Milloin jaetaan osinkoa osakkeenomistajalle?

Anonyymi

12

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mee töihin, niin ei tarvi vinkua osinkojen perään

      • Anonyymi

        Töissä ollessa vaan varmistat että muut saa osinkonsa sinä et.


    • Anonyymi

      Miksi *itussa kyselet keiden taskuun menee? Mitä se sulle kuuluu, jos et osakkeita omista.

      • Anonyymi

        Meitä on moneen junaan, tän kyselijän juna kylläkin meni jo...


      • Anonyymi

        Minulla on osakkeita ..


      • Anonyymi

        Ei makseta osinkoa, niin JONNEKIN ne voitot katoaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on osakkeita ..

        No oho, on se hurja🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, on se hurja🤣🤣🤣🤣

        Saako se varsinainen huomio aikaan ajatuksia: - MINNE NE VOITOT KATOAVAT?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako se varsinainen huomio aikaan ajatuksia: - MINNE NE VOITOT KATOAVAT?

        Herrojen p*rseeseen...


    • Anonyymi

      Poliisi sanoi, ettei tutkita.

    • Anonyymi

      "Digitalle uusi konesali Pasilaan
      Julkaistu: 29.09.2021
      BUSINESS


      Digita investoi datakeskusliiketoimintaansa Pasilan tietoliikennekeskittymässä. Uusi konesali sijaitsee nykyisten konesalitilojen välittömässä läheisyydessä ja se tarjoaa erinomaisilla yhteyksillään digitaalisten palveluiden vaatimaa reagointikykyä ja erinomaista vasteaikaa.

      Uudet tilat valmistuvat operatiivinen johtaja Markus Ala-Hautalan mukaan vuoden 2023 alkupuolella. Palvelimien ja keskeisen sijainnin lisäksi Digitan etuja ovat erinomainen sähkönsyöttö, kehittyneet jäähdytysratkaisut sekä toimintavarmat prosessit. - Tämän lisäksi tarjoamme asiantuntijapalveluita laitteiden operointiin, kertoo Ala-Hautala.

      Erinomaisen sijainnin ja yhteyksien ansiosta Digitan konesalit ovat löytäneet laajasti kotimaiset ja kansainväliset asiakkaat. Pasilassa sijaitsee muun muassa tieto- ja internetliikenteen yhdysliikennepiste FICIX eli saatavilla on kaikkien keskeisimpien operaattoreiden yhteyspalvelut.

      Konesalien sähkönsyöttö on moninkertaisesti varmistettu. Helsingin kaupungin kaukokylmäverkkoon liitetty sali on energiatehokkuudeltaan huippuluokkaa. Kaikki Digitan kuluttama sähkö on Pohjoismaissa tuulivoimalla tuotettua."

      Jospa Digita keskittyisi sen 500 miljoonan euron tukipaketin osakkaana kuituverkon luomiseen haja-alueille ja sinne missä se maksaa liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe