Senkin pökkelöjalkainen kääpä

🙄🔪🪵 Hakkasin sitä oikein kunnolla terävällä kokkiveitsellä. Ja annoin kärvistellä omassa liemessään pitkään. Tuli totisesti parempi mieli. Varsinkin, kun lisäsin lampaankäävän sekaan ruokakermaa ja sipulia! Kiva tämä syksy, kun saa luonnosta herkkuruokia. Kangasrouskut odottaa käsiteltynä jääkaapissa muotoutumista sienisalaatiksi.

Olisi kiva, hänen kanssaan hänen kanssaan sienestää. Vaikka niitä karvalaukkuja 😍❤️

6

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet varmasti palstahahmo ”ihan oikea nainen”, etkä suinkaan mikään feikki ja nyt voimme kaikki kilaroida sienestyksellesi ja vihjailullesi jostain karvaisista pursista. Edelleen olen sitä mieltä, että esim lois vuitton olisi paras särkien kalastamiseen rantavedestä.

• Jaaha. Jotkut saattavat innostua käsilaukusta ja mielellään lisäisivät vitriiniin kokoelmiinsa jonkun kalliin merkkilaukun. Mulle käsilaukku on käyttötarvike, jossa pitää olla tarvittava määrä taskuja ja suulla vetoketju ettei tavarat putoile.

Karvalaukku on lapsuuskylällä käytetty nimi karvarouskulle.

• Anonyymi

Vais karvalaukkuja ;) Kuulosti tutulle.

• Joskus olen tainnut kirjoittaa karvalaukuista. On parhaimpia suolasieniksi. Sen kummemmin ei tässä kannata asiaa avata 😂

• Anonyymi

Kaunashajatettelua tuollainen lähimmä muistuttaa.

• Ei ollut kyse muusta kuin ruoanlaitosta 🤔 ja vähän kaipauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe