Ihminen (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. . .

Anonyymi

Ihminen (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. . .


Jeesus Kristus Jumalan Poika - Vapahtaja – Vapauttaja!
---------------------------------------------------------------------

• ”Tänään on teille Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja. Hän on Kristus, Herra.” ( Luukas 2:11)

• ”Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.”

• ”Jos siis POIKA tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti VAPAIKSI.” ( Joh 8:34-36)


Synnin orjat ja vangit vapauteen!
---------------------------------------

Kiitos, kunnia ja ylistys olkoon Pyhälle Jumalalle taivaassa, joka katsoi langenneen ihmiskunnan kurjuuteen, ja valmisti Pelastuksen ja Vapautuksen synnin siteistä ja orjuudesta, pahuudesta ja pimeydestä! Hän antoi Pelastajan: Jeesuksen Kristuksen! Jota lunastetut ylistävät iankaikkisesti!

• "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta". ( Ilm 7:10)

Vapaus, vapautus - vai pahuuden vankeus ja vankila?
----------------------------------------------------------------

Niin valitettavaa kuin se onkin, liian moni ihminen on pahuutensa vankina, ja monet lopullisesti jäävätkin synnin siteisiin ja orjuuteen. Eivätkä siitä syystä koskaan näe lopullista pelastusta ja iloa taivaassa. Siellä ovat ne, joille kelpasi Jeesuksen Kristuksen – Vapahtajan – hankkima lunastus ja vapautus. Se, jonka Jeesus Kristus ristillä teki. Osti Pyhällä verellään ihmiset vapaiksi synnin ja paholaisen orjuudesta! Kukaan ihminen kun ei voi itse itseään tehdä taivaskelpoiseksi!

Pahuuden vankilat?
---------------------------

Jos siis Jeesus Kristus – Jumalan Poika – tekee ihmisen vapaaksi synnin siteistä (= ulkoiset ja sisäiset) hän on päässyt ja pääsee IRTI pahuuden orjuudesta ja köysistä. Se tarkoittaa, että MIKÄÄN ulkopuolella vaikuttava pahuus ei voi häntä ”sitoa”.
• ” Jos siis POIKA tekee teidät vapaiksi, niin te tulette TODELLISESTI VAPAIKSI.” ( Joh 8:34-36)

Todellisesti vapaa on vapaa sisäisesti ja ytimiään myöten. Mitkään ”pahan palavat nuolet”, tai ihmisten pahat teot, syytökset, kiroamiset eivät siis tehoa! Jumala suo sellaisen ”sota-asun”, joka on pätevä ja kattava. ( Efes 6:11-18) Jeesuksen Kristuksen Pyhä sovintoveri on se merkki, jota pahuus pelkää ja karttaa. Menee ohitse. (Esikuvana on 2 Moos 12:7, 12-13)


Ihmisten ja maailman pahuuden pohjattomuus!
--------------------------------------------------------

Onhan faktaa se, että ihminen kohtaa joka lajin pahuutta. Kehdosta hautaan saakka. Jo varhaisiässä voi joutua jopa julmuuden kohteeksi. Sitten ihmistä voidaan kiusata koulussa; henkihieveriin, tai pahoinpidellä kasvuoloissa.

Sitten, elämä voi tuoda mitä kauheimpia asioita. Ihmiset syrjivät, hylkivät, pettävät, kiusaavat. Yhteiskunnan tahot voivat tallata maahan oikeudet. On sortoa, vääryyttä, oikeusmurhiakin. Ihminen voidaan luhistaa oikeutta vääristämällä, vahvojen valta surmaa pienet. Äänettömät ihmiset. Rikkaat rypevät rahassa, köyhiltä puuttuu välttämätön leipä. On myös pahuutta uskontojen ja ns. ”hyvien ihmisten” leireissä. Tekopyhyyttä, kovuutta.

Tällaiset ( ja kaikki muu mahdollinen) pahuus ja vääryys koettelee ihmisen sisuksia. On hyvin loogista, että pahuus saa ihmisestä otteen. Ja sitten?

(aloitus jatkuu)

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Ihminen on oman pahuutensa vanki..)

      Anteeksiantamattomuuden ”vankila”!
      ---------------------------------------------

      Toisten ihmisten pahuus, maailman pahuus, kaikkinainenkaan pahuus ei voi siis perinjuurin vahingoittaa ja vangita ihmistä. Jeesus vapauttaa, mutta Häntä tulee kuunnella ja totella Hänen ohjeitaan.

      On eräs ”vankila”, eräs vankeuden laji ja syy, joka kuitenkin on hyvin kavala!

      Ihminen voi siihen joutua, jos antaa toisten ihmisten ja maailman pahuuden saartaa ja sitoa itsensä! Jeesus opetti tuiki tärkeän ”läksyn” - joka koskee anteeksiantamista! Erittäin tärkeä ja ratkaiseva asia!



      ” Ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi” ( Matt 18:35)
      ----------------------------------------------------------------------------

      Jumala on oikeudenmukainen? Kyllä. Jos ihminen antaa anteeksi lähimmäisilleen, Jumala toimii saman kaavan mukaan: (Isä Meidän rukouksessa: )
      • ”Anna MEILLE anteeksi meidän syntimme, niinkuin MEKIN anteeksi annamme niille, jotka ovat rikkoneet MEITÄ vastaan.”


      Vertaus armottomasta palvelijasta. . .
      ---------------------------------------------------
      • ”Silloin Pietari tuli Jeesuksen luo ja sanoi: »Herra, jos veljeni yhä uudestaan tekee väärin minua kohtaan, niin kuinka monta kertaa minun on annettava hänelle anteeksi? Peräti seitsemän kertaako? Ei seitsemän, vaan seitsemänkymmentäseitsemän kertaa», vastasi Jeesus.” ( Matt 18:21-22)

      10 000 euroa anteeksi saanut kiristi 100 euron velallistaan. . .
      ---------------------------------------------------------------------------
      • ”Taivasten valtakunta on kuin kuningas, joka vaati palvelijoiltaan tilitykset. Kun hän alkoi tarkastaa niitä, hänen eteensä tuotiin palvelija,
      • - joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta (10 000) talenttia.”
      • Miehellä ei ollut, millä maksaa, ja niin kuningas määräsi, että hänet, hänen vaimonsa ja lapsensa ja koko hänen omaisuutensa oli myytävä ja velka maksettava.Silloin palvelija heittäytyi maahan hänen eteensä ja pyysi: ’Ole kärsivällinen! Minä maksan sinulle kyllä kaiken. Kuninkaan tuli sääli palvelijaansa, ja hän päästi miehen menemään ja antoi velan anteeksi.”
      • ”Mutta kun palvelija meni ulos, hän tapasi toisen palvelijan, joka oli hänelle velkaa sata (100) denaaria. Hän kävi mieheen käsiksi, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: ’Maksa, mitä olet velkaa!’ Mies heittäytyi maahan ja pyysi: ’Ole kärsivällinen! Kyllä minä maksan sinulle.’ Mutta toinen ei suostunut siihen. Hän meni ja toimitti työtoverinsa vankilaan, kunnes tämä maksaisi velkansa.”

      Vankilassa joutuu maksamaan viimeisetkin kolikot!
      ----------------------------------------------------------------

      Moni ihminen on sisällisessä ”vankeudessa” siksi, että on joutunut riitoihin, ja laiminlyönyt sopia riitojaan. Ei ole antanut anteeksi. Ei ole pyytänyt anteeksi. On siitä syystä jäänyt vihan, kaunan ja katkeruuden siteisiin. Jopa niin pitkävihaisia ihmisiä tulee vastaan, että sanovat.
      • ” En IKINÄ anna sille ja sille anteeksi!” Mitä tästä seuraa? ( Luukas 12:58-59)

      • ”Kun kuljet riitapuolesi kanssa hallitusmiehen eteen, niin tee matkalla voitavasi päästäksesi hänestä sovussa eroon, ettei hän raastaisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei oikeudenpalvelija heittäisi sinua vankeuteen. Minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon."
      • ”Kun olet vastapuolesi kanssa menossa oikeuteen, tee matkalla kaikkesi, että pääsisit sovintoon hänen kanssaan. Muuten hän raahaa sinut tuomarin eteen, ja tuomari luovuttaa sinut vartijalle, joka panee sinut vankilaan. Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä lanttia myöten.»

      (aloitus jatkuu)

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ” Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”


      • Anonyymi

        ” Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.”


      • Anonyymi

        Kyllä näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ” Minä etsin Herraa, ja hän vastasi minulle, hän vapahti minut kaikista peljätyksistäni.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”

        Jeesus pelastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.”

        ” Iloitkoot ja riemuitkoot ne, jotka suovat minulle minun oikeuteni, ja sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra, joka tahtoo palvelijansa parasta."
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ” Sillä sinun tykönäsi on elämän lähde; sinun valkeudessasi me näemme valkeuden.”


      • Anonyymi

        Se on ainakin varmaa, että Teuvo on jumiutunut anteeksiantamattomuuteen.


    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Ihminen on Oman pahuutensa...)

      Anteeksiantamisen vaikea läksy?
      ------------------------------------------------------

      Elämä opettaa ja osoittaa, että sellaiset ihmiset jotka ovat jääneet anteeksiantamattomuuden tilaan,
      - he ovat joutuneet Oman PAHUUTENSA vankilaan. Katkeruus, kauna, viha, kosto?

      Jumala näin muistuttaa Jeesuksen opetuksista:
      • Jos ei anna toisille anteeksi, ei Jumalakaan päästä vapaaksi!
      • Ja jos kroonisesti jatkaa vihanpitoa, toisen syyttelemistä - Jumala lopuksi vihastuu perin juurin! Niinkuin Jeesus opetti: Matteus 18:31-35)

      10 000 leiviskää anteeksi saanut kuristi kurkusta 100 denarin velallista!

      • »Muut palvelijat näkivät, mitä tapahtui, ja panivat sen pahakseen. He menivät kuninkaan luo ja kertoivat hänelle kaiken. Silloin kuningas kutsutti palvelijan luokseen ja sanoi:
      • ’Sinä kelvoton! Minä annoin sinulle anteeksi koko velan, kun sitä minulta pyysit. Eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa työtoveriasi, niin kuin minä armahdin sinua?’
      • ”Vihoissaan kuningas pani palvelijansa ankaraan vankeuteen, kunnes tämä maksaisi koko velan.”
      • »Näin tekee minun taivaallinen Isänikin teille, jos te ette kaikesta sydämestä anna kukin veljellenne anteeksi.»


      Rakkaus voittaa vihan!
      --------------------------------


      Että voi sydämestään antaa anteeksi? Elämä on monia (minuakin) opettanut että se yksi vaikeimpia läksyjä taivastiellä? Mutta? Kun katsoo ristillä runneltua Jeesusta Kristusta! Pyhää Jumalan Poikaa, Jumalan uhrikaritsaa – joka itse synnittömänä, syyttömänä otti kantaakseen KAIKKI ja kaikkien synnit ja pahuuden - se on ainoa toivo!

      Tuo rakkaus! Ikiaikainen Rakkaus- jonka Jumala osoitti Pojassaan! Tuomitut voivat päästä armahdukseen! Syytetyt vapaiksi – orjat kalheistaan! Mikä IHANA asia! Minäkin kurja, kadotuksen tuomion alainen - sain kohdata tämän Rakastavan Vapahtajan - kauan - kauan sitten! Ja tuo Rakkaus on kestänyt, antanut voiman, voiton ja vapauden! Hän vie läpi kuolemankin virran! Hän kuoleman Voittaja, Jumalan Poika!

      Jokainen, joka on kohdannut Jumalan RAKKAUDEN Jeesuksessa, tietää! Tästä Jeesuksen rakkaudesta ei voi tarpeeksi kertoa! Kirjoitin siitä taas 3.7.2021

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita--(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!

      Olkaa siunatut - te kaikki - jotka Jeesuksessa olette ja elätte!

      • Anonyymi

        Kiitos paljon erittäin tärkeästä opetuksesta!
        Ole siunattu Jeesuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon erittäin tärkeästä opetuksesta!
        Ole siunattu Jeesuksessa!

        Kiitos olkoon uskollisen Herran, joka jaksaa opettaa ja antaa apuaan!
        Ja antaa voimaa anteeksiantamukseen, ja kiitokseen , vaikka olisi raskasta polkua...

        Herra siunatkoon Sinua
        ja kaikkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos olkoon uskollisen Herran, joka jaksaa opettaa ja antaa apuaan!
        Ja antaa voimaa anteeksiantamukseen, ja kiitokseen , vaikka olisi raskasta polkua...

        Herra siunatkoon Sinua
        ja kaikkia!

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon erittäin tärkeästä opetuksesta!
        Ole siunattu Jeesuksessa!

        Aamen!


    • Anonyymi

      Tämä koskee Teuvoa erityisesti,

      ”He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.”
      Tiit 1:16

    • Anonyymi

      Niin näyttää Teuvo olevan, pahuuden palvelija. saatanaa julistaa ja kehuu.

      • Anonyymi

        Mitätön mies, valeprofeetaksikin kelpaamaton, ei osaa muuta kuin vihata kaikkea ja kaikkia. Surkea on kohtalosi, vanhus. Noutaja jo kolkuttelee.


    • Anonyymi

      Pimeyden vangit ja saa-tanaa korottavat
      EIVÄT pääse sisälle Taivaan porteista.

    • Anonyymi

      Se juuri onkin se pahuuden ovela petos ja eksytys? Pimeyden ruhtinas kuiskuttaa, että - joo - olet taivaaseen menossa - palkkaakin on kertynyt kuin...
      ja ihmisparka on aivopesty, manipuloitu! HYlkää Jeesuksen opetukset, Raamatun ohjeet!

      Ei voi kuin sääliä tuollaista pahuuden petoksen uhria!

    • Anonyymi

      Näin käy valeprofeetoille !

    • Anonyymi

      Se juuri onkin se pahuuden ovela petos ja eksytys? Pimeyden ruhtinas kuiskuttaa, että - joo - olet taivaaseen menossa - palkkaakin on kertynyt kuin...
      ja ihmisparka on aivopesty, manipuloitu! HYlkää Jeesuksen opetukset, Raamatun ohjeet!

      Ei voi kuin sääliä tuollaista pahuuden petoksen uhria!
      Äänestä

    • Anonyymi

      ” Sillä heidän suussaan ei ole luotettavaa sanaa, heidän sisimpänsä on turmiota täynnä, heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he liukkaasti liehakoivat.”

      • Anonyymi

        ” Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee.”


    • Anonyymi

      Selli no 621:
      Tippaakaan en kehu,
      mutta sellainen jehu
      on poika Paakkosen.
      Palstalta sieltä
      pitää Suni ajaa pois,
      missä vain on
      poika Paakkosen.
      Paakkosen  poika Paavolasta
      palstalla pyhää puhetta,
      poistaa, pilkkaa, piilottaa.
      Paavalia poika pyhänä pitää,
      puisesta puulaatikostakin
      Paavalin puheita pitkin päivää
      palstalle pistää peräkkäin.
      Päivän päättyessä pimeällä,
      pyhiä puheita piilottaa.
      Parkuu, pyytää poistamaan,
      pyhiä puheita palstaltaan.
      Pelostakin polvia pakottaa.
      Pietarikin pelkäsi Paavalia,
      Paavali Pietaria puhutti.
      Palvelustyttökin pihalla
      pelästytti pahoin Pietarin.
      Puhkesi pihalla parkumaan,
      Pelastajansa pahoin pettäen.
      Paholainen palkitsi Pietarin,
      puki paavin pukuun puhtoiseen,
      Pietarinkirkon pappeuteen.
      Pyhäkseen puki Paavalinkin
      pyhiä pahoin pidelleen,
      palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
      perusisäksi papeille puhumaan.
      Plus 21xp=
      Paakkosen poika Paavolasta
      pelästyi pientä porttiapakeni piiloon pimeään,
      piikkiseen puskaan pelkäämään.
      Paholainen pönkäisi perään,
      palkkasi pojan pilkkaamaan
      Pyhiä puheita poistamaan.

    • Anonyymi

      KIITOS JEESUS! Raju eksytys torjuttu!
      Anonyymi
      14.09.2021 16:51
      Teuvo Suni - ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)
      Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
      Jumala ei antanut TyöKäskyä Teuvo Sunille (Osa2)
      Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6)
      Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!
      Teuvo Sunin harhaopetukset, osa 4
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 5)
      Suni räikeimmät rienaukset?Pyhä Henki-palsta?
      Onko tämä Teuvo Sunin saata-na-palsta?
      Teuvo Sunin kirjoitukset ovat yhä pahempia...
      Kiitos Teuvo Suni
      Teuvo Sunin harhaopit no 103, 104, ja 105
      Teuvon harhaopetukset, osa 3
      Analyysiä Teuvosta, osa 1
      Analyysiä Teuvon harhaopetuksista.
      Kysymys Teuvo Sunille
      Koettelua ja analyysiä -
      TeuvoSunin julkisesta esityksestä
      Teuvo Sunille Timo SimilältäIhminen
      (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. .
      .Kehotus viisaille: karttakaa Sunin rienaavia tekstejä!
      Herra ei tosaankaan valinnut teuvoa - vaan?
      Teuvo Sunin harhaoppi no 107
      Teuvo Sunin harhaoppi no 106
      Pyhä Henki. Harhaoppista.
      TS. karta! Ketä ja miksi?
      Teuvo Suni: Suomi24, Tätä vielä kysynPyhä Henki.
      Kadotuksen LapsiTS
      Eksyttäjän ( T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva. . .
      Valheprofeetan (T.S.) syntimitta on kypsynyt Jumalan ratkaisupöytään
      Hetki jolloin tajusin lahkojohtajan valehtelevan
      Eksytyksen harhat, TS osa 12
      Äärijumalaton ihminen onTS
      Eksyttäjän harhat (Osa 10)
      Valheet vastaan Raamatun Totuudet!
      Eksyttäjän Harhat (osa 11)
      Raamatun Sanojen vääristelyä!Kumpaa uskoisi, Teuvoa vai Jeesusta?Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Miksi ruokitte TS narsistia???
      Teuvo Suni sanoi näin Jeesuksen opetuksista!
      Suni - Jeesuksen sovituksen rienaaja
      Totuus Teuvosta tullut ilmi.
      Raamattu-palstan valheita ( Osa 1)
      Valheita Paavalista versus Raamatun totuus!
      Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Teuvo ei pidä lupaustaan!Teuvo sanoi toisella palstalla,
      Sopiiko kysyä Teuvo lisää?
      Mihin Sunilahko hajosi?Teuvo Suni!
      Milloin aiot lopettaa tuon vihanpidon?
      SUNILAISUUS AJAA LUOPUMUSTA JUMALASTA
      Tämä aloitus: Teuvo Suni on väärä profeetta
      EIKÖ TEUVOLLE OLE MIKÄÄN PYHÄÄ?
      Syy sunilahkon kaatumiseen oli tämä!
      Helluntailainen Semper.Fidelis sen teki.
      Käärme, TS on luonut nahkansa!
      Miksi Teuvo Sunin kirjoitukset poistetaan?
      Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.
      Terveisiä Teukalta!
      Voi taivas sentään ja Teukka!
      Teuvo Suni, VÄÄRÄ PROFEETTAKO?
      MIKSI TOTUUS ON SÄÄNTÖJENNE VASTAISTA?
      Mutta valheet, herjaukset ja tappouhkaukset eivät?

    • Anonyymi

      Teuvo on johdonmukaisesti kieltäytynyt katumasta pahuuttaan.

    • Anonyymi

      ” Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”

    • Anonyymi

      Suni on valintansa tehnyt, samoin Jumala on päättänyt. Eikä peru.
      Suni on valheineen matkalla valheen isän ikuiseen osaan, kaveriksi. Niinkuin nyt jo on paholaisen paras agentti!

      EI taivaaseen! Koska sinne eivät pääse pilkkaajat ja valheiden sepittäjät!

    • Anonyymi

      "Tuntuu oudolle, että kristityksi itseään arvostava Suni kirjoittaa enemmän paholaisesta kuin Jeesuksesta Kristuksesta jopa niin että miltei jokaisella sivulla nimet saatana ja antikristus mainitaan useasti ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella."

      -Kirja-arvostelut.com
      Teuvon kirjan arvostelusta

    • Anonyymi

      Voi itku, itkunkitku.

    • Anonyymi

      teuvo on oman pahuutensa vanki, ja siksi hänestä paholainen sai ahkeran eksyttäjän ja nyt nauraa kun koko 33 vuoden työstä ei mitään tulosta! ( itse T niin valittaa..)

    • Anonyymi

      Pitäisi uskoa ja totella Jeesusta!
      Hän KÄSKI antaa anteeksi 70 x 7 päivässä!

      Kun Suni ei ole totellut, vaan kantaa kaunaa ja katkeruutta, Jumalan sana toteutuu!
      Hän on joutunut 100 % paholaisen pimeyden tilaan!

      Ja pimeässähän kukaan ei näe? Niinpä Suni kuvittelee olevansa jokin pyhän hengen airut. Pimeässä ei näe TOTUUTTA!

      Mutta, kiitos Jumalan toiset näkevät!!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe