K-18 väkivalta, seksi, kauhu, Päivi Räsänen

Anonyymi

”Pitäisikö TV-ohjelmien varoituksiin lisätä Päivi Räsänen”.

https://www.verkkouutiset.fi/pitaisiko-tv-ohjelmien-varoituksiin-lisata-paivi-rasanen/

Päivi Räsänen kertoo Twitterissä televisioesiintymisestään nousseen kohun kirvoittaneen vitsailua kansanedustajakollegojen kesken eduskunnassa.

– Kollegat istunnossa vitsailivat, pitäisikö TV-ohjelmien varoituksia laajentaa (väkivalta, seksi, kauhu, PäiviRäsänen)?, hän sanoo.

Räsänen jatkaa huomauttamalla ironisesti, että saattavathan lapset katsoa eduskunnan kyselytuntiakin. Hän on ryydittänyt tviittiään muun muassa hashtagilla ”#turvallinentila”.

11

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

"Päivi Räsänen" -varoitus vain niille, jotka vielä kuuluvat kirkkoon.

Omalla kohdallani ei ole varoituksella enää merkitystä.

• Anonyymi

Ja kaikki Mikat.

• Anonyymi

”Pitäisikö TV-ohjelmien varoituksiin lisätä Päivi Räsänen”.

Ei, mutta pitäiskö niihin monensorttisiin viihdeohjelmiin joissa esiintyy Janne Kataja ja monia muita joka vilun ohjelmassa näkyviä naamoja laittaa alkuun teksti että ohjelmaan osallistuvat vierailijat ovat Suomen Homot Ryn hyväksymiä.

(ei, en tuolla väitä tai edes vihjaa että Janne Kataja olisi homo.) Vaan tuo tuossa yllä oli vain reaktio sille Päivi Räsäsen osallistumisesta Masket singer tai mikä sen pasta-ohjelman nimi nyt olikaan tuomarina olleen ja Räsäskän mukana olosta itkupotku raivarin saaneen anuksen jääkärin täysin naurettavalle älämölölle.

• Anonyymi

No ehkä ei Päivi Räsästä, mutta joku varoituslogo voisi olla aina kun ohjelma sisältää uskonnollista propagandaa.

• Anonyymi

Masked singer ohjelman sisältämä uskonnollinen paatos menossa yli äyräiden?

• Anonyymi

Jos Päivi Räsänen on viihdeohjelmassa niin on oikeasti hauska. Itse kierrän uskon asiat kaukaa.

Mutta pitäisikö ohjelmien alussa ilmoittaa varoitus että ohjelmassa esiintyy homo.

• Anonyymi

PR ikäraja 30-vuoteen

• Anonyymi

Strandberg perustelee tarvetta eristää Räsänen TV:n viihdeohjelmista sillä, että jossakin muualla on joku ehkä ilmeästi nimitellyt homoa.

Ehkäpä Strandberg pitää eliminoida kaikista TV-ohjelmista siitä syystä, että homoseksuaalista lapsiinsekaantumista tapahtuu.

• Anonyymi

Päivikin Kurtturuusu-hahmoa ei tunnistanut kukaan, vaikka hän oli siellä omana itsenään.

• Anonyymi

En nähnyt tuota esiintymistä, mutta muuten olen kuunnellut Päivi Räsäsen puhetta. Hänellä on joku uskonnollinen kanta, mutta sitä ei pidä yliarvioida, ja kuvitella, että se on kuin perustuslain määräys. Hänen näkemyksensä ei ole sama kuin laki.

Jonkun yhden uskonnon näkemys asiasta ei ole sama kuin sen saman valtion laki. Ne ovat kaksi eri asiaa. Onko Päivi lukenut tarkasti vertauksen laupiaasta samarialaisesta? Ketä siitä kulkikaan ohi, eikä auttanut. Mihin ryhmään näistä ohi kävelleistä Päivi uskoo kuuluvansa? Minä epäilen, että ei kuulu siihen samaan ryhmään kuin "laupias samarialainen" vaan johonkin muuhun ryhmään noista ohi kävelleistä.

Tietysti Päivi Räsäsellä voi olla ja saa olla oma näkemyksensä. Mutta se ei ole välttämättä edes sen uskonnon mukainen, jota hän edustaa. Ovatko esim. maahanmuuttajat Päivi Räsäsen lähimmäisiä, vaikka heidän uskontonsa olisi islam. Epäilen, että ei. Niin kuitenkin kuuluisi olla Suomen pääuskonnon mukaan.

Olen varma, että moni todella uskovainen myös näkee Päivi Räsäsessä näitä yksioikoisen jyrkkiä kannanottoja, jotka eivät ole kovin inhimillisiä tai edes Raamatun mukaisia. Muistelkaapa ristiretkiä? Ovatko ne kunniaksi Kristinuskolle? Siis myös myös Kristinusko on sortunut hyvin julmaan käytökseen toisin uskovia kohtaan, tosin se aika on pääosin historiassa, mutta ei kokonaan.

Pitääkö maksaa veroa". Jeesus sanoi: "Antakaa keisarille, mikä keisarin on, mutta Jumalalle, mikä Jumalan on!". Monet rikkaat etsivät ja löytävät porsaanreikiä verotuksen säännöistä, ja välttävät laillisesti oikean verotuksen, ja osa vielä vie salaa ulkomaille rahansa piiloon kiertääkseen laillisen verotuksen. Muutamat jopa muuttavat Ruotsin asumaan päästäkseen lievemmällä verotuksella. Voi kysyä, onko se isänmaallista menettelyä. Moni näistä uskoo olevansa "hyvin isänmaallinen". Tietysti se ei ole niin. Se ei ole isänmaallinen teko! Nämä esimerkit sen vuoksi, että monia tekoja voidaan perustella oikeiksi, vaikka ne eivät ole suuria ja kunniallisia tekoja. Vaikka niin selitettäisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      116
      6064
    2. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      3969
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2849
    4. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      2693
    5. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1633
    6. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1561
    7. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      59
      1278
    8. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      42
      1257
    9. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      57
      1240
    10. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      107
      1224
    Aihe