Olen aina luullut, että huorat olisivat laittomia. Olin kuitenkin jokunen vuosi sitten ystäväni luona kylässä lähellä Turkua. Ajoimme Turun keskustan läpi ja vastaan tuli huorabaari joka ei edes yrittänytkään peitellä toimintaansa. Mietin, että miten poliisi ei ole vielä puuttunut toimintaan. Sama asia Tampereella. Kerran meille taisi tulla kotiin jokin lehti jossa kerrottiin jostain suomalaisesta huorasta. Mietin, että miten se lehtikin niin avoimesti kirjoittaa kyseisestä toimijasta, eikö poliisit puutu hänen toimintaan. Sen lisäksi meille tulee erään kaupan lehti jossa on huorailmoituksia. Olen monesti lähettänyt lehteen viestin, että ne laittomat ilmoitukset saisi pois. Tänään kuitenkin luin netistä, että huoraaminen olisikin laillista. Miten ihmeessä tälläinen naisten halventaminen ja esineellistäminen on mahdollista vielä tämän päivän Suomessa?
Eikö huoraaminen olekkaan laitonta
10
1576
Vastaukset
- Anonyymi
Puhelinviihde tms EI ole huoraamista ihan kuten tuossa tarkoittamassasi "kaupan lehdessä" (ei oo kakkoset vaan ne ekat eli..) ihan selvästi todetaankin jopa ko ilmoitusten yhteydessäkin. Tosin jokaisella on toki Aina itsemääräämisoikeus myös siihen mitä milloinkin jopa omalla ruumiillaankin tekee ja millaisella 'palkalla' milloinkin mitäkin työtä tekee.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi huoraaminenhan on maailman vanhin ammattikin jopa. Revihän siitä huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäpaitsi huoraaminenhan on maailman vanhin ammattikin jopa. Revihän siitä huumoria.
Huoraamista vanhempi ammatti on kätilö.
- Anonyymi
Ei kannattais aina luulla niin kauheasti. Fiksummat tietää.
- Anonyymi
Katsoit ilmeisesti peiliisi tuotakin kirjoittaessasi
- Anonyymi
Seksin myynti ja ostaminen on laillista, paritus ei.
Palveluammattihan se on, kun kerran kysyntää löytyy.
Ihan oikein, että kaikki tulo menee tekijälle eikä välistä vetäjille- Anonyymi
Noinhan se on.
- Anonyymi
Miten huoraaminen halventaa tai esineellistää naista. Kuten varmaan noissa lehden artikkeleissa, ja esim yle areenasta löytyy juttu Tamperelaisesta maksullisesta, joka kertoo mitä tuo maksullinen seksityö on. Pahimmillaan avioliiton kaltaista velvoiteseksiä, mutta parhaimmillaan mielen ja ruumiin nautintoa.
- Anonyymi
Miten vois puuttua. Ei huoraaminen ole laitonta. Paritus on.
- Anonyymi
Ja ostaminen tietyissä tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029