Nyt niin tapahtuu ja miksi näin?
Pelkään Valtakunnan syyttäjän Raija Toiviaisen hyökkäystä päälleni kiihotuksesta kansanyhmiä vastaan. Monikossa se on kai elinkautisen tuomion paikka?
En kuitenkaan malta pitää turpaani rullalla.
Raamattu mainitsee kuolemansynniksi sen jos mies yhtyy toiseen mieheen. Tämän julkituonti tuo syytteen a`la Räsänen.
Koraanissa on kohta:
- Jos kaksi miestä yhtyy keskenään rangaistakoon kuolemalla sitä joka työntyi toisen sisään ja 100:lla raiåpaniskulla sitä jonka sisään työnnyttiin.
Tästä ei syytteitä satele......:-)
Harvoin sormeni vapisevat näppäimistölläni....
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä älykkäät ihmiset usko muinaisten paimentolaisten satuja, turha koko lapsellinen kirja.
- Anonyymi
Mutta onhan se kummallista jos syyttäjä vaatii jopa vankeutta Raamatun siteeraamisesta mutta ei Koraanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan se kummallista jos syyttäjä vaatii jopa vankeutta Raamatun siteeraamisesta mutta ei Koraanin.
Onko kukaan julkisuudessa siteerannut korania niin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368