Aika uusia älypuhelin (5G salaliitto)

Kun vielä saa uusia puhelimia joissa ei ole 5G myrkkysäteilyn lähettävää/ vastaanottava signaalia.

Reilu parisataa maksoi netistä tilattuna uusi puhelin, sillä menen ainakin parivuotta niin ei tarvitse 5G.tä ottaa käyttöön.

Saa parempia youtubevideoita jatkossa ja uudemmat 3d pelitkin toimii.

Jotkut maksaa puhelimista vain 5G.n vuoksi, esimerkiksi Samsung Galaxy A22 5G, aika kohtalaiset tai surkeat ominaisuudet ja hinta kuitenkin 199€ ilmeisesti vain 5G.n vuoksi. Sitä vois kait nimittää pallopäiden unelma puhelimeksi?

Fiksut ja viistaat ostaa 4G puhelimia paremmilla ominaisuuksilla kun niitä vielä on myynnissä.

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä toki ihmettelen, kun olen juuri puhelimen maksanut ja tilannut, miksi kaikilla nettisivuilla näytetään minulle nyt pelkkiä uusien älypuhelimien mainoksia?
      Enhän minä nyt toista puhelinta osta kun just yhden oon tilannut.

• Otin käyttööni vanhan Nokia 1202- puhelimen jonka ostin aikoinani Thaimaasta uutena hintaan 300 bahtia eli 9 €.
        Se oli niin vaatimaton että sitä ei edes tuotu länsimarkkinoille vaan se oli suunnattu etupäässä Intian ja kaukoidän köyhille.

Siinä on kuitenkin loistavia ominaisuuksia; erilaisia soittoääniä, matopeli ja taskulamppu vain muutamia mainitakseni. Akku kestää viikon.

• ViktorAtaman kirjoitti:

Otin käyttööni vanhan Nokia 1202- puhelimen jonka ostin aikoinani Thaimaasta uutena hintaan 300 bahtia eli 9 €.
        Se oli niin vaatimaton että sitä ei edes tuotu länsimarkkinoille vaan se oli suunnattu etupäässä Intian ja kaukoidän köyhille.

Siinä on kuitenkin loistavia ominaisuuksia; erilaisia soittoääniä, matopeli ja taskulamppu vain muutamia mainitakseni. Akku kestää viikon.

jatkoa.....

Joku voi kysyä kuinka pidän yhteyttä kansainväliseen verkkoon eli internettiin ?
        Minulla on voimaa puhkuva tietokone, siihen 4 suurta näyttöä ja kaiuttimet jotka puhkuvat tarvittaessa niin että pallit tärisevät.....

• ViktorAtaman kirjoitti:

jatkoa.....

Joku voi kysyä kuinka pidän yhteyttä kansainväliseen verkkoon eli internettiin ?
        Minulla on voimaa puhkuva tietokone, siihen 4 suurta näyttöä ja kaiuttimet jotka puhkuvat tarvittaessa niin että pallit tärisevät.....

Itse käytän täällä trollaamiseen pelkästään joko keittiönpöydällä olevaa läppäriä tai selailen saittia joutessani puhelimella.

• Anonyymi

Hyvä että jotkut ostaa vanhat 4g puhelimet pois markkinoilta. Siten 5G salaliitosta on jotain hyötyäkin, elektroniikkajäte vähenee.

• Haluan käyttää mobiililaitettani myös puhumiseen niin en halua säteilyttää aivojani 5g säteilyllä puhelun aikana.

4g nopeus riittää kaikkeen mihin tarviikin. Vain youtubevideoiden nettiin lataaminen on hidasta 4g.llä mutta videon voi laittaa latautumaan nettiin samalla kun itse lukee kirjaa tai kuuntelee vaikka radiota.

Pelien lataamisetkin sujuu 4g.llä ihan riittävän nopeasti koska verkon lähetysnopeus on suurempi kuin vastaanottonopeus.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Haluan käyttää mobiililaitettani myös puhumiseen niin en halua säteilyttää aivojani 5g säteilyllä puhelun aikana.

4g nopeus riittää kaikkeen mihin tarviikin. Vain youtubevideoiden nettiin lataaminen on hidasta 4g.llä mutta videon voi laittaa latautumaan nettiin samalla kun itse lukee kirjaa tai kuuntelee vaikka radiota.

Pelien lataamisetkin sujuu 4g.llä ihan riittävän nopeasti koska verkon lähetysnopeus on suurempi kuin vastaanottonopeus.

Ei sinulla ole aivoja, tai ainakaan toimintaa siellä.

• Anonyymi

Kai olet tietoinen että voit kytkeä 5G:n pois ihan vaan asetuksista..

5G on puhelinpuolella kallista kehitettävää, siksi hintaero.

• Anonyymi

Koska käyn töissä, ainakin toistaiseksi, ostin vajaa vuosi sitten iPhone 12 Pro mallin, ja olen käyttänyt sitä 5G:llä.

En tosin jää kaipaamaan jos olisi vain 4G; en keksi miksi se vitonen olisi jotenkin erikoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7790
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1989
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      929
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe