Yksi tunti Getsemanessa . . .
Jeesus – rakas Mestarini!
Sinun tuskasi minun tähteni, kaikkien maailman ihmisten pahuuden ja tuskan tähden ei ollut suurin ristillä.. .
Se tuska oli kaikkein suurin Getsemanessa. Rukouksessa. Kriittisellä hetkellä.
• ”Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen tuolla".
• Ja hän otti mukaansa Pietarin ja ne kaksi Sebedeuksen poikaa; ja hän alkoi murehtia ja tulla tuskaan.”
• ”Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
• ”Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".
Matteus 26:36-39
• ”Ja hän meni ulos ja lähti tapansa mukaan Öljymäelle, ja hänen opetuslapsensa seurasivat häntä. Ja tultuaan siihen paikkaan hän sanoi heille: "Rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen".
• ”Ja hän vetäytyi heistä noin kivenheiton päähän, laskeutui polvilleen ja rukoili sanoen: "Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun". Niin hänelle ilmestyi taivaasta enkeli, joka vahvisti häntä.”
• ”Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.”
• ”Ja kun hän nousi rukoilemasta ja meni opetuslastensa tykö, tapasi hän heidät murheen tähden nukkumasta. Niin hän sanoi heille: "Miksi te nukutte? Nouskaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen."
Luukas 22: 39-43
• ”Ja hän tuli ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Simon, nukutko? Etkö jaksanut yhtä hetkeä valvoa?”
Markus 14:37
Yksi hetki – yksi tunti Getsemanessa?
Vain ikuinen Rakkaus antoi voiman sen tuskan kestää.
Veripisarat tihkuivat Hänen kehostaan.
Tuskan puristamana…
Yksin.
Ei yhtä hetkeä - yhtä tuntia jaksaneet valvoa Hänen kanssaan. .
Rakas Jeesus ! Kiitos rakkaudestasi, uhristasi!
Taivaassa ylistän Sinua kirkkain kielin – nyt kyynelin... autuaana!
Vain Yksi tunti Getsemanessa . . .
Anonyymi
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä se oli, se näkyi Jumalan Rakkaus joka VOITTI!
- Anonyymi
” Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.”
- Anonyymi
”Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.”
- Anonyymi
”Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315556- 363741
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 112585
- 292172
- 122117
- 1631896
- 141398
- 1051362
- 1371164