Mielenkiintoinen paikka.
Onko teitä kehotettu ottamaan heti kuluttajaneuvontaan pulmanne kanssa.
Ja heti sanotaan että olet ehdottomasti väärässä.
Olisit tullut ajoissa valittamaan.
Power Suomenoja
11
1524
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut arvoituksin, veli hyvä. Kerro tarkemmin mikä mieltäsi painaa.
- Anonyymi
Kyllä veli ja vielä siskokin kertoo lisää kuinka asiakasta kohdellaan siellä Suomenojan liikkeessä.
- Anonyymi
Power myy huonolaatuisia kodinkoneita. Ostin kesällä -21 Indesit merkkisen pienen arkkupakastimen joka paljastui heti ensi minuuteissa meluisaksi. Laitteesta kuuluu todella häiritsevä sirinä/ritinä kun komressori pyörii, siis aina. Ääni kuuluu toiseen huoneeseen asti. Tiedustelin Powerista minne laitteen voi viedä huoltoon ja sain jonkun puhelinnumeron jonne soittaa. Soitin sinne ja kerroin vian, jossa lähinnä vähäteltiin vikaa ja pidettiin sitä uusien energiatehokkaiden laitteiden ominaisuutena.(ei varmaan oo ominaisuus)
Puhelun vastaan ottaja aikoi kuitenkin ilmoittaa jonnekin huoltofirmaan, koska pidin sitä vikana. Huoltofirma on minuun yhteydessä ja voin sopia laitteen noudosta. Sanoi että jos huoltopyyntö on aiheeton, joudun maksamaan siitä. Mitään soittoa ei ole kuulunut ja aikaa on mennyt kohta kaksi viikkoa. Sviddu mitä touhua. Nyt iski 5 vuoden karenssi tähän Power puljuun. Tämä Power kauppa oli toinen Espoossa oleva pulju. Kun näet kodinkoneliikkeessä oranssia, ohita se.- Anonyymi
On helppo yhtyä näihin kollegan faktoihin
- Anonyymi
Ei pakastin tai jääkaappi pidä mitään ääntä.
Näiden laitteiden poikkeavaa toimintaa ei kannata sivuuttaa tosiaan koska niissä on olemassa
tulipalon vaara myös.
- Anonyymi
Samoja Indesiittejä ne kaikki kodinkoneketjut myy. Onko ne muut halvat merkit yhtään sen äänettömämpiä?
- Anonyymi
Kyllä on
- Anonyymi
Kyse on siitä, että power ei halua ottaa vastuuta rikkinäisten laitteiden takuukorjauksesta.
- Anonyymi
Taisin olla väärässä nyt on kaikki yhteydet poikki.
Laskut maksettu aina ajallaan mutta varmasti olen taas väärässä.
Onneksi on apua muualta saatavana.
HUOM !
Tähän tilanteeseen ei ole syypää DNA.
Vaan kyseinen liike missä ei uskota asiakasta. - Anonyymi
Tarina jatkuu ei minkäänlaisia toimenpiteitä tai yhteenottoja toistaiseksi.
- Anonyymi
Ostin kyseisestä liikkeestä Point (heidän oma tuote) merkkisen arkkupakastimen pari kuukautta sitten. Uusi pakastin joka oli täynnä marjoja hajosi. Mitään korvauksia kauppias suostunut maksamaan. Ei edes selvitystä asiasta vakuutusyhtiölle vaikka olen sitä useampaa otteeseen pyytänyt. Myymäläpäällikkö yrittää parhaansa mukaa vierittää syyn asiakkaan niskoille syyllistämällä tapahtuneesta häntä. Todella absurdia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235604
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954831Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404794Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692253- 1272197
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv11856- 1081837
- 2561587
- 3751339
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591171