Satanistit imevät elinvoiman toisesta henkilöistä magian, henkisen väkivallan ja muun ryhmätoiminnan avulla. He toimivat ryhmässä ja yhdessä.
Olen todistanut henkilökohtaisesti useampaa vastaavaa tilannetta. Olen ollut itse kokijana ”uhrina” muutamaan otteeseen, ja toisaalta seurannut etäältä kun toiselta uupuu voimat ja itse hyödynottajien olemus ja voimavarat kasvaa silmissä.
Homma toimii niin että taustalla vaikuttaa salaseura. Hyödynottajat saa tiedon uhrin saapumisesta paikalle hyvissä ajoin esim. työpaikka, päiväkoti, koulu tai joku muu sosiaalinen toiminta. Kun kohde viimein saapuu paikalle, hän luulee että kukaan heistä ei tunne häntä etukäteen, vaan kaikki siellä on ihan uusia toisilleen. Ainut ketä ei tiedä mitä on meneillään on ”uhri”. Hyödynottajat alkavat ryhmässä tehdä uhrin olon aluksi mukavaksi, vain hetkellisesti, että saavat ongittua hyödyllisen ja vahingollisen tiedon, jota voi myöhemmin käyttää aseena uhriaan vastaan. Kun tieto on saatu ja ongittu, alkaa ryhmä lyöttäytyä näkyvästi yhteen ja tehdä uhrin olon ei toivotuksi.
Samaan aikaan energia vaihtaa omistajaa niin että alussa suhteellisen hyvässä kunnossa oleva alkaa menettämään energiaansa ja itseluottamustaan - kuvitellen että hänessä on jotain vikana. Tämä hyötyjä on puolestaan ollut jo aluksi hyvin nuhjuinen, reppanan oloinen ja epävarma. Hän alkaa kasvaa silmissä hyväryhtiseksi, siistiksi ja itsevarmaksi täysin samaan aikaan (lyhyessä ajassa noin 1,5 viikkoa - 3vkoa riittää hyvin). Tilannetta ei selitä mikään järkevä syy. Se tapahtuu yleensä kahden henkilön välillä, mutta se toteutetaan ryhmän avulla yhteistyöllä. Se ei onnistu, jos henkilöllä on riittävän vahva aura. Tarvitaan särö auraan ja tietty herkkyys.
Satanistit hallitsevat hyvin magian, ja toimivat yhdessä. Olen havahtunut tähän heidän käyttämäänsä tekniikkaan muutaman kokemuksen pohjalta. Tällä tavoin moni pahanilmanlintu on päässyt sellaisiin paikkoihin ja asemiin, joihin he ei olisi muuten itse ikinä kyennyt. Nyt jälkeenpäin minua vain säälittää ja naurattaa, että heillä ei ole tavallisella tavalla mahdollisuutta kerätä energiaa - ai niin mutta hehän on myyneet sielunsa paholaiselle. He ei saa enää energiaa Jumalalta, vaan he menettävät sitä. He näin ollen lypsävät elinvoimaa sellaisilta henkilöiltä, jotka saavat uutta energiaa itse.
Minä koen tämän niin, että omat haaveet, tavoitteet ja unelmat jäivät toteutumatta huonon turvaverkon takia. Ympärilläni ei ollut tavallisia energisiä ihmisiä, vaan vain näitä satanisteja. He käyttävät minua ravintonaan, vähän kuin lehmästä lypsetään säännöllisesti maito.
Sitä en tiedä miksi minut on jälleen kerran vedetty tähän satanistiseen toimintaan mukaan, kun minulla ei ole mitään mielenkiintoa tähän porukkaan. Mutta, minä tunnistan teidän läsnäolonne jatkossa epämukavana tunteena, vaikka en heti osaisikaan yhdistää kasvoja (muisti). Teidät on huomattu.
Tämä ei ole mikään salaisuus
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sekoitat satanismin ja saatanan palvonnan, satanistit eivät usko Jumalaan tai saatanaan.
- Anonyymi
Kaikki saatananpalvojat on satanisteja, mutta kaikki satanistit ei ole saatananpalvojia - vielä.
- Anonyymi
Magiasta en tiedä mutta ryhmähäirintä on olemassa. Odotetaan että tietty henkilö saapuu paikalle ja sitten ryhmässä mölistään jo aikaisemmin keskenään sovittuja teatteriesityksiä.
- Anonyymi
Olen niin vihainen, kun tajusin tämän ettei ole tosikaan. Minua ei kannata enää lähestyä energioiden ryöstämisen toivossa, sillä pidän huolen siitä että energiani on myrkytetty. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa!
- Anonyymi
Spirituaalinen sodankäynti
Verkostoituminen-kaverikapitalismi-uskonlahkot-veljeskunnat
Esimerkiksi vapaamuurariudessa tehtäviä verivaloja pidetään uusien jäsenten keskuudessa pelkkänä symbolisena humpuukina mutta ylemmillä demonisilla leveleillä ne katsotaan kuitenkin hyvin vakavasti loosin omaisuuteen kuuluvina. Uusilla jäsenillä ei usein ole hajuakaan mihin ovat lähteneet. Se on sama kuin vannois mafiavalan josta vastaa kuolemallaan joka kuitenkin valkenee vasta jälkeenpäin. Jos jäsen kuitenkin rikkoo jo satoja vuosia vanhoja rituaalisia valoja se voi jättää ovimerkinnän jälkeläisten elämään useampia sukupolvia käsittävillä kirouksilla.
Koska verivalan vannoneet ovat mafian sisäringissä heidän on tehtävä se mikä on tehtävä. Se paska valuu aina alas päin. Ei kannata vannoa mitään verivaloja.
Aloittajan sanomaa mukaillen jostakin yksilöstä voi tuntua voitolta jo sekin ettei kukaan saa työpaikoilla kouluissa yms osallistuvien toimintojen liittoumissa imettyä energiaasi siitäkin huolimatta ettet itse olisi edes missään toiminnassa mukana.En ole muurari eikä minua ole koskaan siihen mukaan pyydetty.
Toimin kuitenkin rakennusalan yrittäjänä rapiat 35 vuotta. Pääsin tuntemaan joitakin isoja vaikuttajia eikä urakoista ollut puutetta. Hinnasta ei aina ollut niin väliä, halvimmat tarjoukset torpattiin epäkelpoina. Lailliset syyt keksittiin aina.
Tunsin kuuluvani pieneen mafiaan; minulle ja työntekijöilleni se soveltui oikein mainiosti.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
En ole muurari eikä minua ole koskaan siihen mukaan pyydetty.
Toimin kuitenkin rakennusalan yrittäjänä rapiat 35 vuotta. Pääsin tuntemaan joitakin isoja vaikuttajia eikä urakoista ollut puutetta. Hinnasta ei aina ollut niin väliä, halvimmat tarjoukset torpattiin epäkelpoina. Lailliset syyt keksittiin aina.
Tunsin kuuluvani pieneen mafiaan; minulle ja työntekijöilleni se soveltui oikein mainiosti.Kun Vicky olet kerran ollut heidän kanssaan tekemisissä niin pidähän huoli perunkirjoituksessasi siitä ettei sinua haudata yhdessä parhaimpien artefaktiesi ja kultakellojesi kanssa jottei tarvitse omaistenkaan pelätä haudanryöstäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472106Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571839- 361544
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j331539- 781248
- 631152
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?1971022- 63972
- 49923
- 24904