Eipämnäy työpaikka ilmoituksia missää
Eikömtyönantajatnosaa kirjoitaa
Missä työpaikka ilmoituskset kun on työvoimapula
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työvoimapula on valetta.
- Anonyymi
Vain halpatyövoimasta (9 €/pv) on huutava pula, muu työvoimapula on valetta, kuten mainitsitkin.
- Anonyymi
Kyseessä on ylemmältä taholta johdettu salaliitto.
- Anonyymi
Siellä on 6 keikkafirmaa,
jotka ilmoittelee
ne ei ole oikeita työpaikkoja
ÄLKÄÄ SUOSTUKO TÄLLAISEEN - Anonyymi
ELY-keskuksessa.
- Anonyymi
Ei sellaisia työpaikkoja ole johon sinun osaamisella voisi hakea. En ainakaan ole huomannut ilmoitusta "Haetaan huonoa suomea kirjoittava Suomi24 palstalla räyhäävää henkilöä töihin". Et taida kelvata edes Pietarin palkkalistoille.
- Anonyymi
uutisiinkaan ei voi enää luottaa paasataan työvoimapulaa, juuri kun elintaso hallitus kohdistaa sanktioita juuri heikossa asemassa oleviin ihmisiin joilla ole etu järjestöä ajamassa asioita,
- Anonyymi
Tarvitaan moniosaajat ulkomailta välimerellä tulee työvoimaa
- Anonyymi
Pulaa on palkanmaksajista, ei muusta.
- Anonyymi
"Eipämnäy työpaikka ilmoituksia missää"
No se johtuu pelkästään siitä että Joulupukin pajalla ei ole tapana ilmoitella vapaista työpaikoista missään, joten eikun korvatunturille henkilökohtaisesti kysymään. - Anonyymi
sesonkialoilla on työpaikkoja eli muutama tunti ravintolassa, pari kuukautta raksalla, siivoamista kontulassa rappukäytävässä kolme tuntia ja siitä metrolla espooseen siivoamaan kaksi tuntia toista rappua.
taksikuskeista ei ole enää huutavaa pulaa. - Anonyymi
työn antajat ulkoisti työn etsimisen välitys yrityksille palkasta riisutaan katteet väli käsille,
- Anonyymi
Ammattitaitoa kyllä tarvitaan monissa työtehtävissä, joista maksetaan ihan kunnon palkkaa. Jos ei ole töitä, kannattaa hankkia lisää koulutusta ja hankkia ammattitaitoa.
Kymmeniä tuhansia työpaikkailmoituksia itse näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161