Eikö huoraaminen olekkaan laitonta

Anonyymi

Olen aina luullut, että huorat olisivat laittomia. Olin kuitenkin jokunen vuosi sitten ystäväni luona kylässä lähellä Turkua. Ajoimme Turun keskustan läpi ja vastaan tuli huorabaari joka ei edes yrittänytkään peitellä toimintaansa. Mietin, että miten poliisi ei ole vielä puuttunut toimintaan. Sama asia Tampereella. Kerran meille taisi tulla kotiin jokin lehti jossa kerrottiin jostain suomalaisesta huorasta. Mietin, että miten se lehtikin niin avoimesti kirjoittaa kyseisestä toimijasta, eikö poliisit puutu hänen toimintaan. Sen lisäksi meille tulee erään kaupan lehti jossa on huorailmoituksia. Olen monesti lähettänyt lehteen viestin, että ne laittomat ilmoitukset saisi pois. Tänään kuitenkin luin netistä, että huoraaminen olisikin laillista. Miten ihmeessä tälläinen naisten halventaminen ja esineellistäminen on mahdollista vielä tämän päivän Suomessa?

10

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhelinviihde tms EI ole huoraamista ihan kuten tuossa tarkoittamassasi "kaupan lehdessä" (ei oo kakkoset vaan ne ekat eli..) ihan selvästi todetaankin jopa ko ilmoitusten yhteydessäkin. Tosin jokaisella on toki Aina itsemääräämisoikeus myös siihen mitä milloinkin jopa omalla ruumiillaankin tekee ja millaisella 'palkalla' milloinkin mitäkin työtä tekee.

      • Anonyymi

        Ja sitäpaitsi huoraaminenhan on maailman vanhin ammattikin jopa. Revihän siitä huumoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi huoraaminenhan on maailman vanhin ammattikin jopa. Revihän siitä huumoria.

        Huoraamista vanhempi ammatti on kätilö.


    • Anonyymi

      Ei kannattais aina luulla niin kauheasti. Fiksummat tietää.

      • Anonyymi

        Katsoit ilmeisesti peiliisi tuotakin kirjoittaessasi


    • Anonyymi

      Seksin myynti ja ostaminen on laillista, paritus ei.
      Palveluammattihan se on, kun kerran kysyntää löytyy.
      Ihan oikein, että kaikki tulo menee tekijälle eikä välistä vetäjille

      • Anonyymi

        Noinhan se on.


    • Anonyymi

      Miten huoraaminen halventaa tai esineellistää naista. Kuten varmaan noissa lehden artikkeleissa, ja esim yle areenasta löytyy juttu Tamperelaisesta maksullisesta, joka kertoo mitä tuo maksullinen seksityö on. Pahimmillaan avioliiton kaltaista velvoiteseksiä, mutta parhaimmillaan mielen ja ruumiin nautintoa.

    • Anonyymi

      Miten vois puuttua. Ei huoraaminen ole laitonta. Paritus on.

      • Anonyymi

        Ja ostaminen tietyissä tilanteissa.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe