No joo jos niinku verottaja ja muut instanssit ei puutu asiaan, enempi tää on harrastus, kun töihin en aio mennä ikinä.
- Anonyymi
Ajattelin tänään kiristää ruuvipuristinta, jos huomen tulis jo vaikka timantti, vaik ei mul kiire oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta voisit saada vinkkejä.. https://www.youtube.com/c/hydraulicpresschannel
Ihan hyvä vinkki, mut mä ajattelin tehä luomu timanttei, ilman koneita, aikaa mulla on.
- Anonyymi
hiilijalanjäljistä voisi löytyä esipuristettuja timantteja
- Anonyymi
En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä tuosta, noi vihreet on aika mustasukkasia noista ilmastojutuista, nehä voi alkaa maalittaa mua tai jotain.
Joo, nehän vois yrittää maalittaa sut töihin😀
- Anonyymi
Tänään pitää taas kiristää puoli - yksi kierrosta puristinta, josko alkaisi timanttia tulla.
Vaikka kiire ei mulla oo, en mee töihin ikinä. - Anonyymi
Ajattele paremmin.
- Anonyymi
Samallahan voisit kehitellä toimivan kotouttamisohjeman.
Kotouttaminen onnistuu yhtä hyvin kuin timanttien teko ruuvipuristimella.- Anonyymi
Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Hiiistä tulee timantteja ja pakolaisista veronmaksajia.
Joo, noin ne sano meiän puolueentoimistollaki, siis vasemmiston, mikä mahdollistaa mun timantti harrastuksen, ku ei oo pelkoo joutuu töihin.
- Anonyymi
Just heräsin, timanttii ei o viel tullut, ajattelin kiristää ruuvia kierroksen.
Aikaa mulla on oottaa.- Anonyymi
Olisiko jo huomenna...?
- Anonyymi
No huh, tuli juhlittu koko yö, ei noi työt onneksi paina, ajattelin nyt käydä kiristämäs puristinta vaan puolkierrosta, ei jaksa nyt enempää.
Ja si nukkuun, ehkä tällä puristuksessa timantti tulee. - Anonyymi
No nyt on vierähtänyt tovi, lomaa pidin, aattelin et nyt timanttituotanto taas käyntiin.
Aattelin kiristää puolitoista kierrosta, ku lomalla ei ehtiny.- Anonyymi
Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollu nyt taukoo tosta timantti hommasta, mut huomenna aattelin kaksi kierrosta puristaa, saas nähdä kuin väsynyt on tuon jälkeen.
Tänää alko taas arki, ainaki naapuri lähti töihin.
Mä aattelin taas kierroksen verran pihtejä kiristää, kai se timantti on koht valmis.
Vaikkei mulla oo kiire, ainakaan töihin.
- Anonyymi
Lisää vielä kunnolla kuumuutta paineen lisäksi, niin ei kai se mahdotonta ole?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000071269.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650