Runkkaapas minulle, nainen

Anonyymi

ja kerro, miten sen teet.

Palkaksi lupaan runkata lopussa itseni ja laittaa selostuksen.
T. MIES ( aito).

Sinun ketjusi meni lukkoon, joten aloitin uuden. Nauttisin kovasti tarinasta jossa olisimme vain me kaksi (ainakin alkuun). Lupaisimme toisillemme ja itsellemme että emme harrasta seksiä, mutta kiusoittelisimme toisiamme kosketuksilla ja vilautteluilla. Kiusoittelu menisi pidemmälle, kunnes olisimme niin kiimaisia että panisimme rajusti vaikka meidän ei pitänyt niin tehdä. Sen jälkeen voisimme rakastella hitaammin toisia hellien. Tämä on vain minun haave, josta ehkä kirjoitan oman tarinan. Sinulta luen mielelläni mitä vain. Ehkä voisi olla kiihottavampaakin lukea jotain mistä ei tiedä yhtään mitä tulee tapahtumaan.

69

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaan runkata kun on aikaa.
      Juuri nyt on hoppua.
      T. Nainen

      • Anonyymi

        Hienoa, odottaminen on osa nautintoa. Säästän kiimaani siihen kunnes sinulla on aikaa.


    • Anonyymi

      Taidan olla itsekin lukossa tms, eroottinen mielikuvitus ainakin.
      Tarinaa ei nyt irtoa, tuskin lähiaikoinakaan. Valitan, mutta näin on.
      Keksi sinä jotain.

      • Anonyymi

        Kirjoitan fantasiani tarinaksi. Minulla on jo hyvä pohja fantasialle, mutta onko sinulla erityisiä toiveita mitä haluaisit siinä olevan? Koitan täyttää toiveesi jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan fantasiani tarinaksi. Minulla on jo hyvä pohja fantasialle, mutta onko sinulla erityisiä toiveita mitä haluaisit siinä olevan? Koitan täyttää toiveesi jos mahdollista.

        Eipä tässä ihmeempiä.


    • Anonyymi

      Kunnon mehukas suuseksi tietysti kelpaa aina.

      • Anonyymi

        Sitä tulet saamaan. On nautinto olla naisen jalkojen välissä tuottamassa suulla nautintoa, erityisesti kun orgasmi lähestyy ja nainen painaa päätä käsillään kovemmin jalkojen väliin ja alkaa tärisemään ja ääntelemään orgasmin iskiessä. Sitten kun vielä jatkaa niin parhaimmillaan nainen sätkii aivain kuin saisi sähköiskuja. Klitoriksen ja pillun nuoleminen hitaasti ja huolellisesti on suuri nautinto.


      • Anonyymi

        Haluaisin herättää sinut kiertämällä pilluasi hellästi kielelläni. Nuolemalla sitä kovemmin. Nostamalla jalkasi olkapäilleni jolloin pääsisin paremmin jalkojesi väliin. Imemällä pitkään klitoristasi samalla kun työnnän sormia sisääsi. Etsisin sormilla herkimmän kohtasi jota sormettaisin kunnolla samalla kun imisin ja nuolisin sinua. Haluaisin tehdä sinut kiimasta hulluksi suullani ja sormillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin herättää sinut kiertämällä pilluasi hellästi kielelläni. Nuolemalla sitä kovemmin. Nostamalla jalkasi olkapäilleni jolloin pääsisin paremmin jalkojesi väliin. Imemällä pitkään klitoristasi samalla kun työnnän sormia sisääsi. Etsisin sormilla herkimmän kohtasi jota sormettaisin kunnolla samalla kun imisin ja nuolisin sinua. Haluaisin tehdä sinut kiimasta hulluksi suullani ja sormillani.

        Siinä tapauksessa anna kieltä kielelle. Ja kärkeä koloon.


    • Anonyymi

      Sitten voit imeä sen, mitä kolosta valuu.
      Vaikka se koostuukin sitä märemmäksi, mitä enemmän imet.

    • Anonyymi

      Ehkä tänä iltana runkkaan ja kirjoitan siitä täällä.
      T. Nainen.

    • Anonyymi

      Nyt aloitan.
      Otan oikean käden nimettömän ja hieron sillä klitorista. Se on kevyt mutta pitävä ote.
      Aah...

    • Anonyymi

      Alkulämmittelyn jälkeen jatkan vasemman käden etusormella ja keskarilla.
      Jalat on välillä auki, välillä kiinni niin että tuntuu "tiukemmalta."

    • Anonyymi

      Nyt jatkan.
      Kiihotin vähän itseäni eilisen valmistelun päälle, liikutin klitorista, työnsin sormea sisään.
      Hain seksilelun kaapista.
      Levitän liukuvoidetta keskisormeen... ja sen pitkin pilluani.
      Kastun, liukkarista ja itsestäni.

    • Anonyymi

      Sormi liukuu aukon ja klitoriksen väliä...
      Aah.
      Puserran jalat yhteen. Tyydytän aukkoa ylhäältä...
      Kunpa nyt olisi jonkun koveneva kalu, kuuman kärkensä kanssa painumassa pillua vasten.
      Pakko ottaa pian lelu...

      • Anonyymi

        Mun kalu ei ole enää koveneva, se on jo kova, mutta oispa se sun pillua vasten. Haluaisin tuntea sun pillun lämmön ja märkuuden kalun kärkeä vasten ennen kuin työntäisin tunnustellen sitä syvemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kalu ei ole enää koveneva, se on jo kova, mutta oispa se sun pillua vasten. Haluaisin tuntea sun pillun lämmön ja märkuuden kalun kärkeä vasten ennen kuin työntäisin tunnustellen sitä syvemmälle.

        Voin tuntea sen.
        Miten kärki menee vähitellen sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tuntea sen.
        Miten kärki menee vähitellen sisään.

        Työnnyn aina vain syvempään. Tunnut ihanan liukkaalta. Sopivan märältä ja kuumalta. Rakastan sitä tunnetta kun kaluni on täysin sisälläsi ja pumppaat sitä hieman pillullasi. Pillusi puristus kaluni ympärillä on mahtava.


    • Anonyymi

      Otin käyttöön seksilelun 2-haaraisen pään, toinen kiihotti sisältä ja toinen päältä. Liikutin sitä kevyesti sisään.
      Olin jo valmiiksi niin herkistynyt, että lisättyäni kierroksia tulin alle minuutissa.

    • Anonyymi

      Alkaa tehdä mieli toista kierrosta...

    • Anonyymi

      Rinnat tuntuu tänään isoilta ja painavilta. Nännit on todella herkät.
      Joku voisi tyydyttää itsensä niiden väliin ja pyyhkiä loput nänskiin.

      • Anonyymi

        Voisinpa just nyt leikkiä sun rinnoilla. Nuolla niitä, hyväillä käsillä ja suulla. Imeä sun herkkiä nännejä samalla rintoja puristellen. Kiihottua sun koskettelusta niin että kovettuisin. Sitten työntää kova kalu sun rintojen väliin.


    • Anonyymi

      Olen vieläkin tosi märkä. Kokeilen vähän seksilelun toisella päällä.
      3-tason tärinä tuntuu hyvältä sisällä.

    • Anonyymi

      Välillä liu'utan sitä ulos, painan klitorista...ah... työntelen lelun kärjellä sisään kuin kullilla...
      Painan sillä itseäni vasten, matalalla värinällä, tulen pian...
      TULIN!
      Jo toisen kerran!

      • Anonyymi

        Pyydän nöyrästi anteeksi, minulla on ollut niin kiireistä etten ole kerennyt tarinaa kirjoittamaan.

        Luin kuinka tyydytit itseäsi. Puristelin samalla kaluani housujen läpi. Aloin kiihottumaan. Kaluni koveni. Laitoin käden housuihini alkaen hitaasti runkkaamaan. Kuvittelin miltä tuntuisi jos käteni sijaan kaluani hieroisi rintasi. Panisin pitkiä vetoja rintojesi väliin. Aina kun ylttäisit ottaisit kalun kärkeä suuhusi. Maistaisit kiimatippani. Haluaisin laueta rintojen väliisi ja suuhusi.

        Sitten katsoisin kuinka tyydyttäisit itseäsi. Hieroisit klitoristasi ja työntäisit sormia pilluusi. En malttaisi vain katselle vaan maistaisin sinua kielellä. Nuolisin märkää pilluasi kunnolla. Siitä siirtyisin imemään klitoristasi. Olen nyt aika kovana kun ajattelen sinua. Haluaisin kiusoitella sinua laittamalla kyrvän pään pilluasi vasten. Hitaasti menisin vain vähän sisään ja vetäisin ulos. Vähitellen tekisin pitempiä työntöjä. Nyt runkkaan pitkiä vetoja hitaasti. Nostaisin jalkasi olkapäilleni ja nopeuttaisin tahtia. Runkkaan kovempaa. Kaluni on kovana. Tunnen suonet kättäni vasten. Kyrvän pää kiiltelee kiimatipoista. Kiihdytän tahtia. Ajattelen kuinka sinäkin alkaisit olemaan lähellä tulemista. Laukeaisimme yhtä aikaa. Lastini tulisi sisällesi, mutta vetäisin kyrpäni sisältäsi ja loput tulisi pillusi päälle. Sitä ajatellessa sain orgasmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän nöyrästi anteeksi, minulla on ollut niin kiireistä etten ole kerennyt tarinaa kirjoittamaan.

        Luin kuinka tyydytit itseäsi. Puristelin samalla kaluani housujen läpi. Aloin kiihottumaan. Kaluni koveni. Laitoin käden housuihini alkaen hitaasti runkkaamaan. Kuvittelin miltä tuntuisi jos käteni sijaan kaluani hieroisi rintasi. Panisin pitkiä vetoja rintojesi väliin. Aina kun ylttäisit ottaisit kalun kärkeä suuhusi. Maistaisit kiimatippani. Haluaisin laueta rintojen väliisi ja suuhusi.

        Sitten katsoisin kuinka tyydyttäisit itseäsi. Hieroisit klitoristasi ja työntäisit sormia pilluusi. En malttaisi vain katselle vaan maistaisin sinua kielellä. Nuolisin märkää pilluasi kunnolla. Siitä siirtyisin imemään klitoristasi. Olen nyt aika kovana kun ajattelen sinua. Haluaisin kiusoitella sinua laittamalla kyrvän pään pilluasi vasten. Hitaasti menisin vain vähän sisään ja vetäisin ulos. Vähitellen tekisin pitempiä työntöjä. Nyt runkkaan pitkiä vetoja hitaasti. Nostaisin jalkasi olkapäilleni ja nopeuttaisin tahtia. Runkkaan kovempaa. Kaluni on kovana. Tunnen suonet kättäni vasten. Kyrvän pää kiiltelee kiimatipoista. Kiihdytän tahtia. Ajattelen kuinka sinäkin alkaisit olemaan lähellä tulemista. Laukeaisimme yhtä aikaa. Lastini tulisi sisällesi, mutta vetäisin kyrpäni sisältäsi ja loput tulisi pillusi päälle. Sitä ajatellessa sain orgasmin.

        ( Eipä ole pulppuillut itselläkään mikään tarinasuoni, tai muukaan, vasta tänään alkoi irrota kunnolla.)
        Tulisit vasta saaneelle klitorikselle, niin että se sykähtäisi vielä kerran, tuntiessaan lämpimän sperman.
        Levittäisin sen kaikkialle. Kuulisit ja näkisit miten märkä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ( Eipä ole pulppuillut itselläkään mikään tarinasuoni, tai muukaan, vasta tänään alkoi irrota kunnolla.)
        Tulisit vasta saaneelle klitorikselle, niin että se sykähtäisi vielä kerran, tuntiessaan lämpimän sperman.
        Levittäisin sen kaikkialle. Kuulisit ja näkisit miten märkä olen.

        Saitko ison?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ison?

        Täytyy myöntää että koska ollut taukoa niin orgasmi oli ennemminkin nopea kuin iso. Osittain johtuu siitäkin että kiihotuin niin paljon sinua ajatellessa.


    • Anonyymi

      Kosketin itseäni.
      Olen tulikuuma ja liukas.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa. Ota housut pois ja koskettele enemmän. Otin omani pois ja vetelen hitaasti kaluani. Se alkaa kovettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa. Ota housut pois ja koskettele enemmän. Otin omani pois ja vetelen hitaasti kaluani. Se alkaa kovettua.

        Ajattelen sinut eteeni jalat levitettynä pillua hieromassa. Näkisit kuinka kiihotun sinua katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen sinut eteeni jalat levitettynä pillua hieromassa. Näkisit kuinka kiihotun sinua katsellessa.

        Otin pois. Hain äsken dildon kaapin päältä ja lämmitin sen kuumassa vedessä.
        Se on nyt reisien välissä valmiina.
        Kuvittelen sen sinuksi.
        Alan leikkiä sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin pois. Hain äsken dildon kaapin päältä ja lämmitin sen kuumassa vedessä.
        Se on nyt reisien välissä valmiina.
        Kuvittelen sen sinuksi.
        Alan leikkiä sillä.

        Liukastin sen.
        Työnsin sisään.
        Se ei ole vielä koskaan tuntunut näin hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin pois. Hain äsken dildon kaapin päältä ja lämmitin sen kuumassa vedessä.
        Se on nyt reisien välissä valmiina.
        Kuvittelen sen sinuksi.
        Alan leikkiä sillä.

        Runkkaan kovenevaa kyrpääni. Kuvittelen sinut syliini. Ratsastat hitaasti sylissäni. Pidän pepustasi kiinni vetäen sitä jotta pääsen syvemmälle sisääsi. Rintasi pusertuvat ihanasti väliimme. Välillä kumarrun jotta voin imeä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan kovenevaa kyrpääni. Kuvittelen sinut syliini. Ratsastat hitaasti sylissäni. Pidän pepustasi kiinni vetäen sitä jotta pääsen syvemmälle sisääsi. Rintasi pusertuvat ihanasti väliimme. Välillä kumarrun jotta voin imeä niitä.

        Otin rinnat esille. Ne koskettavat peittoa, kuin ihmistä.
        Ratsastan dildollani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin rinnat esille. Ne koskettavat peittoa, kuin ihmistä.
        Ratsastan dildollani.

        Välillä juurta myöten.
        Välillä kärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä juurta myöten.
        Välillä kärkeä.

        Makaan sängyssä, riisuin itseni alasti. Runkkaan ajatellen sinut päälläni. Runkkaan välillä pitkään, välillä vain vähän. Kiihdytän tahtia kunnes taas hidastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makaan sängyssä, riisuin itseni alasti. Runkkaan ajatellen sinut päälläni. Runkkaan välillä pitkään, välillä vain vähän. Kiihdytän tahtia kunnes taas hidastan.

        Alan olla todella kiimainen. Haluaisin nussia sinua kunnolla. Saisit maata sängyllä perse pystyssä kun panisin sinua takaapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan olla todella kiimainen. Haluaisin nussia sinua kunnolla. Saisit maata sängyllä perse pystyssä kun panisin sinua takaapäin.

        Olen juuri siinä asennossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri siinä asennossa.

        Nyt teen itsekin loppuun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt teen itsekin loppuun .

        Ajattelen sinua jalat hieman levällään kontallaan edessäni valmiina nussittavaksi. Kiihdytän runkkaamistani. Sain orgasmin. Tämä oli paljon parempi kuin aikaisempi. Olisinpa voinut laueta sisääsi ja päällesi. Nyt voisin hieroa spermaani pillullesi ja klitoriksellesi. Saisit nuolla sormeni lopuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen sinua jalat hieman levällään kontallaan edessäni valmiina nussittavaksi. Kiihdytän runkkaamistani. Sain orgasmin. Tämä oli paljon parempi kuin aikaisempi. Olisinpa voinut laueta sisääsi ja päällesi. Nyt voisin hieroa spermaani pillullesi ja klitoriksellesi. Saisit nuolla sormeni lopuksi.

        Eniten haluaisin että voisimme nyt maata sängyssä väsyneinä sylikkäin ja silitellä toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten haluaisin että voisimme nyt maata sängyssä väsyneinä sylikkäin ja silitellä toisiamme.

        Otin vielä värisevän lelun avuksi.
        Päivän 3:s orgasmi oli tiukassa, mutta tuli kuitenkin.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin vielä värisevän lelun avuksi.
        Päivän 3:s orgasmi oli tiukassa, mutta tuli kuitenkin.
        Kiitos.

        Ei tarvitse kiittää. Autan sinut orgasmiin mielelläni aina kun mahdollista. Sinun kanssa runkkaaminen netin välityksellä on nautinnollista. Tekstisi kiihottaa, saa minut kovaksi ja laukeaminen sinua ajatellen on mahtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kiittää. Autan sinut orgasmiin mielelläni aina kun mahdollista. Sinun kanssa runkkaaminen netin välityksellä on nautinnollista. Tekstisi kiihottaa, saa minut kovaksi ja laukeaminen sinua ajatellen on mahtavaa.

        😚, mitäs pienistä.


      • Anonyymi

        SAIRAS!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        SAIRAS!!

        Vitun urvelo!


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Vitun urvelo!

        No niin olet.
        Ota porkkanasi ja häivy.


    • Anonyymi

      Vähän kärkeä, herkkään kohtaan, sitten syvenemälle...

    • Anonyymi

      Oletko jo itsekin kastunut?

      • Anonyymi

        Olen aivan kovana ja runkkailu on tuonut touhutipat kärkeen. Olisitpa nuolemassa kärkeä. Haluaisin olla allasi kun hitaasti ratsastat hieroen pillusi herkkää kohtaa kunnolla kalullani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan kovana ja runkkailu on tuonut touhutipat kärkeen. Olisitpa nuolemassa kärkeä. Haluaisin olla allasi kun hitaasti ratsastat hieroen pillusi herkkää kohtaa kunnolla kalullani.

        Haluaisin hieroa rintojasi kun ratsastat. Tuntea kuinka kiihotut ja lisäät vauhtia. Toisella kädellä hieroisin klitoristasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan kovana ja runkkailu on tuonut touhutipat kärkeen. Olisitpa nuolemassa kärkeä. Haluaisin olla allasi kun hitaasti ratsastat hieroen pillusi herkkää kohtaa kunnolla kalullani.

        Nyt jos voisin, imisin kyrpäsi laukeamispisteeseen.
        Sitten ottaisin sen uudelleen sisääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jos voisin, imisin kyrpäsi laukeamispisteeseen.
        Sitten ottaisin sen uudelleen sisääni.

        Haluaisin laueta suuhusi niin että osa lastista valuisi suupielistä rinnoillesi. Levittäisin sitä. Siirtyisin jalkoväliisi nuolemaan sinua. Nauttisin märkyydestäsi ja maustasi. Hieroisin sormillani herkkää kohtaasi samalla kun nuolen. Tekisin sitä niin kauan että selkäsi kaareutuisi kertoen orgasmin lähestyvän. Jatkaisin sinun saadessasi jotta orgasmi pitkittyisi.


    • Anonyymi

      Kiitos vielä kerran eilisestä.
      Nyt on hyvä fiilis.
      T. Nainen.

      • Anonyymi

        Minulla myös. Aamulla luin tekstit uudestaan. Ajattelin miltä tuntuisi herätä vierestäsi. Aloittaa hitaasti suutelemalla ja hellästi koskettelemalla. Miten tulisit päälleni ratsastamaan, miten kääntäisin sinut alleni, levittäisin jalkasi polvista kiinni pitäen. Ottaisin sinut siinä vaiheessa kovaa. Katsoisin kuinka rintasi heiluisi panon tahtiin. Runkkasin ja laukesin sille mielikuvalle. Päivä alkoi ihanasti.


      • Anonyymi

        Olet mahtava nainen. Olen onnellinen kun saan sinut tyytyväiseksi. En ole koskaan himoinnut ketään niin kovasti kuin sinua. Se on ihmeellistä varsinkin kun en ole sinua koskaan tavannutkaan, mutta ilmeisesti olet vain niin ihmeellinen nainen että sinua himoitsee tapaamattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös. Aamulla luin tekstit uudestaan. Ajattelin miltä tuntuisi herätä vierestäsi. Aloittaa hitaasti suutelemalla ja hellästi koskettelemalla. Miten tulisit päälleni ratsastamaan, miten kääntäisin sinut alleni, levittäisin jalkasi polvista kiinni pitäen. Ottaisin sinut siinä vaiheessa kovaa. Katsoisin kuinka rintasi heiluisi panon tahtiin. Runkkasin ja laukesin sille mielikuvalle. Päivä alkoi ihanasti.

        Ei liian syvälle, aih!😥
        Kietoisin jalkani ympärillesi ja nostaisin lantiota sinua vasten.
        Siinä tulisi molemmat nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liian syvälle, aih!😥
        Kietoisin jalkani ympärillesi ja nostaisin lantiota sinua vasten.
        Siinä tulisi molemmat nopeasti.

        Aah, sinun jalat ympärilläni vetämässä minua syvemmälle. Meinaan tulla jo pelkästä ajatuksesta. Varmasti molemmat tulisi hyvin nopeaa jos olisimme juuri nyt tuossa asennossa. Onneksi aamulla nopea tuleminen ei haittaisi sillä olisi vielä päivä aikaa. Ehkä toisella tai kolmannella kerralla kumpikin kestäisi pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mahtava nainen. Olen onnellinen kun saan sinut tyytyväiseksi. En ole koskaan himoinnut ketään niin kovasti kuin sinua. Se on ihmeellistä varsinkin kun en ole sinua koskaan tavannutkaan, mutta ilmeisesti olet vain niin ihmeellinen nainen että sinua himoitsee tapaamattakin.

        🥰 no heh..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰 no heh..

        Tykkäsitkö tarinasta vai luetko sen vasta myöhemmin sängyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsitkö tarinasta vai luetko sen vasta myöhemmin sängyssä?

        Tykkäsin ja luin, mutta fiilistelyä olisi voinut olla vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin ja luin, mutta fiilistelyä olisi voinut olla vähän enemmän.

        Kiitos kommentista, fiilistelen jatko-osassa enemmän.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En laita, kiitos kysymästä.


      • Anonyymi

        Jos menisit muualle myymään.


    • Anonyymi

      Nainen, minua haluttaa. Haluaisin suudelmilla ja kosketuksilla saada sinut kiihottumaan. Haluaisin kertoa miten kuuma olet, miten nopeasti kiihotun kun ajattelen sinua. Koskettele itseäsi minun puolesta.

    • Anonyymi

      Nyt on runkkailut runkkailtu. Lopetan tähän. Kiitos. T. Nainen.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe