sdpn hallitukselta äly hukassa.

Anonyymi

sdp on unohtanut aamupalalla.miten tärkeää on korona testaus,jäljitys.karanteenit,maskisuojat,turvavälit.nyt sdp vain levittää koronaa.leviäminen on aivan uskomattomissa lukemissa.rokotetut sairastuu ja sairastavat koronaa,missä on sdp karanteeni ym ohjeistus.ei missään kun sdpn hallitus vain sekoilee.terveisin kansanedustaja.helsinki.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi matuja ei ohjata rokotuksiin?

    • Anonyymi

      Hallitus tunkee rahaa Espanjaan, vaikka 91 % Espanjan väestöstä ei hyväksy homoja. Miten se arvopohja nyt?

      • Anonyymi

        Taidan muuttaa Espanjaan.


    • Anonyymi

      Itse ihmettelen sitä että kun imaami kertoi ylellä suorassa lähetyksessä että homoudesta oikea rangaistus on kuolema jos 3 todistajaa ei herättänyt vähemmistöjen huomiota eikä lehtien päiväkausien asian puimista, mutta kristityn laulaminen televisiossa katastrofi,joku mättää

    • Anonyymi

      Mellunmäen imaamina toimiva Abbas Bahmanpour totesi Ylen Islam-illassa suorasanaisesti, että homoseksuaalisuus on kielletty, ja että siitä seuraa shariassa kuolemanrangaistus. Ohjelmaan keskustelijana osallistunut työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtajana toimiva kansanedustaja Tarja Filatov (sdp.) ei nähtävästi pitänyt asiaa kummoisena pulmana, koska hän puhkesi nauramaan asiaa käsiteltäessä.

      – Islam suhtautuu homoseksuaalisuuteen moraalisena paheena. Rangaistus annetaan, homoseksuaalinen akti nähdään eli itse penetraatio nähdään neljän todistajan silmin eli ellei ne avoimella jollain torilla tee niin silloin sitä rangaistusta ei tule. Erittäin harvoin, erittäin harvoin rangaistuksia, Bahmanpour kertoi.

      Ohjelman juontajat pyysivät täsmennystä siihen, mikä on sharia-lain mukainen rangaistus homoseksuaalisesta teosta.

      – Se on kuolemantuomio, Bahmanpour totesi.

    • Anonyymi

      Kaikkiin sosiaali etuuksiin pitää tehdä leikkauksia.työtä on pakko ottaa vastaan ja sen täytyy olla kannattavaa.nyt palkka ei pysty kilpailemaan sosiaali etuuksien kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi monet ulkomaalaiset eivät maksa veroja Suomeen, kun käyvät täällä töissä? Moni saa vielä sosiaalitukiakin Suomesta.

    • Anonyymi

      Olihan taas naurettavaa touhua hallitukselta. Eipäs juupas eipäs juupas, sitten otettiin MIES tekemään päätös tästä piipertäjien ilmastosekoilusta. Eiköhän hallituksen tytöt voisi katsoa peiliin ja antaa nämä asioitten hoito henkilöille joilla on kokemusta. Tämä alle 10% puolue vie Marinia miten haluaa. Olin pitänyt Marinia tolkun naisena , mutta niin sitä mieli muuttuu. Yksi asia on varma että en todellakaan tule seuraavissa eduskunta vaaleissa äänestämään yhtäkää nykyistä hallituspuoluetta. luulen että samaa mieltä on suurin osa Suomalaisista huom Suomalaisista.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe