Onko vinkkejä mitä tehdä kun naapuri kuvaa ja kyttää meidän perheen elämää?
Onko kukaan tehnyt rikoilmoitusta tämmöisestä toiminnasta?
Naapuri kyttää ja kuvaa
13
3131
Vastaukset 13
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan vastauksia minäkin. Samaa harkitsen yhden mökkiläisen kanssa
- Anonyymi
Osta seksikaupasta tekopeppuja ja laita niitä tolpannokkaan osoittamaan naapuriin päin.
- Anonyymi
Tekopeppuihin kannattaa vielä laittaa anustapit paikoilleen. Oikeatakin peppua voi käyttää silloin kun sattuu olemaan kotosalla.
- Anonyymi
Sun on vaan saatava, todistettua kuvaaminen. Jotkut ulkopuoliset henkilöt. Yksityis elämän ja yksityisen pihan kuvaaminen kielletty.
- Anonyymi
Missäs päin tämmöinen?
- Anonyymi
Sprintteristä kun kamera käy?
- Anonyymi
Miten yksi mökkiläinen voi aiheuttaa niin paljon pahaa. En voi käsittää ettei tommoisesta pääse eroon.
- Anonyymi
Ei se kauaa enää kykene aiheuttamaan mielipahaa kenellekkään.....
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556