Uudestikastajat tekevät pahan synnin Jumalaa vastaan.

Anonyymi

Jokainen Jumalan sanan vastainen teko on laittomuuden teko eli synti.

Ef.4:5 "Yksi kaste"

Uudestikaste lahkon jäseneksi on laittomuuden teko eli synti.

"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsen Uskosta ja Kristillisestä Kasteesta ei pidä koskaan luopua ja vaihtaa esikoisoikeuttaan uskonlahkojen höyryäviin hernekeittoihin. (kaatamisiin ja valeihmeisiin) ja kysellä kerran taivaanportilla: Isä yksikö kaste sinulla vain olikin?

      " Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi."

      "Mutta minulla on sinua vastaan, että sinä sinun ensimäisen rakkautes annoit ylön."
      Biblia

      • Anonyymi

        Vaikeaahan se on luopua sellaisesta uskosta, jota ei ole koskaan ollut olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaahan se on luopua sellaisesta uskosta, jota ei ole koskaan ollut olemassakaan.

        Eikö sinulla ole uskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaahan se on luopua sellaisesta uskosta, jota ei ole koskaan ollut olemassakaan.

        "Mutta minulla on sinua vastaan, että sinä sinun ensimäisen rakkautes annoit ylön."


    • Anonyymi

      Kaikilla Jumalan tykö tulevilla pitää olla uskonlahja. Niin pienillä kuin suurilla.

      Jeesushan nosti väkijoukosta kaikkein pienimmän lapsen imeväisen lapsen "infants" lapsen esikuvaksi kaikkein puhtaimmasta uskosta .

      Ja harhaoppisten hellareiden on ihan turha tänne vastata, mutta eivän se Jeesus kastanut niitä lapsia. Ei tietenkään kastanut silloisella Johanneksen parannuksen kasteella, koska lapselta kukaan ei vaadi mitään parannusta. Mutta kaikilla pelastuvilla kun pitää olla uskonlahja.

      Kristillisen kasteen aika alkoi vasta Jeesuksen kuoleman jälkeen kun Jeesus lähetti kasteeseen taivaasta veden lisäksi oman Henkensä. "vedestä ja Hengestä"

    • Anonyymi

      "upottaminen" mainitaan Raamatussa vain kahdessä kohtaa.

      1) Lasten viettelijät eli pedofiilit " ja vastaavat lahkolaiset "upotetaan" meren pohjaan.

      2) Egyptiläiset sotilaat "upotettiin" samaan paikkaan, jossa Israelilaiset saivat pelastavan kasteen ylittäessään Punaisen meren.

      "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. " (Jeesus)

    • Anonyymi

      Lahkolaisuus on todella paha harhaoppi. Ei Raamattu turhaan uskonlahkoista varoita sanomalla, että he eivät peri Jumalan valtakuntaa (Gal.5:20)

      Lahkolaiset väittävät että lapsi ei voi uskoa... silloinhan lasta ollaan työntämässä kuumille kiville, eihän kukaan ilman uskoa voi pelastua.

      Sitten he sanovat, että lapsi ei tarvitse Kristillistä kastetta...sehän on törkeä lapsen estämistä pääsemästä Jeesuksen syliin saamaan kaikkia niitä taivaan lahjoja,
      mitä kasteessa sana lupaa antaa ihmiselle.

    • Anonyymi

      Lahkolaisuus on vaarallinen harhaoppi eli heresia

      Lahkolaisuus on todella paha harhaoppi. Ei Raamattu turhaan uskonlahkoista varoita sanomalla, että lahkolaiset eivät peri Jumalan valtakuntaa (Gal.5:20)

      Lahkolaiset väittävät että lapsi ei voi uskoa... silloinhan lasta ollaan työntämässä kuumille kiville, eihän kukaan ilman uskoa voi pelastua.

      Sitten he sanovat, että lapsi ei tarvitse Kristillistä kastetta...sehän on törkeä lapsen estämistä pääsemästä Jeesuksen syliin saamaan kaikkia niitä taivaan lahjoja,
      mitä Jumalan pyhä sana lupaa kasteessa ihmiselle antaa.

      • Anonyymi

        "Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,"
        Apostolien teot 24:14 FB38

        Paavali oli lahkolainen. Minäkin olen siis Paavalin tavoin lahkolainen koska uskon samoin kuin Paavali.
        Keitä te sitten olette?


    • Anonyymi

      Lahkojen omissa rituaaleissa ihminen voidaan liittää henkivaltoihin.

      (kaatamiset ja valeihmeet ja valeparanemiset) ovat henkivaltojen töitä

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä paniikki ja hätä huipussaan noilla vedenpalvojilla.
        "Tyhjät tynnörit kolisevat eniten."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä paniikki ja hätä huipussaan noilla vedenpalvojilla.
        "Tyhjät tynnörit kolisevat eniten."

        "Mutta minulla on sinua vastaan, että sinä sinun ensimäisen rakkautes annoit ylön."


      • Anonyymi

        Ompas taas väkevää vesievankeliumia. Taitaa olla suoraan Katekismuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas taas väkevää vesievankeliumia. Taitaa olla suoraan Katekismuksesta.

        Vai näkee saatananpalvojanoita vesievankeliumeita

        Niitä on vissiin ukastajien katekismuksissa


    • Anonyymi

      Jeesus karkottaa harhaoppiset Amerikasta tulleet uudestikastavat lahkolaiset pois edestänsä.

      Mt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Jeesus ei lähetä tänne mitään kaatajia, uudestikastajia, eikä hihhuleita,
      vaan lainopettajia, jotka ovat viisaita miehiä.

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. " (Matt.23:34)

      Harhaoppiset hurmahenget opettavat, että lait on kumottu ja nyt vain rakastellaan toisia kuin hipit ja hypitään ilmaan ja kaadetaaan toisemme lattialle selällleen.

      Se on kuulemma sitä oikeata Jeesuksen seuraamista.

      • Anonyymi

        uudesti-kaste on synti, - "laittomuus", koska raamattu niin sanoo:


        "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste"
        Ef: 4: 5


    • Anonyymi

      Kristillisen kasteen pilkkaaminen ja herjaaminen on todella paha synti.

      • Anonyymi

        Kristillisessä kasteessa Kristittyje lapsile kun on sisällä koko Jeesuksen kärsimyshistoria kuolemasta ylösnousemukseen, niin kyllä sen herjaaminen vie nuo hellarihörhöt suoraan helvetin kuumimmille paikoille.


    • Anonyymi

      Kristityt ovat aina kristittyjä, joita jälkikäteen ilmestyneet lahkolaiset yrittävät saalistaa omiin lahkoihinsa lupaamalla heille väkevämpiä hengellisiä kokemuksia ja ihmeitä ja tunnustekoja.

      Monet erehtyy menemään uususkontojen houkutusten perässä.

      Mt.7
      22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

      • Anonyymi

        Miten osuvasti tuo sana sopiikaan Lutherin sekoiluun."sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä"!!!

        Vähäkatekismuksen liitteet:
        "Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."

        Eräät yrittävät tehdä voimatekoja veden avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osuvasti tuo sana sopiikaan Lutherin sekoiluun."sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä"!!!

        Vähäkatekismuksen liitteet:
        "Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."

        Eräät yrittävät tehdä voimatekoja veden avulla.

        Kasteessa ei karkoteta pahoja henkiä. Eikä kaste in pellkkää vettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasteessa ei karkoteta pahoja henkiä. Eikä kaste in pellkkää vettä

        Tarkoitatko, että Luther valehteli tuossakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että Luther valehteli tuossakin?

        Tarkoitan että Luther erehtyi tuossa


    • Anonyymi

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Antikristillisten lahkojen uudestikasteissa lapsena Kristittyjen kasteessa saatu Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja Antikristuksen henki tulee tilalle.

      Heti Jeesuksen kuoltua ja Pyhän Hengen poistuessa temppelistä, paholainen meni uudeksi temppelinherraksi ja repäisi mennessään esiripun pois, jotta olisi kaikkien ihailtavana.

      Paholainen teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena, joka kaataa ihmisiä maahan uskonlahkossa. Jeesuksen nimessä ihmeitään tehden.

      2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Sitä se "väkevä eksytys" tarkoittaa. Hurmostelijat kutsuvat sitä väkeväksi herätykseksi.

    • Anonyymi

      Vauvoilla on muka ollut ensirakkaus Jualan Sanaa kohtaan.

      Luterilaiset ovat valmiita valehtelemaan ummet ja lammet, jotta saavat vauvat kirkon jäseniksi.

      Naurettavaksi menee luterilaisten väitteet.

      • Anonyymi

        Oi taasko alkoi vauvat himottaan

        Uuderikastajat eivät päästä pieniä lapsia seurakuntaansa? Se mitä Jeesus sanoi ei merkkaa mitään. Valehdella kyllä osaavat


      • Anonyymi

        Sinähän se olet pedofiili joka koko ajan puhuu vauvoista. Ei tuo ole tervettä!


    • Anonyymi

      Vauvojen pakkokasteen puolustajille on tärkeää lapsikasteen sakramentti. Kerran kastettu-ikuisesti pelastettu.
      Lapsikasteen saaneille uskossa vaellus ei merkitse mitään. Suurin osa Suomen kansasta on pakko kastettu. Näin ollen he ovat kasteen armon ja pelastavan uudestisyntymisen kautta ikuisesti pelastettuja riippumatta heidän elämän menostaan.
      Vaikka elämä olisi ollut hurjan Jumalatonta niin hautajaisissa pappi kertoo naama vakavana haudattavan olleen pakkokastettu vauvana joten kasteen armo siirsi kyseisen henkilön taivaaseen.
      Pakkokastettujen teologiaan kuuluu että usko on teoista vapaata. Teoillasi et voi ostaa paikkaa taivaassa. Siksi voit elää kuin siat pellossa, tehdä huorin, varastaa, kännätä, pössytellä huumeita ja mitä vain. Kasteen armo riittää.
      Vapaitten suuntien teologian mukaan usko näkyy teoissa kaiken arjen keskellä. Usko vaikuttaa arjen valinnoissa. Raamattuhan sanoo että usko ilman tekoja on kuollutta uskoa. Se muuttuu uskonnoksi.
      Näin ei ole valtion kirkossa. Jos teot seuraavat uskoasi niin yrität ostaa taivaspaikan Teoillasi. Teot eivät kerro uskostasi. Lapsikaste tekee sen. Tosin vauva ei ole tietoinen siitä. Riittää kun kummit tietävät sen.
      Lapsi pakkokastetut täyttävät vankilat, tekevät abortteja, irrottelevat viikonloppuisin kapakoissa, ajelevat sitten kännissä kotiin, riuhuvat humalapäissään toreilla ja sunnuntaina krapula päissään ei tule mieleenkään lähteä kirkkoon. Eikä tarvitsekaan. Kasteen armo riittää. Kasteessa lunastettu armo kattaa kaiken. Olet pelastettu. Sitä ei voi mitenkään menettää. On mahdotonta siirtyä kasteen armon alta pois.

      • Anonyymi

        ja kaikki jotka vankiloissa on, niin ne on takuuvarmasti kastettu, tunnetko jokaisen tapauksen.

        itse taas tiedän sellaisia, jotka kasvaneet helluntailaisuudessa, eikä vielä viiskymppisenäkään kastetta saanut, ja istuu / istunut vankilassa .


      • Anonyymi

        Uudestikasteen puolusjille on tärkeä uudestikaste ja sitä kautta saada uusia jäseniä uudestikasteen avulla. Koska ilman uskoakin voi uudestikastajien teologian mukaan pelastua, ei uskolla ole väliä. Siksi nämä uudestikastetut tappelievat, raiskaavat, riehuvat ja vainoavat kristittyjä

        Luterilaisen ja kristillisen teologian mukaan taas pelastus on lahja, joka voidaan omistaa vain uskolla. Ja usko näkyy tekoina mutta teot eivät pelasta vaan Kristus. Uudestikastajien mukaan tas Kristusta ei tarvita pelastukseen mutta heidän uudestikasteensa on kaiken aa ja oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki jotka vankiloissa on, niin ne on takuuvarmasti kastettu, tunnetko jokaisen tapauksen.

        itse taas tiedän sellaisia, jotka kasvaneet helluntailaisuudessa, eikä vielä viiskymppisenäkään kastetta saanut, ja istuu / istunut vankilassa .

        Ensin ihminen kaadetaan ja sitten käännetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki jotka vankiloissa on, niin ne on takuuvarmasti kastettu, tunnetko jokaisen tapauksen.

        itse taas tiedän sellaisia, jotka kasvaneet helluntailaisuudessa, eikä vielä viiskymppisenäkään kastetta saanut, ja istuu / istunut vankilassa .

        Helluntailaisten huumediireli tuomittiin viime syksynä 5 vuodeksi vankilaan.

        Oli uudestisyntynyt vannoutuneeksi helluntailaiseksi.


    • Anonyymi

      Ps. 8:2

      (8:3) Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

      Matt. 21:16

      ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'?"

    • Anonyymi

      taitaa jäädä hiukan alle 3000 lähtijän määrä syyskuun aikana!

      voihan se luku kiihtyä mikäli nämä kastefanit jaksaa pitää tulta yllä foorumilla.

      • Anonyymi

        Uudestikastajiss ei ole eden niin montaa että vois lähteä, hehe


    • Anonyymi

      Pelastavan uskon ihminen saa kasteessa tulevan uskonhengen lahjana, koska meillä on sama uskonhenki, siksi me uskomme. Uskonhenki on kasteessa lahjaksi saatava Kristuksen Henki, jonka hän lähetti kasteeseen ensimmäisen kerran jo helluntaina, kun kaikki kastetut uudestisyntyivät Jumalan sanan voimasta kasteen vedestä ja Jeesuksen hengestä. "vedestä ja Hengestä"

      Käännyttämällä aikaansaatu uskoontulo on vasta ihmisen mielenmuutos.
      Silloin Saatana tulee ensimäisenä paikalles kuin salama ja vie ihmisen helposti mukanaan omiensa joukkoon, jollei ole tarkkana mihin on menossa.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      • Anonyymi

        Ihminen kun alkaa herätä hengellisesti ja puhua uskoasioista, niin ensimmäisenä tulee paikalle Saatanan nopeudella lahkolaisia ovesi taakse tai pysäyttävät sinut kadulla ja pyytävät mukaansa tutkimaan sitä heidän omaa "raamattuansa". Ole varovainen, karta liian innokkaista käännyttäjiä ja Jeesuksen nimen hokijoita.
        Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
        Jos uskonsuunta on tullut tänne 100 v. sittenAmerikasta, niin silloin pitäisi hälytyskellojen soida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen kun alkaa herätä hengellisesti ja puhua uskoasioista, niin ensimmäisenä tulee paikalle Saatanan nopeudella lahkolaisia ovesi taakse tai pysäyttävät sinut kadulla ja pyytävät mukaansa tutkimaan sitä heidän omaa "raamattuansa". Ole varovainen, karta liian innokkaista käännyttäjiä ja Jeesuksen nimen hokijoita.
        Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
        Jos uskonsuunta on tullut tänne 100 v. sittenAmerikasta, niin silloin pitäisi hälytyskellojen soida.

        Täh: "Ihminen kun alkaa herätä hengellisesti ja puhua uskoasioista"???

        Tarkoitako, että siinä pakollisessa vauvakasteessa ei kukaan olekkan herännyt hengellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh: "Ihminen kun alkaa herätä hengellisesti ja puhua uskoasioista"???

        Tarkoitako, että siinä pakollisessa vauvakasteessa ei kukaan olekkan herännyt hengellisesti?

