Kuinka monta omakotitaloa olet rakentanut työttömänä ollessasi?

Anonyymi

Itse olen rakentanut kuusi kappaletta. Lisäksi olen rakentanut lentokoneen autotallissa.

13

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäpä rakensin kuuraketin takapihalla iltaisin kun olin päivät töissä.
      Tuletko astronautiksi koelennolle?

• Anonyymi

Mä kaivoin sen tunnelin meren alta Tallinnaan. Seuraavaksi teen sinne rautatien ja asfaltoinnin,, niin pääsette muutkin työttömät viinanhakureissulle!

• Anonyymi

Ei ehdi. Olen juuri ISS avaruusasemalla jonne lensin omatekoisella lentävällä lautasella. Rakensin ko. lautasen työttömänä teltassa.

• Anonyymi

Minä olen rakentanut vain kaksi omakotitaloa työttömänä ollessani ja yhtä lentokonetta (ultrakevyt). Lentolupakirjan suoritin kerhon kautta. Alkuun piti kyllä rakentaa gyrokopteri (JT-5) kaveriporukalla, mutta ongelmaksi muodostui siihen tarvittava erikoinen runkoputkien hankinta ja niiden hitsaaminen (tosin Finnairin lentokonemekaanikko olisi hitsannut ne meille). Luovuttiin sitten tuosta ajatuksesta rakentaa se gyrokopteri, vaikka oli jo hankittu piirustukset ja experimental kansiokin.

• Anonyymi

Sossu maksaa vuokrani, ei ole tarvetta mitään rakentaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ei tarvitse maalata naamaa, koska tavan perussuomalainen saa kyllä asunnon täältä Suomesta jonka vuokran maksaa sossu. Jos kuvittelet, että naaman värillä saisi jotain etuoikeuksia, niin erehdyt. Kyllä perussuomalainen saa ihan samat, kuin mamut, joten ihan turhaa trollaamista.
        Jos vain asunnoton tulee viranomaisten tietoon, he kyllä auttavat!
        https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006376967.html

• Anonyymi

Totuus rakentamisesta työttömyysaikana ni ei ainakaan yksikään kaljapää joka kirjoittelee köyhyyspalstalle ole taloa itselle rakentanut. Kotona vaan pyöritellään peukaloita ja tulot on se 500eur kk ni hurraa hurraa.

• Anonyymi

Kyllä ei kaljupäät rakentele muutenkaan, meteliä vain pitävät mamuista ja matuista. Kyllä työttömänä hyvin talon rakentaa, kun pitää jalat maassa, eikä mitään palatseja ala rakentelemaan. Kaksi taloa minäkin olen työttömänä ollessani rakentanut, jotainhan sitä on työttömänä tehtävä, että saa ajan kulumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ei kaljupäät rakentele muutenkaan, meteliä vain pitävät mamuista ja matuista. Kyllä työttömänä hyvin talon rakentaa, kun pitää jalat maassa, eikä mitään palatseja ala rakentelemaan. Kaksi taloa minäkin olen työttömänä ollessani rakentanut, jotainhan sitä on työttömänä tehtävä, että saa ajan kulumaan.

Rakentaa hyvinki jos rahaa on ja voi olla joku omakotitalotyömailla auttamassa rakentajaa. Kyllähän näitä sillon tällön jutuissa kun kierrätystuotteista rakentelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakentaa hyvinki jos rahaa on ja voi olla joku omakotitalotyömailla auttamassa rakentajaa. Kyllähän näitä sillon tällön jutuissa kun kierrätystuotteista rakentelee.

Kyllä ei nuo kaljupäät mitään rakentele, tuolla äsmarketin takana vetävät kaljaa naamaansa ja uhoavat mamut sitä ja mamut tätä joku suomenlippu hihassa. Kunnan vuokraluukuissa asuvat ja pikkurötöksiä tekevät, joskus isompiakin, että pääsevät syömään (purasemaan, eli saavat ihan aitoa, eivät selviä ehtoollisella).

• Anonyymi

Kela sitten aikanaan tekee sinusta rikosilmoituksen, ja niin tulee polisilta kirje että jospa piipahtaisit ensi tiistaina klo 10 kammarilla juttusilla, ja sitten alkaa lämminhenkinen suhde kihlakunnan voudin virastoon, kunhan rosis ensin sinut siitä petoksesta tuomitsee. ja joka sentin saamistasi tuista joudut maksamaan takaisin.

• Anonyymi

Ja höpö höpö. Työttömänä saa OMAA taloaan rakentaa tai rempata OMAA asuntoaan.

• Anonyymi

Kyllä talkoita saa tehdä niin mikäs tuossa petos on. Sitten se on jos pimeesti tekee hommia ja hyvin saa rahoja nooh ei kaljapäät mitään rakentele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      4311
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      3065
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      135
      1514
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      45
      1325
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      83
      1186
    6. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      832
    7. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      65
      809
    8. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      66
      787
    9. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      771
    10. Kaiken sponssaava saapui

Ja pilheet jatkuu. Paljokohan maksoi sivukuluina isäviikko, kun piti aisoissaan ton lokin Kämpissä...ettei tunnu niin pahalta jäädä kaikesta paitsi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      751
    Aihe