https://yle.fi/uutiset/3-12068690
Hämäyksen vuoksi korkokatto on säädetty vain väliaikaiseksi...
Kulutusluottojen koronkiskonta sallitaan jälleen
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Korkoa kiskotaan vain niiltä, jotka ovat tarpeeksi tyhmiä suostuakseen siihen.
- Anonyymi
Jos otat oikein korkeakorkoista lainaa niin on vain kaksi mahdollisuutta.
Olet joko nuija tai sitten tosinuija . - Anonyymi
koronkiskonta on rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koronkiskonta on rikos.
Ei tunnu enää nykyään olevan. Oli kyllä ennen EU-aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu enää nykyään olevan. Oli kyllä ennen EU-aikaa.
Pakko sitä korkoa on pyytää, kun takaisinmaksu on niin epävarmaa.
Rahanlainaajalla on myös muita kilpailevia kohteita, joissa on myös käypä tuotto.
- Anonyymi
Noissa pikaluotoissa on pakko ollakin kova korko, riski niiden maksamatta jättämiselle on kohtalaisen suuri ja täytyy olla velkojan näkökulmasta riittävän iso korko, jotta se kattaa tappiot.
Ja sellaiselle, kenellä on rahaa lainata, on varmasti tarjolla myös muita kilpailevia sijoituskohteita.- Anonyymi
kyllähän luonnevikaiset paskat ja konnat aina keksii perusteluja väärintekemiselleen. Koronkiskonta ei selittelyllä muuksi muutu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän luonnevikaiset paskat ja konnat aina keksii perusteluja väärintekemiselleen. Koronkiskonta ei selittelyllä muuksi muutu!
Mikä on sinun näkemyksesi asiasta, paljonko korkoa on sopivasti. Kokeile itse Mintoksen kautta lainailla ihmisille, niin tiedät sen jälkeen, paljonko korkoa pitää olla, jotta itse otat riskin.
Mintoksessa on erittäin luotettavia Latvialaisia auton ostajia, jotka maksavat erinomaisen luotettavasti lyhennykset, vai miten se oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105