Eipämnäy työpaikka ilmoituksia missää
Eikömtyönantajatnosaa kirjoitaa
Missä työpaikka ilmoituskset kun on työvoimapula
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työvoimapula on valetta.
- Anonyymi
Vain halpatyövoimasta (9 €/pv) on huutava pula, muu työvoimapula on valetta, kuten mainitsitkin.
- Anonyymi
Kyseessä on ylemmältä taholta johdettu salaliitto.
- Anonyymi
Siellä on 6 keikkafirmaa,
jotka ilmoittelee
ne ei ole oikeita työpaikkoja
ÄLKÄÄ SUOSTUKO TÄLLAISEEN - Anonyymi
ELY-keskuksessa.
- Anonyymi
Ei sellaisia työpaikkoja ole johon sinun osaamisella voisi hakea. En ainakaan ole huomannut ilmoitusta "Haetaan huonoa suomea kirjoittava Suomi24 palstalla räyhäävää henkilöä töihin". Et taida kelvata edes Pietarin palkkalistoille.
- Anonyymi
uutisiinkaan ei voi enää luottaa paasataan työvoimapulaa, juuri kun elintaso hallitus kohdistaa sanktioita juuri heikossa asemassa oleviin ihmisiin joilla ole etu järjestöä ajamassa asioita,
- Anonyymi
Tarvitaan moniosaajat ulkomailta välimerellä tulee työvoimaa
- Anonyymi
Pulaa on palkanmaksajista, ei muusta.
- Anonyymi
"Eipämnäy työpaikka ilmoituksia missää"
No se johtuu pelkästään siitä että Joulupukin pajalla ei ole tapana ilmoitella vapaista työpaikoista missään, joten eikun korvatunturille henkilökohtaisesti kysymään. - Anonyymi
sesonkialoilla on työpaikkoja eli muutama tunti ravintolassa, pari kuukautta raksalla, siivoamista kontulassa rappukäytävässä kolme tuntia ja siitä metrolla espooseen siivoamaan kaksi tuntia toista rappua.
taksikuskeista ei ole enää huutavaa pulaa. - Anonyymi
työn antajat ulkoisti työn etsimisen välitys yrityksille palkasta riisutaan katteet väli käsille,
- Anonyymi
Ammattitaitoa kyllä tarvitaan monissa työtehtävissä, joista maksetaan ihan kunnon palkkaa. Jos ei ole töitä, kannattaa hankkia lisää koulutusta ja hankkia ammattitaitoa.
Kymmeniä tuhansia työpaikkailmoituksia itse näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984