Mikä v*ttu teitä oikien vaivaa, kun ette meinaa ottaa covid-19 rokotteita ollenkaan? Luuletteko lesssut olevanne muita viisaampia?
Tarttuisipa korona joka iikkaan! Ja tarttuuhan se...
Alkakaahan liminkalaiset ottaa rokotteita!
4
824
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen päättää vapaassa demokratiassa itse ottaako koronapiikkejä, älä sinä käske ketään ,ota itse tulevat piikitykset ja anna muiden olla, meitä on paljon jotka pitää ihmisoikeuksista huolta...
- Anonyymi
Uskotaan joka ikinen hullu netissä kiertävä huhu mieluummin kuin tiedotusvälineitä. Sitten ollaan niin s**tanan kapinallisia tai itsenäisiä tai ajattelevaisia omasta mielestä, voi h*lv*tin tunarit.
- Anonyymi
Covid-19n yksi sivuvaikutus on, että se aiheuttaa matalaotsaisuutta. Jopa niin vakavaa lajia, että ihmispolon takaraivo alkaa suoraan kulmakarvoista ja hän päättääkin sitten ryhtyä levittämään rokotevastaista huuhaaata.
Valitettavasti tähän tautiin ei ole vielä hotiokeinoa, joten parasta olisi jos rokotevastaista propagandaa levittävät eristettäsiin yhteisöstä omiin sakkeihinsa, esim. tyhjillään oleviin vastaanottokeskuksiin.- Anonyymi
Selvimmin tämä ilmenee juuri kaltaistesi suoltamista (t)ulosteista.
Ja teillä GM-ruiskeen ottaneilla on hirveä hätä siitä, että me terveet levitämme teihin "rokotettuihin" mielikuvituksellisen tappavaa virusta johon te aivan varmasti kuolette!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920