        Tarkoitatko että himoitset edelleen vauvoja etkä ole herännyt hengellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että himoitset edelleen vauvoja etkä ole herännyt hengellisesti?

        Juuri sitä hän tarkoittaa, näkee sen teksteistäänkin.

        "Täh, täh" kaikuu koko ajan.


    • Anonyymi

      Ei ole näköjään isolla kirkolla normaalisti asioista keskustelevia laittaa foorumille.

      kaikenlaiset työttömät suunsoittajat täyttää sen paikan.

      tiedoksi

      • Anonyymi

        Oletko sinä yksi niistä helluntaikirkon evankelistoista jotka vain soittavat suutaan?


    • Anonyymi

      Ja kaikki hänen omaisensa/perhekuntansa kastettiin heti samaan uskoon kuuluviksi.

      Vain Lyydia oli kuulemassa muiden naisten kanssa ja Lyydia "otti vaarin" =totteli ja koko perhekunta kastettiin välittömästi samaan uskoon Lyydian kanssa. Vasta kasteen jälkeen Lyydiaa puhuteltiin "uskovaksi". Alkukielen mukaan vain kasteessa Kristuksen ruumiiseen liitettyjä kutsuttiin sillä nimellä. Ketään perhekuntalaista ei sanota jätetyn kastamatta minkään syyn vuoksi.

      Ap. t. 16:14

      "Ja eräs LYYDIA niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, OLI KUULEMASSA; ja Herra avasi hänen sydämensä OTTAMAAN VAARIN siitä, mitä Paavali puhui.

      Ap. t. 16:15
      "JA KUN HÄNET JA HÄNEN PERHEKUNTANSA OLI KASTETTU pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte MINUA Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä. "

      • Anonyymi

        Alkuseurakunnalla oli ennen kastekäskyä, ympärileikkauksen liitto, heille uusi käsky oli todellakin UUSI, sittemmin kun kristinusko levinnyt ympärileikkauksen Vanha liitto jäänyt kokonaan pois, ja meidän sukupolvissa koskaan Vanhaa liittoa edes ollut.

        ympärileikkaus oli kaikille poikalapsille, raamatussa: "miehestä on siemen lähtevä", tyttölapsista, "kaksi kyyhkysenpoikasta",

        Vanha lakiliitto siis päättyi, Uuden liiton kasteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunnalla oli ennen kastekäskyä, ympärileikkauksen liitto, heille uusi käsky oli todellakin UUSI, sittemmin kun kristinusko levinnyt ympärileikkauksen Vanha liitto jäänyt kokonaan pois, ja meidän sukupolvissa koskaan Vanhaa liittoa edes ollut.

        ympärileikkaus oli kaikille poikalapsille, raamatussa: "miehestä on siemen lähtevä", tyttölapsista, "kaksi kyyhkysenpoikasta",

        Vanha lakiliitto siis päättyi, Uuden liiton kasteeseen.

        miksi kirjoitat tuollaista roskaa jossa ei ole siementäkään totuutta !!?

        kuka käski kirjoittaa, et suinkaan vaan tehnyt itse ratkaisua soopan tuottamisesta huh !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi kirjoitat tuollaista roskaa jossa ei ole siementäkään totuutta !!?

        kuka käski kirjoittaa, et suinkaan vaan tehnyt itse ratkaisua soopan tuottamisesta huh !

        kastekäskyn Jeesus "toi" antoi, Ylösnousemuksensa jälkeen, niin kastekäsky oli Alkuseurakunnalle todellakin UUSI käsky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunnalla oli ennen kastekäskyä, ympärileikkauksen liitto, heille uusi käsky oli todellakin UUSI, sittemmin kun kristinusko levinnyt ympärileikkauksen Vanha liitto jäänyt kokonaan pois, ja meidän sukupolvissa koskaan Vanhaa liittoa edes ollut.

        ympärileikkaus oli kaikille poikalapsille, raamatussa: "miehestä on siemen lähtevä", tyttölapsista, "kaksi kyyhkysenpoikasta",

        Vanha lakiliitto siis päättyi, Uuden liiton kasteeseen.

        Taas väärin!
        Vanha liitto päättyi Johannes Kastajaan ja uusi liitto alkoi, kun Jeesus kastettiin. "Jeesus on Uuden liiton alkaja ja täyttäjä."
        "Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti." Luuk 16
        "Luuk. 16:16: ”Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin!
        Vanha liitto päättyi Johannes Kastajaan ja uusi liitto alkoi, kun Jeesus kastettiin. "Jeesus on Uuden liiton alkaja ja täyttäjä."
        "Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti." Luuk 16
        "Luuk. 16:16: ”Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne”?

        Taas väärin!
        Uusi liitoi alkoi Kristuksen kuolemasta. Temppeliesirippu repesi kahtia sen merkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin!
        Uusi liitoi alkoi Kristuksen kuolemasta. Temppeliesirippu repesi kahtia sen merkiksi.

        Uuteen liittoon kuuluu oleellisena asiana Kristuksen ylösnousemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin!
        Vanha liitto päättyi Johannes Kastajaan ja uusi liitto alkoi, kun Jeesus kastettiin. "Jeesus on Uuden liiton alkaja ja täyttäjä."
        "Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti." Luuk 16
        "Luuk. 16:16: ”Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne”?

        "vaaditaan tulemaan"

        "siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu
        sinne väkisin."
        Luuk: 16: 16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin!
        Uusi liitoi alkoi Kristuksen kuolemasta. Temppeliesirippu repesi kahtia sen merkiksi.

        Temppelin esirippu repesi sen takia kun Paholainen hyppäsi temppelin harjalta sisälle temppelin kaikkein pyhimpään uudeksi temppelinherraksi ja repäisi esiriput pois edestään ja julistautui "Jumalaksi ja Jeesukseksi".

        "Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Temppelin esirippu repesi sen takia kun Paholainen hyppäsi temppelin harjalta sisälle temppelin kaikkein pyhimpään uudeksi temppelinherraksi ja repäisi esiriput pois edestään ja julistautui "Jumalaksi ja Jeesukseksi".

        "Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat."

        Temppeliuhrit oli käyneet turhiksi kun Jeesus oli itsensä uhrannut


    • Anonyymi

      Parannusta on mahdollista tehdä
      Luukkaan evankeliumi: 16:13
      Sisaruudessakin, eikö

      • Anonyymi

        Parannus (metanoia) tarkoitaa mielen muutosta eli ajattelutavan ja asenteiden muutosta.


    • Anonyymi

      Jumala ottaa ihmisen Uuden liiton jäseneksi Kristillisessä kasteessa.

      ei missään ihmisen omassa uskonratkaisussa, kuten lahkot väärin opettaa

      • Anonyymi

        Kristillisessä kasteessa Jumala pesee synnit pois ja siitä seuraa HYVÄ OMATUNTO.

        Kristillinen Kaste on Uuden Liiton sinetti, jonka sinetin Jumala painaa ihmisen sieluun Kasteessa.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
        Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,


      • Anonyymi

        Joopo joo: "Jumala ottaa ihmisen Uuden liiton jäseneksi Kristillisessä kasteessa."???

        Jumalan on pakko totella papin käskyä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopo joo: "Jumala ottaa ihmisen Uuden liiton jäseneksi Kristillisessä kasteessa."???

        Jumalan on pakko totella papin käskyä!!!

        Niin, kaste on Jumlaan tekemä liitto

        Pappi ei käske ketään vaan luottaa Jumalan lupauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaste on Jumlaan tekemä liitto

        Pappi ei käske ketään vaan luottaa Jumalan lupauksiin.

        Totta
        Samoin kun ukastajat kokoontuavt Jeesuksen nimessä, eivät pakottaen Jumalaa olemaan käsnä vaan luottaen siihen että Jumala on läsnä lupauksensa mukaan. Mitään käskemistä ei asiaan liity. Ei Raamatussakan kasteen yhtydessä käsketty Jumalaa

        Täysin onneton väite siis tuo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaste on Jumlaan tekemä liitto

        Pappi ei käske ketään vaan luottaa Jumalan lupauksiin.

        "Pappi ei käske ketään vaan luottaa Jumalan lupauksiin."

        Mutta vauva ei luota mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pappi ei käske ketään vaan luottaa Jumalan lupauksiin."

        Mutta vauva ei luota mihinkään!

        Pieni lapsi luottaa Kristukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni lapsi luottaa Kristukseen

        Totta:"Pieni lapsi luottaa Kristukseen", jos hänelle kerrotaan Jeesuksesta, mutta vauva ei luota vielä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta:"Pieni lapsi luottaa Kristukseen", jos hänelle kerrotaan Jeesuksesta, mutta vauva ei luota vielä mihinkään.

        Jeesusken mukaan pieni lapsi ottaa Jumalan valtakunnan vastaan. Niin Jeesus sanoi

        Ja lapsia kasvaa ja häntä opetetaan Jumalan valtakunnan asioista.


    • Anonyymi

      Kastaminen lahkon jäseneksi on väärin mutta kastaminen aikuisiällä EI OLE.
      Katolinen kirkko on poistanut Raamatusta jakeen (8.37) koska he kastavat innokkaasti lapsia harhaoppinsa mukaan ja ovat saaneet luterilaisen kirkon samaan huijaukseen mukaan.

      OIKEA KOHTA. Löytyy Biblia 1776
      8:37 Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi.

      Eli Raamatun mukaan ihmisen voi kastaa vain jos tämä tunnustaa Jeesuksen suullansa todeksi ja vauvat ei tähän pysty. Kun kaksi todistajaa ilmestyvät ahdistuksen aikana niin nämä tulevat julistamaan oikeaa evankeliumia ja näyttämään kohdat jotka Raamatussa ovat väärin mutta sehän ei meitä uskovia auta jotka uskovat pääsevänsä tempauksessa pois.

      Lukekaa eri käännöksiä älkääkä uskoko mitä joku muu teille sanoo!

      • Anonyymi

        Siis apostolien teot 8:37


    • Anonyymi

      Noin 500 000 luterilaista on menettänyt lapsen uskonsa jonka saivat kasteessa.
      Noin yksi promille luterilaisen kirkon jäsenistä käy Jumalan palveluksissa sunnuntaisin.
      Luterilaisen kirkon teologian mukaan ainoastaan lapsikastetut ja lut. kirkkoon kuuluvat ovat pelastettuja. Kaikki muut ovat lahkolaisia ja pelastuksesta osattomia.
      Luterilaisen uskonnon suuntaan kuuluu tänään noin 60 milj. Jäsentä
      Karismaattiseen herätykseen kuuluu noin 700 miljoonaa.
      Itseasiassa luterilaisuus on lahko kristillisessä valtaväylässä. Luterilainen teologia pitää itseään ainoana pelastavana kirkkona ja poissulkee pelastuksen koko karismaattiselta maailmanlaajuiselta liikkeeltä. Sekä katoliselta kirkolta. Jos lasketaan katolinen kirkko mukaan niin kristillisiä on maailmassa noin 1.1 miljardia. Se on maailman suurin uskontokunta. Luterilaiset poissulkevat pelastuksen portitkaikilta muilta. Eli yli 1000 miljoonalta.
      Jos tämä ei ole lahkolaisuutta niin mikä sitten on?

      • Anonyymi

        Miksi suollat tuollaista valhetta tänne? Luterilainen teologia ei sulje muiden kirkkojen kristittyjä pois pelastuksesta eikä se opeta että vain lapsikastetut ovat pelastettuja.

        Itse asiassa helluntailaiset täällä väittävät että heidän porukkansa on ainoa oikea ja jos et kuulu heihin, et ole uudestisyntynyt. Jos tuo ei ole lahkolaisuutta niin mikä sitten on?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe