syvä katumus

Anonyymi

Olen tehnyt virheitä ja satuttanut ihmisiä. Tunnen suurta häpeää siitä että olen loukannut ihmisiä kritisoimalla heitä vaikka vikaa on ollut enemmän itsessäni. Tunnen häpäisseen itseni. Nyt minulle aiotaan antaa kova rangaistus joka on julkinen ilmeisesti. Jos näin tapahtuisi, niin haluan siksi kertoa, että tahtoni on hyvä ja en ole paha ihminen. Minulla on omat traumani ja vaikeuteni mutta en ole silti pahantahtoinen. Me kaikki olemme epätäydellisiä mutta voimme silti oppia. Olen oppinut läksyni. Haluaisin pyhittää lopun elämääni hyville asioille ja katumukseen.

Jos minusta on jonakin päivänä tehty julkinen häpäisy missä on levitetty tietoa elämästäni niin haluan sanoa, että ihmisellä on fantasioita mitä hän ei halua toteuttaa käytännössä. Se on mielikuvitusrikkaan ihmisen pään sisäistä toimintaa eikä sama kuin halu tehdä asioita todellisuudessa.

Tarkoituksella en halua satuttaa ketään mutta olen ollut todella tyhmä ja katumukseni on kovaa. Haluan vain että minua ei pidetä pahana ihmisenä tai ihmisenä joka halusi pahaa. Minulla on empatiaa ja rakkautta paljonkin.

Rukoilkaa että Jumala antaisi minulle anteeksi ja saisin armon. Rukoilkaa että anteeksiannolle on halukkaita myös ne ihmiset joita olen satuttanut. En satuta koskaan yhtäkään ihmistä jos vain saan mahdollisuuden.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

> Rukoilkaa että Jumala antaisi minulle anteeksi ja saisin armon.

Uskon, että olet jo saanut anteeksi.

"En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

John 8:11

• Anonyymi

1. Tim. 5:
      22 Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

On hyvä ja otollista katua Jumalan edessä, pahoja tekoja ja syntejä.
      Koska ei ole enempää tietoa, ei voi muuta rukoilla kuin, yleisesti.

Lue ajatuksella, Paavalin opetus Timoteukselle.

• Anonyymi

Turvaudu Jeesukseen!

Hän ymmärtää sinua ja auttaa sinua ahdistuksessasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe