Adv.maallikkosaarnaajasta tuli huippu-urheilija

Anonyymi

Adventismi antoi hyvät eväät ja hänestä tuli ingenFariseus ja "huippu-urheilija".
Lienee Suomen ykkönen omassa sarjassaan adventismin suosittelijana.
Uskokoon ken haluaa.

"Yhtenäkin kesänä poljin polkupyörällä 6550 km 10-30 pakkaukset pyöräni päällä. Kyllä 6550. Sydämeni lepopulssi on ollut keski-ikäisenä 30 sykäystä levossa hujakoilla, johtuen huippu-urheilustani. Kyllä 30/ min/ levossa äkkiä mitattuna."

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko ihmisen vai apinan leposyke olla 30?

• Anonyymi

Oma liha "Minä minä Jag Itse" huippu-urheilija ja avioliittoon kelpaamaton latvalahoine viisauksineen.
        Pastori ainesta Adventtikirkkoon parasta sellaista.

• Raskaassa liikunnassa leposyke laskee.

• Anonyymi kirjoitti:

Oma liha "Minä minä Jag Itse" huippu-urheilija ja avioliittoon kelpaamaton latvalahoine viisauksineen.

Kulli on koko elämän ajan hyvin seissyt, eli ei erektiokyvyn puutetta.
        Suomen lainsäädännöstä löytyy ainoat avioliittoon kelpaamattomat tyhjentävästi, eikä tuosta laista ole laillista poiketa.
        Ihmisten keskinäinen rakkaus on sitten toinen juttu, parisuhteeseen tarvitaan molemminpuolinen parisuhderakkaus, ettei asia ole tuon vaikeampi.

• Anonyymi
        IngenFariseus kirjoitti:

Raskaassa liikunnassa leposyke laskee.

Esimiehesi diagnoosi

Ylirasitusta.
        Olet myös henkisesti ylirasittunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimiehesi diagnoosi

Ylirasitusta.
        Olet myös henkisesti ylirasittunut.

Patalaiskat eivät millään tavalla rasitu passiivisuuden aiheuttamaa rasitusta suuremmasti.
        Syy; Eivät itseltään mitään vaadi.

Ihmiset liikarasittuvat kaikesta liian pitkäkestoisesta stressistä vaikka stressi olisi ns. myönteistä stressiä eli että ihminen nauttisi suorittamisestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseminä henkilökohtaisesti olen ollut noin kova jätkä.

• Anonyymi

"10-30 pakkaukset pyöräni päällä"
      - Satula vei neitsyyden ja 30 pakettia levisi

Homma on hyvin paketissa ja adventistit ovat hyljänneet. Ei löytynyt rakkautta adventtikirkosta.

• Nyyh, nyyh,

• Anonyymi

I-fariseus istuu pahvista tehty tohtorin hattu päässään kultatuolilla mitta toisessä kädessään ja mittaa "lihansa" pituutta.
      Tulos oli 15 cm.

• Anonyymi

Strategiset mitat:
        Leposyke 30
        Kengän numero 41
        Pituus - lyhyen läntä
        Liha - 15 cm
        Opinnot - Yliopistokoulutukset
        Uskonto - adventismin uhri

Kiinnostaako naisia tälläinen huippu-urheilija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Strategiset mitat:
        Leposyke 30
        Kengän numero 41
        Pituus - lyhyen läntä
        Liha - 15 cm

Saa olla mies, nais tai poikaseuraa.
        Mielellään oma asuntoauto.

• Anonyymi kirjoitti:

Strategiset mitat:
        Leposyke 30
        Kengän numero 41
        Pituus - lyhyen läntä
        Liha - 15 cm

-Pituus; 170.
        -Minulla ei ole yliopistotutkintoa, mutta yliopistotasoista koulutusta on Markkinointi-Instituutista 2,5 tutkintoa 1980 luvulla, ja avoimen yliopiston kautta julkisen johtajuuden kursseja 2010 luvulla,
        sekä liiketoiminnan osaamiseni 1980 luvun tutkintojeni päivitystä 2010 luvulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Saa olla mies, nais tai poikaseuraa.
        Mielellään oma asuntoauto.

En ole seksikontakteja harrasteleva ollut enää aikamiespäivilläni.
        Yli 32- vuoden ajan olen jättänyt käyttämättä jokaisen tilaisuuteni harrastaa seksiä varhaisnuoren kanssa, eli "teini-setä" -seksiharrasteiden suhteen ei ole minulla mitään tekemistä. Kauhistus minulle sellainen.
        Olen perseestä neitsyt ja en koe kiinnostusta peräsuoliseksiin, -siksi olen perseestä neitsyt ja jokainen minun seurassani on säilynyt persiestään neitsyenä. En koskaan solminut seksisuhdetta kummankaan sukupuolen peräsuoleen -omaanikaan koskaan. On vastenmielistä ollut aina minulle.

Oman asuntoauton saa 3000 eurolla jo ihan toimivan. Jakopään remontti ja vesipumpun vaihto, renkaat, sähkölaitteet, akku, -ja mitä auton huoltoon kuuluu. Minun käytössäni autolla jolla on ajettu 300 000 km olisi vielä riittävästi käyttöikää.
        Pyöräilyn tukikohtana ja kausipaikoilla ja armas maa kiertää. Arvelisin että vuosikymmenen aikana saisin kylliksi. Kyllä minulla on tuollaiseen mahdollisuus, mutta on oma vaivansa tuollainen rotisko kuitenkin. Vuokralle vaikka kuukaudeksi kahden kesän aikana riittäisi jo Suomen kiertoon ja olisi uudempi auto alla ja Suomi kierretty. Vuokra yksityiseltä sisältäisi kaiken mahdollisen ja autossa olla täyskasko.
        Niissä on vakuutusmaksut ja kesän polttoaine, leirintämaksut, ja auton ylläpito oman hankinnassa, mutta kuluisi viisi kuukautta vuodessa asua sellaisessa, joskin on riski että alkaa tympimään. Olen tehnyt laskelman kyllä.

• Anonyymi

"IngenFariseus" vuodattaa ilmeisesti omaa masennustaan:

"Kulli on koko elämän ajan hyvin seissyt, eli ei erektiokyvyn puutetta."

Tuo on kyllä jo vakava sairaus, kun kulli seisoo koko elämän ajan?
      Pitää olla kireät alushousut, että saa jotenkin peitettyä koko ajan seisovan kullin.

Jos on löysät housut, niin en kyllä uskalla lähteä kulli pystyssä ulos muiden ihmisten sekaan. Etumuksessa kun on selvästi nähdä, että kulli seisoo, kun housuissa on sellainen 30 cm uloke, johon voi vaikka moottorisahan ripustaa?.

Vai tarkoitti Jari itseään? Jari nimittää itseään ja ajatusmaailmaansa kulliksi ja kulli silloin seisoo hänellä koko ajan?

• 'IngenFariseus' lausui seuraavaa:
      "Kulli on koko elämän ajan hyvin seissyt, eli ei erektiokyvyn puutetta."

Nyt heräsi vain kysymys, että mihin Jari käyttää tai ylipäätään tarvitsee tuota mainostamaansa erektiota? Se on aivan hyödytöntä, ellei erektiota pääse purkamaan ja erektio palaudu lepotilaan?

Koska kyseinen henkilö on kieltäytynyt oman kertomansa mukaan kaikista 'akkojen naimatarjouksista', niin tuo ainainen erektio on kiusallista?
      Epäilen tätä taustaa vasten vahvasti, että Jarin näppylähanskat tai paljas nyrkkikyllikki toimivat eukon korvikkeena?

• Anonyymi

Mistä se johtuu ettö jariseuksella kulli seisoo?
        -ajatuksista?
        -syntisestä lihasta?
        -himoista?
        -sapattinakin?
        -kyllä se adventismi saa aikaan hulluja asioita
        - ajattelee pers.neitsyitä?

S a i r a s t a ! 🤵 🏃

• Anonyymi

Hui-jharin seisokkia ei stimuloi Vaasan naiset vaan.... ajatukset pers. neitsyistä.
      Hui-jharia stimuloi myös adventismin henki ja (pastoreille) tarkoitettu aikuisviihde.

• Anonyymi

Minä käytän kikkeliä kantojen väännössä, sekä lekan vartena.
      Työ on iloni ja rattoni.
      Odotan kunhan tulee olympialajiksi.

• Anonyymi

Mikä saa hurlumhei-jarin erektion aikaan?
      Epäilen Ellen Whiteä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe