Onko kuolemantuomio oikein edes silloin, jos syytetty on vastuussa yhden tai useamman ihmisen murhasta tai on tehnyt jonkun muun vakavan rikoksen joka on esim kohdistunut lapsiin yms?
Kertokaa mitä mieltä olette asiasta
Onko kuolemantuomio oikein
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolemantuomio on mielestäni ehdottomasti väärin.On naurettavaa tuomita ihminen esim. murhasta ja tämän jälkeen itse murhata kyseisen henkilön-Kaksinaismoralismi huipussaan.
Kuolemantuomiot eivät sitäpaitsi mitenkään vähennä rikollisuutta,jonka voi todeta esim. Jenkkien tilanteesta.- Anonyymi
samaa mieltä
- Anonyymi
Kuolemantuomiot eivät sitäpaitsi mitenkään vähennä rikollisuutta,jonka voi todeta esim. Jenkkien tilanteesta.
UUNOOO: VARMASTI VÄHENTÄVÄT RIKOLLISUUTTA,ei tapa toista kertaa kun hirtetään tai myrkky/ammutaan!
Ja se on ihan vitun varma! - Anonyymi
Kuolemantuomio on mielestäni ehdottomasti väärin.On naurettavaa tuomita ihminen esim. murhasta ja tämän jälkeen itse murhata kyseisen henkilön-Kaksinaismoralismi huipussaan.
Kuolemantuomiot eivät sitäpaitsi mitenkään vähennä rikollisuutta,jonka voi todeta esim. Jenkkien tilanteesta.
Mitä tuumit jos sinut itsesi raiskataan ja silvotaan sekä tapetaan?
Etä jos sinut poltetaan elävältä tai kidutetaan kuoliaaksi?
Entä jos sinä näet,kun läheisellesi tehdään em.teot?
Sinä vain katsot ja tuumit,että : Kuolemantuomio on mielestäni ehdottomasti väärin.
- Anonyymi
On, mielestäni.Hän on riistänyt toiselta hengen ja Suomessa 6v linnaa eka kertalaisena, Siinä on Suomalaisen hengen hinta ja jos kännissä niin saat alennuksen tuomioista.
Murhaavat/tappavat ihmiset ovat rottia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884820Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392582Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572257Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711152En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on401125Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021