Onko täysin mahdotonta, että Suomi lopettaisi tämän "läntisen demokratian " . Probakandan siis suoranaisen paskanjauhamisen. Se" demokratia" tukehtuu loppuviimeksi omaan pullaansa. Afganistanissa nämä "demokraatit" saivat pikkasen MURUSEN KURKKUUNSA ja tukehtuminen oli vain ajankysymys. Esimerkki ala-arvoisesta probagandasta........... Taleban hakkasi ja ampui RASKAANA OLEVAN NAISPOLISIN, lasten silmien edessä. Koettakaa nyt säälittävät ......epätoivoiset...... valehtelijat KEKSIÄ PAREMPAA.......ja jälleen haavisto itkee.... Ei natsisaksa sen paremmin kuin neuvostoliittokaan noin alas sentään vajonnut juttuineen,......Lopuksi vielä tietoisku,,,,,,,Merkkelin paikan "lunastaa " DEMARI, eli demari demarin paikalle. MIHIN????on eu menossa????? O SANCTA SIMPLICITAS , sanoo Suomalainen uhanalainen TOLKUNMIÄS.
Täällä SUOMEN YLEISRADIO jaSUOMI Katkaiskaa HUHUILTA SIIVET, pyydän..
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisitko tilalle venäläisen "demokratian" eli diktatuurin eli kansan kusettamisen venäläiseen tyyliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358