Jottain tarttis tehrä

Anonyymi

Ja nopeasti Turun ortodoksisen kirkkorakennuksen pelastamiseksi. Oli juhlat eilen ja pani miettimään.

20

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa vajota koko torin ympäristö saveen. Kirkko on suojeltu rakennus mutta mitäpä se Turussa merkitsee. Herra armahda!

• Anonyymi

Toivottavasti noudattivat museoviraston ohjetta kuvata laserkuvauksella kirkon tila ennen toriparkin rakennustöiden alkua, se helpottaisi huomattavasti vaurioiden arviointia.

• Anonyymi

Aiemmin Louhen rakennustöiden aikana srk:n tilat ja kirkko kuvattiin ja silloin rakennuttaja korvasi vauriot srk:n tiloissa. Kirkossa ei todettu vaurioita. Olin itse silloin paikalla ja pari muuta. Kai nyttenkin toimitaan samoin.

• Anonyymi

No juu mutta se onki turuus, ei sitä tarvi sitte yhtää ihmetellä.

• Anonyymi

Kun ei se mitään auta, että täällä voivottelet.
        Tartu asiaan reippaasti ja hoida juttu siellä Turussa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei se mitään auta, että täällä voivottelet.
        Tartu asiaan reippaasti ja hoida juttu siellä Turussa!

Nämä asiat eivät ole yhden ihmisen hoidettavissa.

• Anonyymi

Todellakin Louhen kanssa sovittiin sutjakkaasti. Kirkkoherra oli eri. Museovirasto on nykyään kirosana seurakentamme kiinteistölautakunnassa.

• Anonyymi

Tule apuun Ambrosius!

• Anonyymi

Ei Ambrosius tällä palstalla keiku.
        Kirjoita hänelle konkreettisesti, älä täällä voivottele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Ambrosius tällä palstalla keiku.
        Kirjoita hänelle konkreettisesti, älä täällä voivottele!

No miten Ambrosius voisi tähän vaikuttaa MITENKÄÄN, eläkkeellä oleva metropoliitta.

• Anonyymi

Vaikea yhtälö ratkaistavaksi. Ei käy kateeksi. Jälkiviisaana voisi todeta jotakin, mutta olkoon.

• Anonyymi

Kävin avoimien ovien päivänä ja siellä ikonostasian viereisessä kulmassa on iso hakeama kirkon sisällä. Samassa kohtaa ulkoseinässä on samanlainen murtuma. Lattia viettää. Ei tullut hyvämieli.

• Anonyymi

Noista juhlista vielä. Minä olisin palkinnut tämän museovirastossa työskentelevän naisen joka teki hyviä tekoja ollessaan kiinteistölautakunnassa aikoinaan. Kuka näitä palkintoja päättää ja jakaa? Tuntuu että samat henkilöt saavat tunnustusta aina. Mikä hyväveliverkosto täällä toimii? Alkaa nolottaa ihan oikeasti.

• Anonyymi

Leviää huhu että kinserttitaloa ajetaan torin reunalle. Kirkko ei vielä ole pja muut kusipäät.

• Anonyymi

Oletteko hakeneet museoiden kunnostus ja entisöimis rahaa?

• Anonyymi

En tidä miten nykyään jaetaan ELYN korjausrahoja, aikaisemmin ne olivat Kepun jakamia maaseudun elävöittämiseen tarkoitettuja. Yrittää kannattaa aina.

• Anonyymi

Sopimus Toriparkkiherrojen kanssa julistettiin salaiseksi. Kiinteistölautakunnan jäsenet lusmuilevat kuka missäkin. Seurakunnan jäsenillä on oikeus veronmaksajinakin jo tietää missä mennään.

• Anonyymi

No juu, tuo tuollainen on juuri sitä "Turuust".

• Anonyymi

Jos Turun tuomiokirkko saa korjausrahaa valtiolta, niin miksi ei ortodoksikirkkokin voisi saada?

• Anonyymi

Kirkon kallistumista mitattiin päivä sitten. Kirkkorakennus on pystyssä edelleenkin, mutta kuinka kauan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe