Mies 22v..
Nykyelämä on ihan täyttä paskaa, kannustetaan opiskelemaan ja työhön ja kun menet ammattikorkeakouluun niin siellä odottaa opintojaksoja millä ei ole hevonvitun merkitystä mihinkään työhön liittyvään… opiskelen sairaanhoitajaksi haluaisin erikoistua mielenterveyspuolelle mutta näin 1,5 opiskeluvuoden jälkeen en ole vilaukseltakaan kuullut edes kyseistä aihetta. (Opintojaksot projektitoiminnan perusteet ja ammatillinen työ kolmannella sektorilla) eivät hyödytä mitenkään mihinkään, syksyllä alkaisi kirurgian harjoittelu joka on toki tärkeä mutta VITTU kun MIELENTERVEYTTÄ KÄSITTELEVÄ OPINTOJAKSO ON 5 opintopisettä… 5/210 op… miten olen valmis mielenterveyspuolelle jos koko PERKELEEN TUTKINNOSTA 5OP on omaa kiinnostus alaani????????
Elämä/opiskelu
Anonyymi
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
onko mielenterveysongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283