Alkavatko jt kohta kierrellä ovilla?

Anonyymi

Kohta poistuvat koronarajoitukset. Alkavatko jt kohta kierrellä taas ovilla? Entä alkavatko kokoukset pian?

40

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunpa eivät alkaisi. Tätä toivoo sekä yleisö että todistajat itse. Mutta taitaa järjestö päättää.

    • Anonyymi

      Miksi esimerkiksi kärrytyö on lopetettu. On helppo heittää kärryt johonkin ja pitää pari metriä turvaväliä ja korona tarttuu heikommin muutenkin ulkona.

      • Anonyymi

        Kärrytyö ei tainnut oikein toimia. Seisovat tyhjän panttina eikä kukaan tule juttelemaan, ei ainakaan kukaan oikeasti kiinnostunut. Ovelta ovelle työssä sentään saadaan hieman keskustelua, kun mennään itse tyrkyttämään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärrytyö ei tainnut oikein toimia. Seisovat tyhjän panttina eikä kukaan tule juttelemaan, ei ainakaan kukaan oikeasti kiinnostunut. Ovelta ovelle työssä sentään saadaan hieman keskustelua, kun mennään itse tyrkyttämään asiaa.

        Kärrynvartijat olisivat voineet olla aktiivisempia, mutta kauppatavarassa oli jotain perin hävettävää julkisesti esiteltäväksi. Tiesivät sen ainakin alitajuisesti itsekin. Yksityisesti saattaa löytyä joskus joku varomaton ja herkkäuskoinen, johon pajunköysi uppoaa.


    • Anonyymi

      Kyllähän se on velvollisuus taas pakko hoitaa, ei sille mitään mahda.

      • Anonyymi

        Se voi olla, onhan kyseessä järjestön "tavaramerkki". Tosin mormonit tekevät samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla, onhan kyseessä järjestön "tavaramerkki". Tosin mormonit tekevät samaa.

        Niin kai, vaikka Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon".
        Mutta moni asia pitää tehdä toisin kun Hän sanoi.
        Minä "miinoitan" valmiiksi nurmettuneen kotipolkuni, koiran paskalla.
        Vain minä osaan reitin, astumatta miinoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, vaikka Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon".
        Mutta moni asia pitää tehdä toisin kun Hän sanoi.
        Minä "miinoitan" valmiiksi nurmettuneen kotipolkuni, koiran paskalla.
        Vain minä osaan reitin, astumatta miinoihin.

        Noinko Jeesus sinua neuvoi tekemää?

        Niin siis koskeeko hänen neuvonsa muita vain, kun nokkelasti sormella toisia ojennat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko Jeesus sinua neuvoi tekemää?

        Niin siis koskeeko hänen neuvonsa muita vain, kun nokkelasti sormella toisia ojennat.

        Luuk. 10:
        4 Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua älkääkä jalkineita. Älkää matkan varrella pysähtykö tervehtimään ketään. [Luuk. 9:3, Luuk. 22:35 | 2. Kun. 4:29]
        5 Ja kun tulette johonkin taloon, sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle kodille.' [Matt. 10:12,13]
        6 Jos siellä on joku, joka on rauhan arvoinen, hän saa teidän toivottamanne rauhan. Ellei ole, toivotuksenne palaa teille.
        7 Jääkää siihen taloon ja syökää ja juokaa mitä teille tarjotaan, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta toiseen. [Matt. 10:11; Mark. 6:10; Luuk. 9:4]
        8 "Kun tulette kaupunkiin ja teidät otetaan siellä vastaan, syökää mitä teille tarjotaan,
        9 parantakaa kaupungin sairaat ja kertokaa kaikille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle.' [Luuk. 4:43 ]
        10 Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa: [Matt. 10:14,15]
        11 'Me pyyhimme pois pölynkin, joka teidän kaupungistanne on jalkoihimme tarttunut -- pitäkää hyvänänne! Mutta tietäkää, että Jumalan valtakunta on tullut lähelle!'

        Eihän tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten Jehovan todistajat kenttäilevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko Jeesus sinua neuvoi tekemää?

        Niin siis koskeeko hänen neuvonsa muita vain, kun nokkelasti sormella toisia ojennat.

        Ei vaan vartiokorni ja hävettää puulaaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 10:
        4 Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua älkääkä jalkineita. Älkää matkan varrella pysähtykö tervehtimään ketään. [Luuk. 9:3, Luuk. 22:35 | 2. Kun. 4:29]
        5 Ja kun tulette johonkin taloon, sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle kodille.' [Matt. 10:12,13]
        6 Jos siellä on joku, joka on rauhan arvoinen, hän saa teidän toivottamanne rauhan. Ellei ole, toivotuksenne palaa teille.
        7 Jääkää siihen taloon ja syökää ja juokaa mitä teille tarjotaan, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta toiseen. [Matt. 10:11; Mark. 6:10; Luuk. 9:4]
        8 "Kun tulette kaupunkiin ja teidät otetaan siellä vastaan, syökää mitä teille tarjotaan,
        9 parantakaa kaupungin sairaat ja kertokaa kaikille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle.' [Luuk. 4:43 ]
        10 Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa: [Matt. 10:14,15]
        11 'Me pyyhimme pois pölynkin, joka teidän kaupungistanne on jalkoihimme tarttunut -- pitäkää hyvänänne! Mutta tietäkää, että Jumalan valtakunta on tullut lähelle!'

        Eihän tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten Jehovan todistajat kenttäilevät.

        Anonyymi
        07.09.2021 11:03

        Pettymykseksesi totean että en kuulu mihinkään uskonnolliseen yhdyskuntaan, mutta ajattelen Raamatun ohjeiden tarkoittavan kunkin ihmisen oman elämän ojenuoraksi, en toisia osoittelevaksi aseeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, vaikka Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon".
        Mutta moni asia pitää tehdä toisin kun Hän sanoi.
        Minä "miinoitan" valmiiksi nurmettuneen kotipolkuni, koiran paskalla.
        Vain minä osaan reitin, astumatta miinoihin.

        Todella nerokasta! Jeppulat käyvät ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella nerokasta! Jeppulat käyvät ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan.

        Ja vähiten raamatussa sanotaan, että käykää uudestaan ja uudestaan samoilla ovilla.
        Jos sanotaan, missä?
        Ihmeellistä junttimaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vähiten raamatussa sanotaan, että käykää uudestaan ja uudestaan samoilla ovilla.
        Jos sanotaan, missä?
        Ihmeellistä junttimaisuutta.

        Päin vastoin, pölykin piti pyyhkiä jaloista, jos jossain ei sanomaa otettu vastaan. Tätäkään Raamatun opetusta Vartiotorni ei ota todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin, pölykin piti pyyhkiä jaloista, jos jossain ei sanomaa otettu vastaan. Tätäkään Raamatun opetusta Vartiotorni ei ota todesta.

        Täytyy mennä niin monta kertaa, kunnes tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy mennä niin monta kertaa, kunnes tavataan.

        Samaan paikkaan ei kuitenkaan pitänyt mennä uudestaan, sitä pölyjen pyyhkiminen tarkoitti.


    • Anonyymi

      Olen saanut kuulla että esim Koivukylän seurakunta on tiukentanut rokotuskäskyä. Ilmeisesti kokoukset alkavat koronapassi systeemillä kun kaikki ovat saaneet sen passin. Oikealle Jumalalle kiitos. Toivoo demoni ja luopio.

      • Anonyymi

        Nauran partaani, kun JT:t joutuvat taas kahdesti viikossa pukeutumaan ja matkustamaan kokouksiin. Salilla ei myöskään voi juurikaan touhuta muuta ohjelman ohessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran partaani, kun JT:t joutuvat taas kahdesti viikossa pukeutumaan ja matkustamaan kokouksiin. Salilla ei myöskään voi juurikaan touhuta muuta ohjelman ohessa.

        Masentuneet ja haluttomat ihmiset laahustavat koko päivän resuissa.
        Minä nautin, kun pukeudun huolella, vaikka vain kotosalla.
        Se kertoo itse kunnioituksesta.
        Vielä mieluummin sitä pukeutuu Jehovan opetusta kuullakseen.
        Ne ovat juhlahetkiä viikolla.
        Samoin Jumalan sanaa julistaessaan toisille.
        Pukeutuminen osoittaa arvostusta hetkeä ja kanssaihmistä kohtaan.
        Kaikilla sitä ei ole ollut ja siksi se tuntuu helpottavalta säästyä siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentuneet ja haluttomat ihmiset laahustavat koko päivän resuissa.
        Minä nautin, kun pukeudun huolella, vaikka vain kotosalla.
        Se kertoo itse kunnioituksesta.
        Vielä mieluummin sitä pukeutuu Jehovan opetusta kuullakseen.
        Ne ovat juhlahetkiä viikolla.
        Samoin Jumalan sanaa julistaessaan toisille.
        Pukeutuminen osoittaa arvostusta hetkeä ja kanssaihmistä kohtaan.
        Kaikilla sitä ei ole ollut ja siksi se tuntuu helpottavalta säästyä siltä.

