NOKIAN ULOSAJO

Anonyymi

Minulla on yks lukija joka on seurannut sanomisiani varmaan jo vuosia ja hän aina kiusottelee minua ymmärtäen tahalaan väärin mitä olen yrittänyt sanoa vaikka myönnän kyllä etten itsekään aina oikein osaa sanoa asioitan niin että ne tulisivat oikein ymmärretyksi.

Kun ketju venyy liian pitkäksi niin kukaan ei jaksa alkaa kahlaamaan sitä läpi. Minä jumiuduin nyt tuohon Nokian ulosajoon josta saamme huomenna käräjäoikeudesta loppulausunnon ja koska se liikuttaa minuakin niin ajattelin alkaa uuden ketjun ja alkuun laitan tämän selityksen tuon linkin alle josta näkee miten minua jotkut deep state gang stalkkarit kiusaavat. (tai en tiedä kuka kiusaamiseni takana on)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17106063/jainkin-viela-kaappiin

Kuka tällaisesta kiusaamiseta nauttii. Minä olen melkein liikunta-kyvytön eläkeläinen jolle auto oli henkireikä ulkomaailmaan. Samoin minulta vietiin vuosi sitten ajokortti keuhkolaajentuman takia. Yrittivät sitä jo viisi tai kuusi vuotta sitten mutta sain kortin takaisin kun toinen lääkäri kumosi toisen lääkärin näkemyksen.
Nyt tekivät saman jutun, mutta en ole vielä valittanut asiasta kun ei ole autoakaan. Aikaa on vielä vuosi tehdä valitus.

Suomessa on noin 200 000 - 300 000 kehkovammaista ja minulta viedään kortti, joka on entinen ammattikuski ajanut ympäri itä- ja länsi-Eurooppaa.

Voin haastaa sinut ajokisaan vaikka Pariisiin, missä liikenne on aivan toista kuokkaa kuin mitä siellä teillä Taka-Hikiällä vai missä sinä asut. (Letkautus tuolle aloituksessa mainitulle tyypille, joka pitää oikeutettuna korttini viemistä)

Keuhkolaajentuma vaikuttaa muka kogniitioon. Eli minä en tajua mistään mitään ja olen vaaraksi liikenteessä toisin kuin humalassa ajavat nuoret joista vain murto-osa jaa kiinni vasta silloin, kun ajavat kolarin tai ulos tieltä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f725d186-65bc-4998-92a9-8de2b354e954

Media kai haluaisi keskustella tällaisesta asiasta joten siinä on tällainen moraalinen agenda lavastaa tällainen Nokian ulosajo.

COPD, happihoito ja ajokyky
• Pretto ja McDonald, Respirology 2008 • 30 COPD potilasta, jotka hypokseemisia (PaO2 < 7,3 kPa) • Ajosimulaattoritesti 20 min, pysyminen ajokaistalla, sovitussa nopeudessa pysyminen ja kolarit • Psykomotorinen vigilanssi testi (PVT): 10 min, huomiointi ja reaktiokyky • Happilisä 2 l/min, jolloin PaO2 > 9 kPa • Happilisä EI muuttanut tuloksia ajosimulaattorissa tai PVT:ssä hypokseemisilla COPD potilailla
Yhteenvetoa
• Tutkimustietoa yllättävän vähän! • Tutkimustieto osin ristiriitaista • Pelkästään hypoksemia ei selitä huonontunutta ajokykyä • COPD on systeemisairaus! • Happilisä ei huononnakaan ajosimulaattorituloksia • Erityisesti vaikeaa COPD.tä sairastavat potilaat huomioitava ajoterveyttä arvioidessa
Trafin ohjeistus 2016
• ”Ajoterveyttä tulee arvioida kaikkien lääkärikäyntien yhteydessä....” • Lääkärillä pitää olla ”potilaan aiemman terveyden riittävä hyvä tuntemus...” • ”Arvio pohjautuu ennenmuuta lääketieteelliseen aineistoon...., tutkittavan henkilön tarve ajamiselle ei tule vaikuttaa päätökseen” • ”Suomessa ei ole voimassa ns. rajoitettua ajo-oikeutta...”
Trafin ohjeistus 2016
• ”Vaikeassa kroonisessa hengitysvajauksessa esiintyy myös joskus vaikeaa päiväaikaisen vireystilan häiriintymistä ja muistitoimintojen heikentymistä, jotka heikentävät olennaisesti ja pysyvästi ajokykyä. ” • Suoranaista ohjeistusta hapenkäytöstä, hypoksemian asteesta tms. ei ole ajoterveyteen.

