Hirveä hätä tämän nuoren puolesta, joka aiheutti kolmen kaverin kuoleman

Anonyymi

Voitaisiinko kaikki uskovat rukoilla hänen puolestaan, että pelastuisi, löytäisi armon ja anteeksiannon Jeesuksen luota?

Hän huusi apua pahaan oloonsa, puhumalla itsemurhasta, viiltelemällä itseään, ja kuitenkaan kukaan ei tajunnut, miten ahdistunut tää nuori on ja että hän tarvitsee apua...

Nuori, joka kärsii isättömyydestä ja koulukiusaaminen jättänyt jälkensä.

Ja näitä nuoria on niin paljon, niin paljon...

Rakas Jeesus, lähetä joku, joka ymmärtää tätä nuorta, kertomaan hänelle Sinusta sinne vankilaan.
Että Sinä Herra, voit parantaa sen tuskan ja masennuksen, Sinä voit olla tälle nuorelle se Isä, jota hän tarvitsee. Kertomaan hänelle, että Sinä tahdot armahtaa häntä, antaa anteeksi hänen tekonsa, että hän on arvokas ja Sinä rakastat häntä.
Ja hän saa antaa anteeksi myös itselleen.

Voimmeko me edes aavistaa, millaista taakkaa tämä nuori nyt kantaa sydämellään. Hänen tekonsa johti kolmen kaverin kuolemaan.
Rukoilen, että hän ei tee oikeasti itsemurhaa tämän takia, vaan saa löytää Vapahtajan, joka muuttaa hänenkin elämänsä aivan täysin.

Me kaikki olemme Jumalan edessä samalla viivalla, olimmepa tehneet suuren tai pienen synnin, vain se ratkaisee, tekeekö parannuksen ja kääntyy Jeesuksen puoleen, antaen Hänen pestä verellään puhtaaksi.

Tätä pelastusta rukoilen tälle nuorelle ja koko Suomen nuorisolle. Ei unohdeta heitä eihän...

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen.

    • Anonyymi

      Itken ja rukoilen myös näiden menehtyiden omaisten puolesta, en aloituksella väheksy heidän tuskaansa.
      Mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, siksi tämä nuori on sydämelläni..

    • Anonyymi

      Eiköhän se Herra hoitele ja armahda tuota kloppia juurikin sen verran kuin ansaitsee. On asioita joita ei tehdään ja niistä kannetaan vastuu sen mukaan mitä maallinen oikeus määrää. Moon aina hämmästellyt teitä "jeesustelijoita" sen suhteen, notta miks työ ette ole huudelleet Herran perään ja rukoilleet hieman niin kuin ennakkoon ettei näitä murheellisia tapauksia sattuisi ettekä nouse framille silloin kun asiat ovat jo menneet päin prinkkalaa. Missä se "Pelastaja" oli tuona yönä kun nuoret saivat surmansa? Jos Hänen tahtonsa tapahtui tuolloin maan päällä niin epäilisin hienokseltaan mielenterveydellisiä ongelmia. Surmata nyt kolme nuorta ja jättää kännikuski henkiin kärvistelemään omatuntonsa kera lopun ikäänsä. Ei hyvä.

      • Anonyymi

        Sinäkin olet vuosia rukoillut tämän maan nuorten puolesta? Hyvä.
        Rukoillaan yhdessä, että Herra lähettää juuri meidät, Hänen omansa, näiden kärsivien luo. Minä olen valmis lähtemään. Ja nuoria olemme aviopuolison kanssa saaneetkin kohdata. Mutta, Jeesus tarvii myös sinua, meitä kaikkia, viemään pelastussanomaa eteenpäin.

        Vaikka minä en olisi ikänäni pahaa tehnyt, mutta minä en olisi kuitenkaan Jeesuksen oma, olisin minä aivan samoilla viivoilla tämän nuoren kanssa.
        Kadotukseen olisin minäkin matkalla.

        Mutta Jeesus armahti minua, ja minä en ollut hyvä, enkä täydellinen ihminen, päinvastoin. En olisi mitenkään voinut ansaita niin suurta armoa ja pelastusta, mutta jos minä, paha ihminen sain kokea jotain näin valtavaa, niin eikö tämä armo ja anteeksiantamus kuulu myös tälle nuorelle?
        Eikö tämä Jeesuksen rakkaus ja anteeksianto kuulu ihan jokaiselle?

        Sinä et ole tätä nuorta parempi, enkä minä. Ja kun me erään kerran tullaan Jumalan valtaistuimen eteen, vain sillä on enää väliä, ollaanko me Jeesuksen verellä pestyt puhtaaksi, onko Hän saanut pelastaa meidät jo tässä ajassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet vuosia rukoillut tämän maan nuorten puolesta? Hyvä.
        Rukoillaan yhdessä, että Herra lähettää juuri meidät, Hänen omansa, näiden kärsivien luo. Minä olen valmis lähtemään. Ja nuoria olemme aviopuolison kanssa saaneetkin kohdata. Mutta, Jeesus tarvii myös sinua, meitä kaikkia, viemään pelastussanomaa eteenpäin.

        Vaikka minä en olisi ikänäni pahaa tehnyt, mutta minä en olisi kuitenkaan Jeesuksen oma, olisin minä aivan samoilla viivoilla tämän nuoren kanssa.
        Kadotukseen olisin minäkin matkalla.

        Mutta Jeesus armahti minua, ja minä en ollut hyvä, enkä täydellinen ihminen, päinvastoin. En olisi mitenkään voinut ansaita niin suurta armoa ja pelastusta, mutta jos minä, paha ihminen sain kokea jotain näin valtavaa, niin eikö tämä armo ja anteeksiantamus kuulu myös tälle nuorelle?
        Eikö tämä Jeesuksen rakkaus ja anteeksianto kuulu ihan jokaiselle?

        Sinä et ole tätä nuorta parempi, enkä minä. Ja kun me erään kerran tullaan Jumalan valtaistuimen eteen, vain sillä on enää väliä, ollaanko me Jeesuksen verellä pestyt puhtaaksi, onko Hän saanut pelastaa meidät jo tässä ajassa.

        >Vaikka minä en olisi ikänäni pahaa tehnyt, mutta minä en olisi kuitenkaan Jeesuksen oma, olisin minä aivan samoilla viivoilla tämän nuoren kanssa.
        Kadotukseen olisin minäkin matkalla.

        Juuri tässä on oppinne kauhea valuvika. Vaikka omistaisit elämäsi hyvän tekemiselle, osasi on ikuinen kidutus, ellet ala kiinnostua Jeesuksesta ja vielä tavalla jonka julistaja hyväksyy.

        Ikävä kyllä tällainen Jumala olisi hirviö, jos olisi olemassa.


    • Anonyymi

      Ei hätää eikä ymmärrystä tämän kuljettajan puoleen, mutta uhriensa omaisille jaksamista.
      Kristallipallo auttaisi, ei jälkipolton makuinen uskonnon sekoittaminen "arkiseen" asiaan.

      • Toivottavasti tappaja-autoilijasta tulee vielä hyödyllinen kansalainen, joka pystyy elämään tekojensa kanssa. Siihen ainoa tie on kuitenkin aito ja syvä anteeksipyyntö uhrien omaisilta onpa tulos sitten mikä tahansa, ei moraaliltaan kelvoton kuviteltu taivaallinen anteeksiantaja, jolle kolmoistappo ei ole sen pahempi rikos kuin agnostismikaan.


    • Anonyymi

      Isättömyystrauma voi tosiaan johtaa pahimmillaan yhtä tuhoisaan syndroomaan kuin Jeesuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe