Teuvo Suni - ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)

Anonyymi

Teuvo Suni ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)



Raamattu – Upea viisauden ja taidon Aarteisto!
------------------------------------------------------------

Näinä aikoina kun tehdään jopa laitontakin hyökkäystä Raamattua vastaan
( = ”kiihotusta kansanryhmää vastaan” = kristityt)

se on edelleen lainmukainen eepos. Samoin, kun Eksyneet ja Eksyttäjät koettavat ”repiä rikki” ja romuttaa Sanan arvovaltaa, on hyvä muistaa näitä faktoja:
• Maailmassa on noin 2,5 miljardia kristittyä, joiden Pyhä Kirja Raamattu on…
• Se on maailman levinnein, luetuin ja tutkituin Kirja!
• Se on käännetty kokonaisuudessaan 474 kielelle,
• Uusi Testamentti 1231 kielelle,
• osia Raamatusta 2527 kielelle. . .
• Raamatun 66 kirjaa (osaa) syntyivät 1500 vuoden aikajatkumossa,
• 40 eri kirjoittajan työstä, Pyhän Hengen vaikutuksessa.. .

Raamattu on kestänyt vuosituhansien ”hyökkäykset”! Se on Sanan Kallio, jota vastaan on ihan turha nousta. Jokainen joka uhittelee Raamatun sanan edessä, tekee itselleen karhunpalveluksen!


Raamattu on ihmiselämän avoin näytösfoorumi!
----------------------------------------------------------------

Raamattu on avoin ja totuudellinen kirjoituskokoelma, jonka areenalla saa nähdä:
• pyhyyden ja pahuuden
• pyhikset ja pahikset
• pyhät ihmiset ja paholaisen palvelijat
• pyhityksen ja saastaisuuden (esimerkit)
• totuudet ja valheet
• hyvät teot ja pahat teot
• synnit ja syntien anteeksiantamuksen
• onnen ja onnettomuudet
• taivaan ja kadotuksen, ja…
• Jumalan rakkauden ja paholaisen viha-arsenaalin
• hyvän tien ja pahan tiet, ja
• siunauksen ja kirouksen …

Siunauksen ja / tai kirouksen asia?
-------------------------------------------

On tarpeen kysyä: Oletko / olenko siunauksen vai kirouksen lapsi? Kuka on? Miten ja miksi? Jumalalla on siunauksen avaimet.

Raamattu puhuu sekä siunauksesta, että kirouksesta.

Niin selviä tekstejä, ettei kenellekään lukutaitoiselle jää hämäräksi. MITKÄ asiat tuottavat Jumalan siunauksen, mitkä ovat ne seikat, joista ihminen joutuu Jumalan kirouksen alle? Nämä molemmat asiat ovat tosia. Voisi sanoa, että
• a) siunaus on Jumalan mielisuosio, positiivisuus, ja
• b) kirous on Jumalan epäsuosio, negatiivisuus

Jumalan siunaus johtaa lopuksi iankaikkiseen elämään, taivaassa.
Jumalan kiroukseen joutunut ja jäänyt ei taivasta peri, vaan päätyy ikuiseen eroon Jumalasta ja taivaasta.


Jumala on ilmoittanut ”siunauksen” ja ”kirouksen” kriteerit?
--------------------------------------------------------------------------------

”Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kiroukseKR 1933/-38n. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.” ( 5. Moos. 30:19 - KE1933/-38)

”Katso minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen. SIUNAUKSEN, jos te TOTTELETTE Herran teidän Jumalanne käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan. Mutta KIROUKSEN, jos te ette tottele Herran teidän Jumalanne käskyjä, vaan poikkeatte siltä tielä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa...” (5. Moos 11:26-27, KR1933/-38)

(aloitus jatkuu)

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottelemattomuus Jumalan Sanaa kohtaan synnyttää kirouksen olotilan
      --------------------------------------------------------------------------------------------

      Onko Jumala muuttunut?
      Onko Hän peruuttanut niitä sanoja, joita Hän puhui palvelijansa Mooseksen kautta? Ei ole. Jumala ei muutu aikojen ja ihmisten mielipiteiden mukaan.

      Hän on sama Eilen, Tänään ja Iankaikkisesti! Kumosiko Jeesus Lain sanat?

      • ” Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.” ( Matt 5:17)

      • ”Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.” ( Luukas 17:16)

      Jumalan muuttumaton Sana on edelleen voimassa! Hänen ilmoituksensa siunauksesta ja kirouksesta ovat siis myös voimassa.

      - taikka KIROUKSEEN ( Jumalan epäsuosioon; hyljätyksi tulemiseen).

      Nämä Jumalan asettamat faktat ovat edelleen voimassa.
      * Kukaan ihminen ei voi niitä kumota.
      * Kukaan ei voi lahjoa Jumalaa ”siunaamaan” itseään taikka elämäänsä, jos on TOTTELEMATON ja kapinoi Raamatun sanaa vastaan, jonka Jumala on uskonut ihmiskunnalle.

      Se joka kapinoi Raamatun Sanoja vastaan, Jeesuksen opetuksia, apostolien opetuksia vastaan, mikä on sellaisen osa? Kirous. Sellainen ihminen on itse itelleen sen seurauksen ”tilannut”.

      Kirouksen vaikutuspiiriin sortunut ihminen alkaa sitten levittää ympärilleen ”kirousta”. Pahuuden kylvöä. Jopa niin häikäilemättömästi (julkisesti) että on tilannut itselleen nimityksen.

      Kirouksen Kirjeopiston konsultti! ( = Teuvo Suni)

      (Tästä asiasta sitten jatkoa Osassa B.
      Miten Teuvo Sunista kehittyi näin traagisen tason tapaus?)

      • Anonyymi

        Minä iloitsen sinun todistustesi tiestä, niinkuin kaikkinaisesta rikkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen sinun todistustesi tiestä, niinkuin kaikkinaisesta rikkaudesta.

        ” Tee palvelijallesi hyvin, että minä eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen sinun todistustesi tiestä, niinkuin kaikkinaisesta rikkaudesta.

        ” Sinun todistuksesi ovat minun iloni, ne ovat minun neuvonantajani.”


    • Anonyymi

      Suni tulee kohtaamaan sen kaiken, millä Jumalaa ja Jeesusta ja Raamattua ja apostoleja ja Kristuksen lampaita on herjannut!

      Miten hän siitä selviää?

      Tiedetään, mutta sen aika näyttää. Pian.
      Aamos 3:7

    • Anonyymi

      Raamattu on monen asian summa. Jotkut pitävät totuutta sen vahvimpana lenkkinä, mutta erehtyvät. Totuus on vasta kuudennella sijalla. Jeesus kyllä sanoi että lakia noudattava nousee suureksi eli fundamentalisti, mutta todellisuudessa Paavali kumosi tuon seikan ja nosti rakkauden suurimmaksi ja kirosi lain noudattajat. Monet muut ovat tehneet saman ja niin Totuus tippuu aina alaspäin.
      Mä itse oon Nykyisin kiinnostunut tieteestä ja sillekin raamattu tarjoaa enemmän apetta kuin mitä totuudelle. Kuitenkin melko vähän, vaikka korkeaa. Eihän totuuden mukaan mies saa naida miehensä hylkäämää, mutta Paavali ja Koraani muuttivat senkin seikan.

    • Anonyymi

      OLETKO KIROTTU VAI SIUNATTU

    • Anonyymi

      Ken meiltä voisi viedä
      pois sanan kalleimman?
      Se kutsuu, näyttää tietä
      luo pyhän Jumalan.
      Sen, Herra, keskellämme
      suo kantaa hedelmää,
      niin että elämämme
      sen valoon aina jää.

    • Anonyymi

      Varokaa valeprofeettaa!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      953
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      650
    Aihe