Kaskustellaan nyt sitten seniorien ajoluvista ja nuorison ajoluvista. Kiinnostaako ?

30

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläkeläiset nyt vaan ei kuulu rattiin.

      Miksi sitä on vaikea ymmärtää?

      Aivojen toiminta tunnetaan varsin hyvin, ikäihmisellä se toiminta on hidastunut.

      Älä käsitä väärin, olen automiehiä, ja ajan kaikkialle, odotan kauhulla päivää kun joudun lopettamaan ajelut kun ikää on liikaa, siihen onneksi on vielä hetki; tosin takana taitaa jo olla enemmän ajopäiviä kuin edessä.

    • Anonyymi

      Te jotka autoja tunnistatte niin eikö tuo ole Honda Civic eikä Sitikka.

      EI SE OLE KUNPIKAAN. Ei Picasso eikä Civic. Logo ja teksti alla takaluukussa on huonosti luettavissa, mutta ei se Sitikka ole eikä Honda, vai mitä. Toi Siktikka sivulla 4 ei ainakaan ole tuo auto joka on tuossa toisessa kuvassa. Auto mennyt kahtia ja etuosa 12-15 metriä takaosasta lentänyt kauemmas. Kaikkea sitä on. Ja takapenkkiläiset lentäneet metsään, josta heidät kai sitten poinittiin johonkin säkkiin, sillä tuskin he yhtenä kappaleena ovat olleet.

      https://www.autotalli.com/uusi-auto/155866/Honda/Civic/Sedan 182 hv Sport Plus AT?pos=4&page=2&searchType=newCar

      https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&start=45

      https://www.nettivaraosa.com/en/varaosa-ja-kolariautot/2561729

      https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&start=390

      Kiva kun aloitukseni herättää keskustelua. Kiitos kommenteista jo etukäteen.

      • Anonyymi

        Kiva kun aloitukseni herättää keskustelua. Kiitos kommenteista jo etukäteen. (en huomannut kun luonnostelin tuota ylempää viestiä toisessa tiedostossa ja liitin sen sitten tähän ja siten saan siitä jäämään samalla kopion, sillä monesti viesti poistetaan ennen kuin ehdit tallentaa sitä. Tallennan kaikki viestini, joihin on mujava palata kun näkee mitä on tullut sanottua. Eli kiitos kommentistasi. Kerrotaan Niinistölle terveiset että ikäihmisten älykkyystaso on hynin heikkoa.)

        Aivojen toiminta tunnetaan varsin hyvin, ikäihmisellä se toiminta on hidastunut.

        Miksi sitä on vaikea ymmärtää?

        En minä olisi nuorempanakaan pärjännyt Harri Rovanperälle tai Bottakselle saatika vielä nykyään. En ole rallimiehiä, joka on oma lajinsa, mutta kyllä minä autoa vielä osaisin ajaa paremmin tai viisaammin kuin nuo Nokian ulosajajat, joka onkin oikeustieteellisesti visainen juttu. KUKA AJOI jos ei ole todisteita. Ei riitä jos joku on repsikan paikalla turvavöissä kuolleena jos hengissä selvinnyt väittää että itse oli repsikan paikalla. SANA SANAA VASTAAN ja kuolleen sana ei paljoa paina. Hän on voinut ryömiä metsästä repsikan paikalle ja laittanut vyöt päälle ja kuollut siihen. Uskon ettei hengissä selvinnyt ajanut autoa koska hän sanoo niin. Ihmisen sanaan on uskottava. Ei vain Jumalan sanaan johon niin moni uskoo sokeana kuin saapas vai mikä se oli sokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun aloitukseni herättää keskustelua. Kiitos kommenteista jo etukäteen. (en huomannut kun luonnostelin tuota ylempää viestiä toisessa tiedostossa ja liitin sen sitten tähän ja siten saan siitä jäämään samalla kopion, sillä monesti viesti poistetaan ennen kuin ehdit tallentaa sitä. Tallennan kaikki viestini, joihin on mujava palata kun näkee mitä on tullut sanottua. Eli kiitos kommentistasi. Kerrotaan Niinistölle terveiset että ikäihmisten älykkyystaso on hynin heikkoa.)

        Aivojen toiminta tunnetaan varsin hyvin, ikäihmisellä se toiminta on hidastunut.

        Miksi sitä on vaikea ymmärtää?

