Lasagne-bolognese 1 kg paketti vain 2,65 eur. Köyhäki voi herkutella. Lidl

Anonyymi

Tuommoinen Liidelin Lasagne-Bolognesepaketti haettiin 3 hengen perheelle päivän ruokalajiksi. Kilon paketti maksaa vain 2,65 €, joka minun mielestä tosi halpa.

Uunissa lämmitettynä maku oli todella hyvää, tuoreen lasagnen makuista ja oloista. Riitti sopivasti k,olmelle.

Nyt voi köyhät opiskelijat ja maahanmuuttajatkin syödä pienellä rahalla hyvin.

26

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Se on itse kunkin oma asia, mitä ruokia kotonansa syö. Joka tapauksessa perussuomalaiset käyvät ruokakaupassa ostoksilla itse tienaamillaan rahoilla.

Ei ole persuissa sellaista vasemmistolaista öyhöttäjäporukkaa, jolle ei kelpaa mikään työpaikka. Päivät pitkät loisitaan ja venytellään kotona sosiaalirahojen elättämänä.

• Anonyymi

"perussuomalaiset käyvät ruokakaupassa ostoksilla itse tienaamillaan rahoilla.*

Persuissa eniten työttömiä.

• Anonyymi

Perussuomalaiset on Suomen suurin duunariväen puolue. Persut ajaa duunarien ja työttömien asioita pitkäjänteisemmin ja paremmin kuin mikään muu puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaiset on Suomen suurin duunariväen puolue. Persut ajaa duunarien ja työttömien asioita pitkäjänteisemmin ja paremmin kuin mikään muu puolue.

Mitäs ovat viimeisen 20 vuoden aikana saaneet duunarien hyväksi tehtyä. Enkä jaksa nyt edes muistuttaa sinipersujen toimista duunareiden "hyväksi".

• Anonyymi

En pysty, olen VHH:lla

• Anonyymi

Lidelin lasagnet ovat tunnetusti erittin vähähiilihydraattisia. Pienen annoksen lasagnea voi popsia kerran viikossa, vaikka pikkasen jotain vähähiilistä ruokavaliota muuten pitäisikin.

• Anonyymi

Kallista on, makaronipussi (1 kg) maksaa vain 0,40e.

• Anonyymi

Sarvimakaroonistahan se lasgne tehdäänkin 😂😂. Jeesus mikä kulinaristi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarvimakaroonistahan se lasgne tehdäänkin 😂😂. Jeesus mikä kulinaristi

Samaa vehnää ne on, tomppeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa vehnää ne on, tomppeli.

Makaroonista lasagnea, aaaaahhahhaaa 😂😂😂😂

Tämä heppu se ei varmaan edes perunoita osaa keittää 😅

• Anonyymi

Markalla saa markan tavaran

• Anonyymi

> Kallista on, makaronipussi (1 kg) maksaa vain 0,40e.

Mitähän merkkiä tai laatua tuon hintainen makarooni on? Kilon pussi maksaa kyllä 1,20...1,80 euron paikkeilla yleensä.
      https://www.tokmanni.fi/makaroni-1-kg-6417700051722

Makarooni on silti todella edullista. Siitä saa tumpelokin helpolla ruokaa itselleen, jos ei muuta niin kiehauttaa vedessä ja syöeineslihapullien ja makkaran kanssa.

Toinen kummallisen halpa elintarvike on kananmunat. Miten 1 kg kananmunia voi maksaa 2.65 euroa vaikka Foodiessa? Makaroonien kanssa munista saa 1 kg 1kg paketeista viikon lounasruuat tehtyä.

• Anonyymi

Ostin prismast rainbowin lasangepaketin. Heitin mikroon muutamaks minaks ja mitämitä siel olikin pelkkii lasangelevyi. Wtf mitä kusetust. Miks myidään pelkkii levyi. Ei kai voi olettaa et tavallinen kuluttaja osais niist taikoo joku fuckin' lasange. Mä haluun ruokaa enkä mitn levyi. Tein feedbackin ja vaadin suoraan johtajalta vastaust. Hankin jollekin vielä fudut tän johdost.

• Anonyymi

Jumalauta mitä kusetusta.

Nopea ja hyvä herkku tulee leivän päälle kun laitat kuuden kananmunan kennon mikroon neljäks minuuttia. Sitten eikun valmiit munat voikkoleipien päälle, ja vähän suolaa ja valkopippuria riputtele ja nauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalauta mitä kusetusta.

Nopea ja hyvä herkku tulee leivän päälle kun laitat kuuden kananmunan kennon mikroon neljäks minuuttia. Sitten eikun valmiit munat voikkoleipien päälle, ja vähän suolaa ja valkopippuria riputtele ja nauti.

ai niin, ja repäisee kennon kansi pois ennen mikroon laittamista, tulee parempaa.

• Anonyymi

Onks tommonen ape tarkoitettu ihmiselle ? Jauhoista valmistettua rehua lähinnä.

• Anonyymi

Etkö ole ikinä syönyt lasagnea?
        Voi voi, sehän on herkkua, siinä on katsos hyvää possunjauhelihaa, suussa sulavaa durumvehnästä tehtyjä välikerroksia, ja maustettua tomaattikastiketta välissä.
        Kannattaa maistaa, vallankin jos olet syönyt koko ikäni äitisi tekemiä maksamakkaravoileipiä.

• Anonyymi

Sitten lopuksi Lidl myy Suomen halvinta ja parasta vessapaperia. Hinta n. 30 snt/rulla, mutta siinä on 30% enemmän arkkeja kuin muissa vessapaperirullissa.

• Anonyymi

Lidl - ylipainoisen roskaväen kauppa. Persu haisee nenään.

• Anonyymi

Siinä on niin paljon kastiketta että voi hyvin keittää makaronia lisukkeeksi, niin siitä tulee annos neljälle.

• Anonyymi

Pakastepitsat L:ssä myös hyviä ja halpoja.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe