Onko Jeesus olemassa?

metropoliitta

Onkohan Jeesus olemassa.
Olen koonnut muutaman
väitteen.

On olemassa:
1. Koska ihminen on niin ihmeellinen olento.
2. Jokuhan tämän paskan on tehnyt.
3. Koska kirkko sanoo niin.

Ei ole olemassa:
1. Koska maailmassa on niin paljon pahaa.
2. Koska kaikki on niin sattumanvaraista.
3. Koska mitään merkkiä ei ole nähty.

Keksi sinä lisää.

21

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Jokainen uskoo mihin tahtoo, mutta minun mielestä jeesusta ei ole olemassa.. Mutta tämä vain minun mielipiteeni asiasta..

    • ss

      "Koska ihminen on niin ihmeellinen olento."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      "Jokuhan tämän paskan on tehnyt."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      "Koska kirkko sanoo niin."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      "Koska maailmassa on niin paljon pahaa."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      "Koska kaikki on niin sattumanvaraista."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      "Koska mitään merkkiä ei ole nähty."
      Mitä se Jeesuksen olemassaolo tähän kuuluu?

      • Sanelma

        menevät sekaisin isät ja pojat, kerrankos sitä sattuu :)


    • minä uskon

      Minä uskon JEESUKSEEN! Kuin minä uskon Jumalaan myös!

      Mitenkään muuten ei olisi mitään ilman Jumalan luomista sen todistavat kaikki pienen pienetkin ihmeet luonnossa ja kaikkialla.
      Mietippä...
      Ilman Jumalaa ei olisi mitään...

      Ja ilman Jeesuksen ristinkuolemaa meillä ei olisi TOIVOA paremmasta.
      Tämä kaikki paha täällä ympärillämme on tullut synnin saattelemana ,mitä me kaikki teemme.
      Ja siksi tarvitsemme Jeesuksen sovitusta jonka hän teki puolestamme ristillä.
      Minusta on ihanaa elää toivossa paremmasta kun jätämme tämän maailman ja Jeesus tulee takaisin niin kuin Raamattu lupaa.
      Tutustuhan Raamatun ihmeelliseen rakkauden maailmaan.
      Minä ainakin haluan kertoa tätä ilosanomaa tavalla ja toisella.
      RAAMATTU ..JEESUS SANOO MENKÄÄ JA TEHKÄÄ KAIKKI KANSAT MINUN OPETUSLAPSIKSENI KASTAMALLA HEITÄ ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN..AAMEN
      YSTÄVÄNI JEESUS KUOLI SINUNKIN PUOLESTA JA RAKASTAA SINUA.

      SISKOSI HERRASSA

      • metropoliitta

        minä olin mielisairaalassa
        kun luin raamattua
        siitä tulee hulluksi
        psykiatri kielsi minulta raamatun


      • Taistelija23
        metropoliitta kirjoitti:

        minä olin mielisairaalassa
        kun luin raamattua
        siitä tulee hulluksi
        psykiatri kielsi minulta raamatun

        Raamattu on suljettu kirja ilman, että Pyhä Henki avaa sen. Myös lapsenkaltaisille eli vastaanottavaisille se avataan. Ja kun Raamattu alkaa toimia, niin se toimii ja elää ja räjäyttää lian pois!


    • ??

      ..et se ois kuollu tai jotain?

      Eikä ne muuten yleensä väitä et Jeesus ois tän paskan luonu vaan Jumala... mut anyway.

      Itse asiassa mulle on nyt just ihan sama.

    • LoTTah

      Kun mietit että onko Jeesus olemassa, niin voisin sanoa mielipiteenäni että tuskimpa. Kuinka monta jumalaa maailmassa olisi oltava, jos kaikkien uskontojen jumalat olisivat olleet olemassa. Ja missä he ovat nyt? Missä he ovat silloin kun sodat syttyvät ja jos he ovat kaikkivaltiaita, he voisivat pysäyttää sodan, eivätkä antaisi sellaisen syttyä ollenkaan. Ihminen on luomakruunu, eikä mikään muu kuin meidän omat ajatuksemme ja refleksimme voi vaikuttaa tekoihimme. Ei ole mitään korkeampaa voimaa.

      • jonna

        no ei todellakaan!!!


    • SAIRASMAAILMA

      JOKU VAAN KIRJAN KIRJOITTANUT OMALLA HÖYSTETYLLÄ MIELIKUVITUKSELLAAN. MIKSI YLEENSÄ KIRKKOA, NOITA YHDISTYKSIÄ JA SÄÄTIÖITÄ TUETAAN, KUN TURHAA POTASKAA SUOLTAVAT? MULLA EI KAHEESTI OLE MIELEN KIINTOA MAKSAA MITÄÄN KIRKOLLLISVEROA, KUN MUKA HYVÄÄ TARKOITETAAN, JA VIIMEISENÄ MENEE LUOTTAMUS KOKO TOIMINTAA. YHTÄ HYVIN KAUPUNGIT VOISI JÄRJESTÄÄ ILLANVIETTOJA ASUKKAILLE. OLISI FIKSUMPAA KANSSA KÄYMISTÄ JA SOSIAALISTA TOIMINTAA, MITÄ MONET KAIPAAVAT ARVOON, AMMATIIN, TULOTASOON KATSOMATTA. SIINÄ JÄISI ENNAKKOLUULOT POIS, KUN KAIKKI TUNTISI OMAA LÄHIPIIRIÄÄN JA KAIKKI OSALLISTUMINEN OLISI VAPAAEHTOISTA. SIINÄ VOISI HYVÄ LÄHTEÄ PAREMMMIN KIERTÄMÄÄN, KUN ON TUO KIRKON TOIMINTA JO NÄHTY. PITÄÄ MAKSAA VAROJA, ETTÄ VOI YLIPÄÄTÄÄN TOIMINNASSA OLLA. AIKA HARVA KIRKOLLISVERONMAKSAJA TAAS MITENKÄÄN ON HEIDÄN TOIMINNASSA. TULISI HALVEMMAKSI EIKÄ OLISI TURVAA PROKRATIAA RAHAN KIERRÄTYKSESSÄ. NOITA JEESUKSIA JA ENKELEITÄ ON MEISSÄ JOKAISESSA. VÄLILLÄ MUSTI JA TOISINAAN VALKOISIA. HOITAJISSA, NÄISSÄ SISAR HENTO VALKOISISSA ON TOSI PIRUJA JA SAATANOITA, ENEMMÄNKIN MUSTIA ENKELEITÄ VAIKKA OLETTAVAT MUILLE OLEVANSA HYVÄLLÄ ASIALLA. SAMOIN KAIKISSA AMMATTIIN, KANSALAISUTEEN JA YMS. KATSOMATTA. KYSYMYS ON VAAN MINKÄ VERRAN ON MITÄKIN. SAMA NUO MUKA HYVÄÄ TEKEVÄT SÄÄTIÖT. VARSINKIN PSYKIATRISELLA PUOLELLA. ONHAN SE KIVA PÄÄSTÄ MATKOILLE JA JÄRJETÄÄ AJAN VIETETTÄ ILMAISEKSI, KUN MUUT SAA TEHDÄ TÖITÄ SEN ETEEN ETTÄ JOTAIN KIVAA SAA. HYVÄÄN VERHOTTUA PAHUUTTA ON PALJON. PAHASTA LÖYTYY AINA JOTAIN HYVÄÄKIN. AINAKIN TAMPEREEN OIKEUSLAITOS EI TOMI NORMAALILAKIPYKÄLIEN MUKAAN EIVÄTKÄ SEN TYÖNTEKIJÄT OLE PEREHTYNEET LAKIPYKÄLIIN EIKÄ OSAA HOITAA ASIANAJAJAN TEHTÄVIÄ. TUOMARIKIN ON JUOMARI VAI LIE SEKAKÄYTTÄJÄ TAI MÖMMÖPÄÄ. LIIKE-ELÄMÄSSÄ EI OLE ILMAISIA LOUNAITA, MUTTA NOILLA YHTEISKUNNAN TUKEMILLA LAITOKSILLA ON.

    • ollinm

      Näinhän se on että raamattu avautuu kun luet sitä.

      Nyt luen Messiaan tulemuksen merkit nimistä kirjaa.
      On mielenkintoista luettavaa.
      Nyt olen 234 sivulla ,että loppusuoralla niin sanotusti.
      On lopunajasta paljon asiaa.
      Keijo Lindeman.
      Sisältää n. 70 lähdekirjallisuutta muiden kirjoitamia jutuja näiden lisäksi.

    • TuliOtettua

      Kuka se Jeesus on? onko se padasjokelainen maajussi(PA) vai meksikolainen huumeenmyyjä(JESUS). Voiko joku vastata.

    • Jeesus on olemassa. Lukekaa Raamattu. Se on Jumalan Sana. Jumalan Sana on totuus.

    • Johanneksen ilmestys 22

      1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
      2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
      3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
      4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
      5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
      6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
      7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
      8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
      9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
      10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
      11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
      12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
      13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
      15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
      16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
      17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
      18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
      19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
      20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
      21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

    • OnOnOnOn

      On se Jeesus olemassa.
      Jeesus temmattiin taivaaseen joskus pääsiäisen jälkeen.
      Ei jäänyt jälkeen kuin käärinliina.
      Odottelenkin sitä, millojn Jeesuksen luut ja liha putoaa taivaasta niskaani.
      Pakko pitää kypärää päässä. Se nimittäin sattuu, jos Jeesuksen jokin luu kopsahtaa nuppiin.

    • Usko__Toivo__Rakkaus

      Jaahas... Sama asia kuin joulupukki vaikka se on olemassa kaikkien luona se ei vieraile. Ehkä en ole ollut tarpeeksi kiltti tai sitten usko on puuttunut!

    • JumalaAuttaaSinuakin

      Saat anteeksi nämä herjaukset, jos lausut 100 Ave Mariaa:)

    • nikel

      JEESUS elää.

    • JeesusRules

      On jeesus olemassa.
      Mulla ja jeesuksella oli viime yönä villiä seksiä. Jeesus pani minua paljaalla. Ja minä roiskaisin mällit jeesuksen naamalle.
      Jeesus kiitti ja totesi: Voi hyvä jumala! Oli ilmeisesti niin hyvä sessio.
      Olen siis mies. Ja jeesus on mies.

    • Kukahänon

      Jeesus on historiallinen henkilö. Hän syntyi Israelin alueella yli 2000 vuotta sitten. Hän kuoli ristillä jolla tavoin roomalaiset tappoivat ihmisiä noin 34 vuotiaana. Hänestä voi lukea netistä kun kirjoittaa hakuun Jeesus tai Jeesus nasaretilainen.

      • lukija

        Näin on. Ihan historiallista faktaa vaikkei niin paljon tietoa kuka hän oikeasti oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe