syvä katumus

Anonyymi

Olen tehnyt virheitä ja satuttanut ihmisiä. Tunnen suurta häpeää siitä että olen loukannut ihmisiä kritisoimalla heitä vaikka vikaa on ollut enemmän itsessäni. Tunnen häpäisseen itseni. Nyt minulle aiotaan antaa kova rangaistus joka on julkinen ilmeisesti. Jos näin tapahtuisi, niin haluan siksi kertoa, että tahtoni on hyvä ja en ole paha ihminen. Minulla on omat traumani ja vaikeuteni mutta en ole silti pahantahtoinen. Me kaikki olemme epätäydellisiä mutta voimme silti oppia. Olen oppinut läksyni. Haluaisin pyhittää lopun elämääni hyville asioille ja katumukseen.

Jos minusta on jonakin päivänä tehty julkinen häpäisy missä on levitetty tietoa elämästäni niin haluan sanoa, että ihmisellä on fantasioita mitä hän ei halua toteuttaa käytännössä. Se on mielikuvitusrikkaan ihmisen pään sisäistä toimintaa eikä sama kuin halu tehdä asioita todellisuudessa.

Tarkoituksella en halua satuttaa ketään mutta olen ollut todella tyhmä ja katumukseni on kovaa. Haluan vain että minua ei pidetä pahana ihmisenä tai ihmisenä joka halusi pahaa. Minulla on empatiaa ja rakkautta paljonkin.

Rukoilkaa että Jumala antaisi minulle anteeksi ja saisin armon. Rukoilkaa että anteeksiannolle on halukkaita myös ne ihmiset joita olen satuttanut. En satuta koskaan yhtäkään ihmistä jos vain saan mahdollisuuden.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

> Rukoilkaa että Jumala antaisi minulle anteeksi ja saisin armon.

Uskon, että olet jo saanut anteeksi.

"En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

John 8:11

• Anonyymi

1. Tim. 5:
      22 Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

On hyvä ja otollista katua Jumalan edessä, pahoja tekoja ja syntejä.
      Koska ei ole enempää tietoa, ei voi muuta rukoilla kuin, yleisesti.

Lue ajatuksella, Paavalin opetus Timoteukselle.

• Anonyymi

Turvaudu Jeesukseen!

Hän ymmärtää sinua ja auttaa sinua ahdistuksessasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe