BMW 325i öljyt kentässä - 3 pakkasta

Anonyymi

Nyt rupeaa pännimään ja kovasti, aamulla auto pihalla ja kappas 3 pakkasta. No pirssi käyntiin tai siis yrittämään, starttaa mutta puputtaa kun käy ja sammuu, bensaa liikaa?
Käynnistän ja pidän kaasua pohjassa niin päättääkin käydä ja kierrokset jääkin hetkeksi tappiin, kuuluu tätätätätätä ja sammuu.
Avaan konepellin ja mietin että mitä teen ja kuulen lirinää, en housuista i vaan moottorista. Mitä ihmettä?
Öljyä valuu kenttään, onneksi oli pahvia ja rättiä alla edellisestä rempasta.
Tekikö pari pakkasastetta jonkin vian öljyn sylkemisen syyksi?
Kiitos!

13

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikkinäinen kulunut moottori ja kylmän koneen huudattaminen ei ole viisasta, voi käydä juurikin noin.

• Anonyymi

Yllä oleva mies puhuu asiaa, kylmää konetta huudattaessa männät, venttiilit kaikki osat on alttiita vaurioille.
      Tiedän muutamissa tapauksissa juurikin nuorison mallit BMW, mb joissa ollut vikaa paljon, eräissä malleiissa kuten bmw325i on männänrenkaat se heikoinlenkki joka porsii yli 5000 kierrostenjälkeen kylmänä, nuorethan ajavat näillä 6 koneilla kaupungilla ykkösellä ja kierrokset 5000 tuntumassa, äly hoi älä jätä!

• Anonyymi

Surullisen kuuluisa 325 ja männänrengas ongelmat.. Tuo mylly ei tarvii kuin väärät öljyt, pakkasta kierroksia niin siinä käy noin.
      On tullut useampi popkornikattilalta kuulostava 325 sepelimyllyn Moottori aukastua ja männänrenkaat ovat lisääntyneet lyhennyksen kustannuksella😂

• Anonyymi

Eipä oo sitten hääppöinen Moottori, hakusessa oli tuollainen mut ei enää.

• Anonyymi

Vaihattaa männät ja muitakin osia niin saa soivan pelin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihattaa männät ja muitakin osia niin saa soivan pelin :)

vaiha ladan moottori,ei katkee männänrenkaat eikä sylje öljyjä vaikka kaasun runttaakin pohjaan. kestää varmasti pitempään kun oma myllys

• Anonyymi

Eikös noissa mosissa ollut vialliset gabering renkaat jo tehtaalta, yli 6 tonnin jälkeen siritteli niinkuin heinäsirkka

• Anonyymi

Laatua BMW, ei ihme.

• Anonyymi

Purettuna on nyt Moottori, öljyn sylkemisen syyksi sitä mitä joku jo epäili eli männänrenkaat poikineet!! ☹️
      Pytyssä oli naarmut ja syvähköt, toimisikohan jos osta uudet renkaat mäntiin?

• Anonyymi

Vie se lohko moottoripajalle ja kysy heidän mielipidettä.

• Anonyymi

Kyllä BMW on talviauto - tässä on 25 asteen pakkasella taivasalta ilman moottorinlämmItintä tullut lähdettyä liikenteeseen.
      Automaattikin toimii mukavasti.

520i M54 2004

• Anonyymi

onko tuo 5/40 notkeempaa ja parempaa kun 20/50 mikä nyt on sisällä ja mun mielestä huohottaa paljon kun kamu polkasee pohjaan niin ite on alla kuuntelemas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      133
      6497
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5632
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      107
      4725
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4412
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3797
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      50
      2942
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      43
      2819
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2182
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      33
      2166
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2137
    Aihe