Komissaarin paikan saa kun jaksaa keskittyä oikeisiin asioihin

Anonyymi

Kuinka ollakaan, hallitus keskittyy pienillä leikkilapioillaan näihin maailman laajuisiin suurprojekteihin Kruunuhaan hiekkalaatikolta käsin. Koko maailman puolesta ongelmaa hoitavalla pienen Suomen hiilineutraaliudella muita aikaisemmin voidaan voittaa jopa kaksi tai kolme komissaarin hommaa Grand Placen herkkuravintoloista. Tuossa on tavoitetta, johon pääsemiseksi julkinen, valtion ja kuntien kestämätön velkaantuminen ja yritysten huutava työvoimapula eivät ansaitse hallituksen toimenpiteitä. Riittää kun pari ministeriä näyttelee kiinnostunutta ja kerrotaan, että ensi kevättalvella keskustellaan työttömyydestä ja lainojen koroissa ei ole näkyvissä nousua.
Ollaanko me kansalaiset ihan tyhmiä ja kusetettavia. Ilmeisesti niin tai sitten hyväntahtoisia hymyillen kaiken kuran vastaanottavia tahna-aivoja. Mennäänkö me entisellä moodilla seuraaviin eduskuntavaaleihin vapaaehtoisesti häviämään omia henkilökohtaisia elinehtojmme.
Näin ainakin demareitten puoluejohto luottaa tapahtuvan.
Siunattu hulluus ei ole jäänyt Aapelin yksinoikeudelliseksi keksinnöksi. Siksipä näitä nyt Suomeen riittääkin yli tarpeen.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
        Hämeenlinna
        115
        5781
      2. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
        Kotimaiset julkkisjuorut
        16
        3334
      3. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        225
        2646
      4. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        106
        2609
      5. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
        Ikävä
        82
        1582
      6. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        91
        1413
      7. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
        Ikävä
        59
        1200
      8. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
        Judo
        40
        1157
      9. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
        Ikävä
        56
        1137
      Aihe