Hankkikaa omat elämänne oudot juoroilijat
Muista juoruilu on säälittävää ja outoa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi? Tämä on julkkisJUORUpalsta! Taidat olla väärällä palstalla itse 😂.
- Anonyymi
Kyllä tästä on tullut haukkumispalsta, valitettavasti.
- Anonyymi
Kukin saa ansiodensa mukaista kommenttia ja palautetta. Siis hyvää hyvästä ja pahaa pahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin saa ansiodensa mukaista kommenttia ja palautetta. Siis hyvää hyvästä ja pahaa pahasta.
Jokainen kommentti on vain ja ainoastaan kunkin kommentoijan oma mielipide asiasta. Ei totuus.
Jokainen kommentti kertoo aina vain kommentoijastaan, sillä ihminen tulkitsee ympärillään olevaa maailmaa oman ymmärryksensä tasolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka päättää mikä on hyvää ja mikä pahaa?
Sinä voit päättää vain omat mielipiteesi ja tulkitset vain omia tuntojasi ja kerrot vain omat näkökulmasi.
Älä oleta että sinun totuutesi on oikea totuus.
- Anonyymi
Sinä taas, kirjoitusvirheinen aloittaja, et sitten edes otsikkoa saanut oikein kirjoitettua. Juoroilija. Elämä on hankittu, samaa suosittelen sinulle! Elämää sulla ei ole, täällä roikut 24/7.
- Anonyymi
Aloitus oli ihan hyvä ja asiallinen. Huomaa kyllä heti, että sinua kirpaisee... kun pitää näistä kirjoitusvirheistä kommentoida. 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692