Senkin pökkelöjalkainen kääpä

🙄🔪🪵 Hakkasin sitä oikein kunnolla terävällä kokkiveitsellä. Ja annoin kärvistellä omassa liemessään pitkään. Tuli totisesti parempi mieli. Varsinkin, kun lisäsin lampaankäävän sekaan ruokakermaa ja sipulia! Kiva tämä syksy, kun saa luonnosta herkkuruokia. Kangasrouskut odottaa käsiteltynä jääkaapissa muotoutumista sienisalaatiksi.

Olisi kiva, hänen kanssaan hänen kanssaan sienestää. Vaikka niitä karvalaukkuja 😍❤️

6

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet varmasti palstahahmo ”ihan oikea nainen”, etkä suinkaan mikään feikki ja nyt voimme kaikki kilaroida sienestyksellesi ja vihjailullesi jostain karvaisista pursista. Edelleen olen sitä mieltä, että esim lois vuitton olisi paras särkien kalastamiseen rantavedestä.

• Jaaha. Jotkut saattavat innostua käsilaukusta ja mielellään lisäisivät vitriiniin kokoelmiinsa jonkun kalliin merkkilaukun. Mulle käsilaukku on käyttötarvike, jossa pitää olla tarvittava määrä taskuja ja suulla vetoketju ettei tavarat putoile.

Karvalaukku on lapsuuskylällä käytetty nimi karvarouskulle.

• Anonyymi

Vais karvalaukkuja ;) Kuulosti tutulle.

• Joskus olen tainnut kirjoittaa karvalaukuista. On parhaimpia suolasieniksi. Sen kummemmin ei tässä kannata asiaa avata 😂

• Anonyymi

Kaunashajatettelua tuollainen lähimmä muistuttaa.

• Ei ollut kyse muusta kuin ruoanlaitosta 🤔 ja vähän kaipauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      5549
    2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      4608
    3. Martina avautuu

Gekkoselle. Tosi hyvin sanottu: https://gekkonen.net/martina-aitolehti-hannu-pikkarainen-18921/ Näen nyt ekaa kertaa videolla. Aika paljon muistutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3030
    4. Tohtori Jussi Halla-aho sairaslomalla

Viikon ikävin uutinen oli Suomen suosituimman poliitikon, äänikuningas tohtori Halla-ahon joutuminen sairaslomalle. Peukut pystyyn, että Suomen ykkösp
      Maailman menoa
      117
      2322
    5. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1456
    6. Romanit osoitteli pistoolilla nuoria La iltana

Nonii. 15-16v poikia oli osoiteltu pistoolilla ohiajavasta sinisestä Fordista? Onneksi pojat olivat yhdessä soittaneet poliisille ja ilmoittaneet r
      Kannus
      23
      833
    7. Uskomattomia törkykommentteja

Miten ihmeessä ihmisistä saa kirjoitella näin järkyttäviä kommentteja? Miltä tuntuisi kirjoittajasta, jos häntä jatkuvasti solvattaisiin samalla taval
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      811
    8. Semmonen rakas kuin sinä

Mistähän sellaisen saisi? :)
      Ikävä
      59
      806
    9. Martinan live, ääää, öööööö

Kuka pystyi katsomaan loppuun, ihan kamalaa kuunneltavaa, ja toi ylimielisen ällöttävä olemus. Mulle riitti siihen saakka, kun sanoi, "on vielä muutam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      785
    Aihe