Kontiolahden vesijohtoveden laatu

Anonyymi

Jo muutaman vuoden aikana olen ihmetellyt ongelmia vesihanojen toiminnassa. Vaikka hanan sulkee veden tippumista on ilmennyt. Naapuri vaihtoi talonsa hanoja juuri kyseisestä syystä. Kahvinkeittimen kalkinpoistovalo herjaa yllättävän usein. Aivan viimeaikoina on havaittu outoa makuongelmaa. Vesitorni oli pois käytöstä pitkään. Jouduttiinko kalkkia työntämään kohtuuttomasti verkostoon. Jos vesitorni on otettu äskettäin käyttöön, liittyisikö siihen syy outoon makuun.

20

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko vesi nykyisin liukkaampaa. Samahan tuo on havaittavissa kun käy heittämässä kepillisen vettä, niin hetkutuksesta huolimatta pyrkii tippumaan.

      • Anonyymi

        olen huomannut saman. Olenkin käyttänyt jo pitkään imupaperia tippeitten keräämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen huomannut saman. Olenkin käyttänyt jo pitkään imupaperia tippeitten keräämiseen.

        Minulla taas on ongelman suiku, nuorena se oli kuin vesiletkusta nykyisin kuin kastelukannun suuttimesta.
        Ja aina on kengankäjet ja etumus märkä.


      • Anonyymi

        Arkhimedeen viidennen lain mukaan viimeinen tippa tipahtaa aina lahkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen huomannut saman. Olenkin käyttänyt jo pitkään imupaperia tippeitten keräämiseen.

        Arkhimedeen viides laki: Viimeinen tippa tipahtaa aina lahkeeseen.


    • Anonyymi

      En tiijä, mutta kun kontiolahen kunnan touhuja kahtoo, niin jotahi vikkaa pittää juomaveissä olla. Ei tuo kaikki voi olla synnynnäistä aivotoiminnan puutetta.

      • Anonyymi

        Aiemmissa ”kommenteissa” vesijohto on samaistettu omaan pippeliin ja kuvattu siinä ilmenneisiin ongelmiin. Voihan kirjoittaijien fyysiset vaivat sijaita haarojen välissä mutta henkiset vajavuudet ovat varsinainen ongelma. Degeneroituminen on aivan ilmeistä. Liian pienissä ympyröissä suhrattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmissa ”kommenteissa” vesijohto on samaistettu omaan pippeliin ja kuvattu siinä ilmenneisiin ongelmiin. Voihan kirjoittaijien fyysiset vaivat sijaita haarojen välissä mutta henkiset vajavuudet ovat varsinainen ongelma. Degeneroituminen on aivan ilmeistä. Liian pienissä ympyröissä suhrattu.

        Ja se ympyrä on tiiviisti jaamankankaalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmissa ”kommenteissa” vesijohto on samaistettu omaan pippeliin ja kuvattu siinä ilmenneisiin ongelmiin. Voihan kirjoittaijien fyysiset vaivat sijaita haarojen välissä mutta henkiset vajavuudet ovat varsinainen ongelma. Degeneroituminen on aivan ilmeistä. Liian pienissä ympyröissä suhrattu.

        Tosijaannii. Ei pitäs leikkiä laskee lorrautella vakavista veskysymyksistä. Eikä muutenkkaan, sano.


    • Anonyymi

      Kunnan sivuilla ei ole mitään uutista vesijohtoveden heikosta laadusta. Avoimen tiedottamisen ja hyvän hallintotavan mukaisesti ongelmasta olisi varmasti tiedotettu kuntalaisille. Veden laatu on siis moitteetonta:. M.O.T.

      • Anonyymi

        Vedessä on kyllä jotain ylimääräistä.
        Herkempi-ihoisille tulee oireita, otsassa on kuin kalansuomuja jos ei rasvaa.
        Kynnet haurastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedessä on kyllä jotain ylimääräistä.
        Herkempi-ihoisille tulee oireita, otsassa on kuin kalansuomuja jos ei rasvaa.
        Kynnet haurastuu.

        Nykyään on liikkeellä monenlaisia uskomuksia rokotteista, maailmanlopusta ja ties mistä. Miksipä ei siis vedestäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on liikkeellä monenlaisia uskomuksia rokotteista, maailmanlopusta ja ties mistä. Miksipä ei siis vedestäkin.

        Kaikki keskustelunavaukset voi (yrittää🤷🏻‍♂️) tukahduttaa tuolla lähestymistavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki keskustelunavaukset voi (yrittää🤷🏻‍♂️) tukahduttaa tuolla lähestymistavalla.

        Meillä vesihanat toimivat moitteetttomasti ja vesi on väritöntä, hajutonta ja mautonta eli siis erinomaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vesihanat toimivat moitteetttomasti ja vesi on väritöntä, hajutonta ja mautonta eli siis erinomaista.

        Kunta keksii itse ongelmia vedenlaatuun turhanpäiväisillä tiedotuksilla. Täällä Anonyymi todisteli, että hanat toimii ja vesi on väritöntä, hajutonta ja mautonta eli siis erinomaista.


    • Anonyymi

      Vesi...? Onko se sitä ainetta kun kiukaalle heitetään?

      • Anonyymi

        Jos sinun täytyy kysellä tuollaista niin tuskin se on ”vettä” mitä sinä heität kiukaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun täytyy kysellä tuollaista niin tuskin se on ”vettä” mitä sinä heität kiukaalle.

        Jotkut kuulemma juovatkin sitä vettä, minä en...


    • Anonyymi

      Onko kirkonkylän vesitorni toiminnassa vai ei? Kunnan tiedotusvastaava HERÄTYS!

      • Anonyymi
        UUSI

        Zzzzzzz 😴…antakee miun nukkuva 🥱


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe