Surkuhupaisaa, kun on otettu 1-2 koiraa elämänsä aikana ja opetettu niistä "sänkykoiria".
Koulutus on tapahtunut lähinnä naksuja nakellessa kusilenkillä. Nyt sitten esiinnytään asiantuntijoina koira-asioissa, kun nukuttu koiran kanssa muutaman vuoden.
Pitää todella kasvattaa muutaman pentueen koirilla ja nähdä niistä kehittyvän erillaisia luonteenpiirteitä yksilöille mutta sitten ei enää pidäkkään itseään asiantuntijana.
Meissä ihmisissäkin parhaimmat kasvatuskirjat ovat kirjoittaneet naiset joilla ei omia lapsia, joten miten se asiantuntijana oleminen eroaisi koira-asioissa.
Koirien asiantuntijoina esiintyvät ihmiset.
Anonyymi
3
334
Vastaukset
- Anonyymi
On tässä Ilmajoellakin näitä "huipputietäjiä" kairaasiassa. Ne tuntee jonossa jo tuoksahtelusta.
- Anonyymi
Kovia piereskelemään?
- Anonyymi
Koiranpenikoita tehtaillaan enemmän kuin suomalaisia lapsia syntyy. Me tienataan tällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184