Milloin jaetaan osinkoa osakkeenomistajalle?

Anonyymi

12

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mee töihin, niin ei tarvi vinkua osinkojen perään

• Anonyymi

Töissä ollessa vaan varmistat että muut saa osinkonsa sinä et.

• Anonyymi

Miksi *itussa kyselet keiden taskuun menee? Mitä se sulle kuuluu, jos et osakkeita omista.

• Anonyymi

Meitä on moneen junaan, tän kyselijän juna kylläkin meni jo...

• Anonyymi

Minulla on osakkeita ..

• Anonyymi

Ei makseta osinkoa, niin JONNEKIN ne voitot katoaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on osakkeita ..

No oho, on se hurja🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oho, on se hurja🤣🤣🤣🤣

Saako se varsinainen huomio aikaan ajatuksia: - MINNE NE VOITOT KATOAVAT?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako se varsinainen huomio aikaan ajatuksia: - MINNE NE VOITOT KATOAVAT?

Herrojen p*rseeseen...

• Anonyymi

Poliisi sanoi, ettei tutkita.

• Anonyymi

"Digitalle uusi konesali Pasilaan
      Julkaistu: 29.09.2021
      BUSINESS

Digita investoi datakeskusliiketoimintaansa Pasilan tietoliikennekeskittymässä. Uusi konesali sijaitsee nykyisten konesalitilojen välittömässä läheisyydessä ja se tarjoaa erinomaisilla yhteyksillään digitaalisten palveluiden vaatimaa reagointikykyä ja erinomaista vasteaikaa.

Uudet tilat valmistuvat operatiivinen johtaja Markus Ala-Hautalan mukaan vuoden 2023 alkupuolella. Palvelimien ja keskeisen sijainnin lisäksi Digitan etuja ovat erinomainen sähkönsyöttö, kehittyneet jäähdytysratkaisut sekä toimintavarmat prosessit. - Tämän lisäksi tarjoamme asiantuntijapalveluita laitteiden operointiin, kertoo Ala-Hautala.

Erinomaisen sijainnin ja yhteyksien ansiosta Digitan konesalit ovat löytäneet laajasti kotimaiset ja kansainväliset asiakkaat. Pasilassa sijaitsee muun muassa tieto- ja internetliikenteen yhdysliikennepiste FICIX eli saatavilla on kaikkien keskeisimpien operaattoreiden yhteyspalvelut.

Konesalien sähkönsyöttö on moninkertaisesti varmistettu. Helsingin kaupungin kaukokylmäverkkoon liitetty sali on energiatehokkuudeltaan huippuluokkaa. Kaikki Digitan kuluttama sähkö on Pohjoismaissa tuulivoimalla tuotettua."

Jospa Digita keskittyisi sen 500 miljoonan euron tukipaketin osakkaana kuituverkon luomiseen haja-alueille ja sinne missä se maksaa liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe