Mitä ajattelet julkisesta palvelusta?
– Minusta julkinen palvelu on nyt ehkä tärkeämpää kuin koskaan. Tässä ajassa, kun tietoa on valtavasti ja on vaikeaa erottaa totuutta ja valheita, täytyy luotsata yleisöä monimutkaisen yhteiskunnan läpi.
– Yleisradioyhtiöt ovat suuria yhtiöitä, joihin suuri yleisö luottaa. Sitä on vaikea rakentaa uudelleen.
Dagens Nyheterin päätoimittaja puolustaa julkista palvelua, mutta ei sellaista, joka ei pidä kynsin hampain kiinni journalistisesta riippumattomuudesta.
Esimerkiksi keväällä 2021 hän jyrähti.
Paljastui, että radiokanavan toimittaja oli tehnyt ohjelmia epäillystä islamistista, johon hänellä oli suhde. Ohjelmissa kritisoitiin viranomaisia.
Tapaus tuli julkisuuteen toisen median paljastuksen seurauksena. Wolodarskin mielestä Ruotsin radio vaaransi vaikenemisellaan riippumattomuuden.
Ruotsissa oikeistopuolueet ovat muun muassa sanoneet, että yleisradioyhtiö SVT:n pitäisi karsia muuta ohjelmistoa ja keskittyä vain asiaohjelmiin. Mitä mieltä sinä olet?
ote YLE
toimittaja oli tehnyt ohjelmia epäillystä islamistista, johon hänellä oli suhde.
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suhteet islamistirikollisiin tulisi kriminalisoida.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362244Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72027Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381469
- 1271292
- 131249
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240