Metsästyskausi alkaa ja seurojen puheenjohtajat ovat vastuussa kuinka muutamat jäsenet ajelee pihoissa ja teillä mihinkä heillä ei ole asiaa. Muutamilla on sellainen kiusanhenki peritty et muut eivät tarvitse yksityisyyttä kuin he itse. Kyllä pitää olla uskallusta selvittää asiat heille jotka eivät sitä itse ymmärrä.
Metsästys kausi alkaa
Anonyymi
3
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Mee alasti morjestaa tuttuas
- Anonyymi
Ai ei ole teille asiaa, mihinkä tarkoitukseen ne tiet sitten onkaan tehty? Vai tarkoitatko jotain yksityistien pätkää vai mitä tarkoitat?
Seuraan kuuluminen ei ole mikään edellytys metsästämiselle, noin on ehkä ainoastaan hirviporukoissa mutta muuten jokainen vastaa omista tekemisistään ja ajeluistaankin ihan itse. - Anonyymi
tienpätkää tai ei. tuon tapainen vääntely ja juonittelu on saman näköisten ajatusmaailmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918635
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978633- 146993
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585268En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234305Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54150- 384093
- 373869
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..743765