        Mutta Jumalalle sillä ei ole mitään merkitystä.
        Palvotko siis itseäsi?
        Niin ja muutenkin, pukeudutko kotonasikin aina sarkahousuihin, kauluspaitaan, puvuntakkiin ja solmioon? Nukutko ne päälläsi?
        Taidat olla aikamoinen juppihippipunkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Jumalalle sillä ei ole mitään merkitystä.
        Palvotko siis itseäsi?
        Niin ja muutenkin, pukeudutko kotonasikin aina sarkahousuihin, kauluspaitaan, puvuntakkiin ja solmioon? Nukutko ne päälläsi?
        Taidat olla aikamoinen juppihippipunkkari.

        Olet hyvä esimerkki täällä olevien älyllisestä tasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä esimerkki täällä olevien älyllisestä tasosta.

        Ja sinun älyllinen tasosi taitaa olla samaa luokkaa kuin kengän numerosi;48.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentuneet ja haluttomat ihmiset laahustavat koko päivän resuissa.
        Minä nautin, kun pukeudun huolella, vaikka vain kotosalla.
        Se kertoo itse kunnioituksesta.
        Vielä mieluummin sitä pukeutuu Jehovan opetusta kuullakseen.
        Ne ovat juhlahetkiä viikolla.
        Samoin Jumalan sanaa julistaessaan toisille.
        Pukeutuminen osoittaa arvostusta hetkeä ja kanssaihmistä kohtaan.
        Kaikilla sitä ei ole ollut ja siksi se tuntuu helpottavalta säästyä siltä.

        Minä osoitan arvostusta tavalla, jonka itse valitsen. En siten kuin joku toinen määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentuneet ja haluttomat ihmiset laahustavat koko päivän resuissa.
        Minä nautin, kun pukeudun huolella, vaikka vain kotosalla.
        Se kertoo itse kunnioituksesta.
        Vielä mieluummin sitä pukeutuu Jehovan opetusta kuullakseen.
        Ne ovat juhlahetkiä viikolla.
        Samoin Jumalan sanaa julistaessaan toisille.
        Pukeutuminen osoittaa arvostusta hetkeä ja kanssaihmistä kohtaan.
        Kaikilla sitä ei ole ollut ja siksi se tuntuu helpottavalta säästyä siltä.

        Et taida tietää, että on muitakin vaatteita kuin resut ja se polyesteriuniformu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentuneet ja haluttomat ihmiset laahustavat koko päivän resuissa.
        Minä nautin, kun pukeudun huolella, vaikka vain kotosalla.
        Se kertoo itse kunnioituksesta.
        Vielä mieluummin sitä pukeutuu Jehovan opetusta kuullakseen.
        Ne ovat juhlahetkiä viikolla.
        Samoin Jumalan sanaa julistaessaan toisille.
        Pukeutuminen osoittaa arvostusta hetkeä ja kanssaihmistä kohtaan.
        Kaikilla sitä ei ole ollut ja siksi se tuntuu helpottavalta säästyä siltä.

        Taidat istua kotonakin jäykkänä kuin aidanseipäästä samalla tavalla kuin kokouksessa. Minä olen rento ihminen, joka en muodollisuuksista välitä. Kotiinkin pyrin pitämään rentona oleilutilana, jossa tyynyjä saa olla paljon, ja itämaisittain sisustetussa. Vai onko sellainen kielletty JT uskonnossa? Pitääkö olla yhtä muodollista kuin kokouksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat istua kotonakin jäykkänä kuin aidanseipäästä samalla tavalla kuin kokouksessa. Minä olen rento ihminen, joka en muodollisuuksista välitä. Kotiinkin pyrin pitämään rentona oleilutilana, jossa tyynyjä saa olla paljon, ja itämaisittain sisustetussa. Vai onko sellainen kielletty JT uskonnossa? Pitääkö olla yhtä muodollista kuin kokouksessa?

        Jehovan todistajilta edellytetään hillittyä, melko konservatiivista pukeutumista myös vapaa-aikana, jos ollaan ns. ihmisten ilmoilla. Kovin "maailmallista" pukeutumista paheksutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajilta edellytetään hillittyä, melko konservatiivista pukeutumista myös vapaa-aikana, jos ollaan ns. ihmisten ilmoilla. Kovin "maailmallista" pukeutumista paheksutaan.

        Kodinkin pitää olla edustava, jos vieraita käy. Ja niitähän käy. Jos ei muuta, niin tarkistuskäyntejä vanhinten taholta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kodinkin pitää olla edustava, jos vieraita käy. Ja niitähän käy. Jos ei muuta, niin tarkistuskäyntejä vanhinten taholta.

        On se nyt älytöntä, että kotitarkastuksiakin tehdään. Kyllä kotini on vain minua varten. Vieras kulkee ajallaan, mutta talo elää tavallaan. Juuri tuo yllätysvierailut jt taholta on inhottavaa. En istu kotona vain odottamassa tarkastajien käyntejä. Ja enntodellakaan sisusta sellaisella tavalla, mistä joku toinen tykkää, vaan mistä itse tykkään. Minunhan asunnossani täytyy asua. Ja tuosta pukeutumisesta. Siinäkään en mene yleisten kaavojen mukaan. On turhaa odottaa konservatiivista pukeutumista ihmiseltä, joka ei edes sen luonteinen persoonaltaan ole. Tietenkään en pyri olemaan mikään kauhea tyylilläni, mutta en kyllä sellainenkaan, mitä useimmat jt ovat. En pidä heidän tyylistään, enkä koe samanhenkisyyttä enemmistön kanssa. Oma onnellisuus on tärkein asia. Eivät muut sitä minulle anna, vaan keskittyvät omaan elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kodinkin pitää olla edustava, jos vieraita käy. Ja niitähän käy. Jos ei muuta, niin tarkistuskäyntejä vanhinten taholta.

        Minun luonani ei käy vieraita, koska en avaa ovea yllätysvierailulle. Vuosia sitten jt oli tapana tulla yllättäen soittamaan ovikelloa, ja pyrkimään vierailulle. Aina olin todella harmissani ja ärtynyt. Ayllätysajankohta ei sovi minulle ollenkaan. Minulla voi olla tilanne mikä tahansa. Vieraina voi olla jo maailmallisia sukulaisia. Vai kuullaanko siellä, että minulla ei ole sukulaisia? En myöskään jaksa pitää asuntoani vastaanottokunnossa. Pyysin monet kerrat yllättäjiä soittamaan etukäteen, jos ovat tulossa. Mutta jostain merkillisestä kierosta syystä se ei heille sopinut. Lopulta yksi suostui soittamaan - vajaa tunti aikaisemmin!!! Tarkoitin, että haluan sopia etukäteen, milloin tulevat, että on aikaa heille, ja koitan laittaa asunnon vastaanottokuntoon. Harvalla se sellaisessa kunnossa on, että ovi lentää samantien auki. Ja myös, että muita vieraita ei ole. No minun pyynnöistä ei välitetty yhtään, joten en avannut enää ovea. Enkä avaa enää koskaan, ellei olla sopimusta tehty. Teen läheisten ystävienkin kanssa aina sopimuksen, milloin tulevat. Puolituttuja sitten saisivat tulla ja mennä asuntooni ohan milloin huvittaa välittämättä, sopiiko se minulle? Enkä välitä yleensäkään muiden kuin läheisten käynneistä. En ole niin sosiaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luonani ei käy vieraita, koska en avaa ovea yllätysvierailulle. Vuosia sitten jt oli tapana tulla yllättäen soittamaan ovikelloa, ja pyrkimään vierailulle. Aina olin todella harmissani ja ärtynyt. Ayllätysajankohta ei sovi minulle ollenkaan. Minulla voi olla tilanne mikä tahansa. Vieraina voi olla jo maailmallisia sukulaisia. Vai kuullaanko siellä, että minulla ei ole sukulaisia? En myöskään jaksa pitää asuntoani vastaanottokunnossa. Pyysin monet kerrat yllättäjiä soittamaan etukäteen, jos ovat tulossa. Mutta jostain merkillisestä kierosta syystä se ei heille sopinut. Lopulta yksi suostui soittamaan - vajaa tunti aikaisemmin!!! Tarkoitin, että haluan sopia etukäteen, milloin tulevat, että on aikaa heille, ja koitan laittaa asunnon vastaanottokuntoon. Harvalla se sellaisessa kunnossa on, että ovi lentää samantien auki. Ja myös, että muita vieraita ei ole. No minun pyynnöistä ei välitetty yhtään, joten en avannut enää ovea. Enkä avaa enää koskaan, ellei olla sopimusta tehty. Teen läheisten ystävienkin kanssa aina sopimuksen, milloin tulevat. Puolituttuja sitten saisivat tulla ja mennä asuntooni ohan milloin huvittaa välittämättä, sopiiko se minulle? Enkä välitä yleensäkään muiden kuin läheisten käynneistä. En ole niin sosiaalinen.

        Sovin kaikkien kanssa, jopa sukulaisteni kanssa, milloin tulevat. Ja jos menen jonkun luokse, siitäkin sovitaan. Mutta puolitutut jt tulevat ilmoittamatta ja sopimatta etukäteen ihan milloin se heille sopii tai heitä itseään sattuu huvittamaan. Sellainen ei ole kaupungeissa yleensä tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovin kaikkien kanssa, jopa sukulaisteni kanssa, milloin tulevat. Ja jos menen jonkun luokse, siitäkin sovitaan. Mutta puolitutut jt tulevat ilmoittamatta ja sopimatta etukäteen ihan milloin se heille sopii tai heitä itseään sattuu huvittamaan. Sellainen ei ole kaupungeissa yleensä tapana.

        Joo on se kiva kun on tullut suihkusta tukka märkänä ja pyyhe ympärillä, kun ovikello soi ja vieraita tulee yllätyskäynnille. Kaikenlisäksi huusholli on sekaisin, ja siinä sitten pitäisi alkaa Vartiotornia ajattelemaan. Mukava yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on se kiva kun on tullut suihkusta tukka märkänä ja pyyhe ympärillä, kun ovikello soi ja vieraita tulee yllätyskäynnille. Kaikenlisäksi huusholli on sekaisin, ja siinä sitten pitäisi alkaa Vartiotornia ajattelemaan. Mukava yllätys.

        Yllätysvierailut ovat eräs keino, jolla vanhimmat näyttävät valtaansa. "Mehän tullaan silloin kun me halutaan". Ei kannata päästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätysvierailut ovat eräs keino, jolla vanhimmat näyttävät valtaansa. "Mehän tullaan silloin kun me halutaan". Ei kannata päästää.

        Muistan erään tekemäni yllätysvierailun kymmeniä vuosia sitten, erääseen omakotitaloon.

        Silloin maalla ei omakotitalojen ulkoovia, aina pidetty lukossa.
        Koputin, mutta kukaan ei vastannut. Ovi oli auki ja menin varovasti sisälle.
        Tulin porstuasta sisälle keittiöön.
        Keittiöstä oli suora näköyhteys makuuhuoneeseen. Siellä isäntä oli vaimonsa kanssa "täydessä touhussa". Isäntä sanoi vain :" lääh. . .lääh. .odota hetki. . .lääh. . .lääh. . .siinä pöydällä on tuoretta pullaa. . .
        Nuori mies kun olin, nolostuin, enkä syönyt tuoretta pullaa vaan poistuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätysvierailut ovat eräs keino, jolla vanhimmat näyttävät valtaansa. "Mehän tullaan silloin kun me halutaan". Ei kannata päästää.

        Ovea ei avata yllätysvierailulle.


    • Anonyymi

      Anonyymi 07.09.2021 12:01

      8 "Kun tulette kaupunkiin ja teidät otetaan siellä vastaan, syökää mitä teille tarjotaan"

      -Verilettuja.

    • Anonyymi

      Kokoukset on pakko aloittaa koska lahjoituksia ei tule riittävästi. Korson salikin pitäisi rakentaa kun on luvattu mutta pedofiilikorvaukset nielevät kaikki rahat. Älä tule jehovan luokse tyhjin käsin vaikka muuten nälkää näkisit.

      • Anonyymi

        Näin myös Lohjalla.
        Tontilla johon sali pitäis tulla on vain vinossa oleva ja kanamunilla heitelty kyltti.
        Tontti kasvaa pitkää heinää ja pajun taimia.
        Häpeäksi Jehovan nimelle tommonen.
        Nauraa naurismaan aidatkin.
        Tähän on tultu. Kultti katoaa.


    • Anonyymi

      Rekolan tonti ei kasva edes pajuja. Taitaa olla kirous päällä. Herra kostaa totuuskomiteoiden synnit ihmisyyttä kohtaan.

    • Otsakkeeseen selvästi lipsahtanut kirjoitusvirhe. "Kierrellä" pitäisi alkaa P:llä.

    • Anonyymi

      Meillä tarjotaan pontikkaa Jehovan todistajille. On hyvä konsti pitää porukka poissa ovelta.
      Ihan karttavat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe