On raskasta lukea näitä juttuja Iltalehdistä. Pitkäkestoisen murhan tekijät eivät
tarvi mitään sääliä. Vapautuminen ja sen jälkeinen elämä tulee olemaan vaikea
heille olisi parempi viettä täysaika laitoksessa . Niin ehkä se avaa edes jotain.
Koskelan sankarit pääsivät samaan laitokseen pariksi vuodeksi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet väärässä tätä asiaa on nyt jauhettu jokaisessa tilaisuudessa.
He ovat kyllä tehneet väärät ratkaisut elämässään ja myös uhrin omaiset ovat todella
suuren surun murtamia.
MUTTA !
Tapatumaa ei voi enään peruttaa.
Kyllä aika vielä haavat parantaa ,meidän asia ei ole tuomita heitä vaan säälitä heitä eikä rangaista.
Otetaan rauhallisesti.- Anonyymi
Ei aika paranna omaisten haavoja . Nää juntit pääsee kuin koira veräjästä.
Ne ei edes muista koko asiaa . Ps4 , pepsiä ,sipsejä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aika paranna omaisten haavoja . Nää juntit pääsee kuin koira veräjästä.
Ne ei edes muista koko asiaa . Ps4 , pepsiä ,sipsejä .Nyt osoitat itse tyhmyytesi he eivät ole juntteja.
Pysy asiassa.
- Anonyymi
Kyyllä kai vainajan omaiset keksivät sopivia juttuja kun vapautuvat , näinhän se menee !!
- Anonyymi
Vapautuvat juuri sopivasti kutsuntoihin ja armeijaan, jossa opetetaan tappamaan.
- Anonyymi
Emme saa kertoa kuinka hieno kaupunki Espoo oikein on 🤬🤬🤬🤬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510