        En minä olisi nuorempanakaan pärjännyt Harri Rovanperälle tai Bottakselle saatika vielä nykyään. En ole rallimiehiä, joka on oma lajinsa, mutta kyllä minä autoa vielä osaisin ajaa paremmin tai viisaammin kuin nuo Nokian ulosajajat, joka onkin oikeustieteellisesti visainen juttu. KUKA AJOI jos ei ole todisteita. Ei riitä jos joku on repsikan paikalla turvavöissä kuolleena jos hengissä selvinnyt väittää että itse oli repsikan paikalla. SANA SANAA VASTAAN ja kuolleen sana ei paljoa paina. Hän on voinut ryömiä metsästä repsikan paikalle ja laittanut vyöt päälle ja kuollut siihen. Uskon ettei hengissä selvinnyt ajanut autoa koska hän sanoo niin. Ihmisen sanaan on uskottava. Ei vain Jumalan sanaan johon niin moni uskoo sokeana kuin saapas vai mikä se oli sokea.

        Hey! c'mon KAMOOOOOON KAMOOOOOOOON!
        SANA SANAA VASTAAN ja kuolleen sana ei paljoa paina. Hän on voinut ryömiä metsästä repsikan paikalle ja laittanut vyöt päälle ja kuollut siihen.

        Kuka tollasta tekisi että ryömisi kuolemaan repsikan paikalle ja laittee sitä ennen vyöt kiinni todisteeksi että olisi istunut siinä loko ajan ja kuollut siihen. Ei mitään järkeä ja ollaanhan me järjellä ajattelevia ihmisiä. Mene hoitoon väitteinesi. Hengissä selvinnyt ajoi ja sillä sipuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hey! c'mon KAMOOOOOON KAMOOOOOOOON!
        SANA SANAA VASTAAN ja kuolleen sana ei paljoa paina. Hän on voinut ryömiä metsästä repsikan paikalle ja laittanut vyöt päälle ja kuollut siihen.

        Kuka tollasta tekisi että ryömisi kuolemaan repsikan paikalle ja laittee sitä ennen vyöt kiinni todisteeksi että olisi istunut siinä loko ajan ja kuollut siihen. Ei mitään järkeä ja ollaanhan me järjellä ajattelevia ihmisiä. Mene hoitoon väitteinesi. Hengissä selvinnyt ajoi ja sillä sipuli.

        Ei tässä ole kyse nyt siitä vaan siitä ajoiko hengissä selvinnyt ulos tappaakseen kaverinsa ja ei tiennyt jäävänsä henkiin. Miksei sitten ole tappanut itseään jälkeenpäin jos olisi halunut itsensäkin kuolevan.


      • Anonyymi

        Näin äkkiä kuvaa tarkastellessa tuli mieleen että tuohan on selvästi ohjus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin äkkiä kuvaa tarkastellessa tuli mieleen että tuohan on selvästi ohjus.

        Ainakin se lensi ilmassa niin kuin ohjus ja käsijarru meni päälle kun auto katkesi keskeltä kahtia ja vaijeri kiristyi ja veti käsijarrun ylös joka lukkiintuu yläasentoon, sillä ilmassa ylös vedetty käsijarru ei laita autoa sivuluisuun, Kuinka se auto on oikein sivuuisuun mennyt. Taitaa olla huijausta koko kolari.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008259486.html

        KOHTA PÄÄTTYY OIKEUDEN KÄYNTI JA TUOMIO JULISTETAAN!


    • Anonyymi

      Jos Nokialla ei ollutkaan autoa ojassa vaan ohjus, niin mikä tai kuka, ja miksi, tappoi ne nuoret?

      Kenellä olisi motiivi tuollaiseen?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8. Elektroniikan käyttö uhrin näkökyvyn ja tasapainon hetkelliseksi heikentämiseksi. Tämä kehitettiin alunperin armeijan ja poliisin väkijoukkojen hallintaa varten, sen nimi on ”dazzling” ja se voi saada ihmisen myös oksentamaan.

        VAI LAMAUTETTIINKO KUSKI AVARUUS ETÄLAMAUTTIMELLA.

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/

        Ensin jokaisella juoppohullulla on naapurissa joku säteilyttäjä, ja nyt teinejä rattijuoppoja metsästetään kiertoradalta säteilyaseilla?

        Mihin tää maailma on menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin jokaisella juoppohullulla on naapurissa joku säteilyttäjä, ja nyt teinejä rattijuoppoja metsästetään kiertoradalta säteilyaseilla?

        Mihin tää maailma on menossa?

        Kun aloin kirjoittamaan tuonne niin heti tämä ketju tässä alla poistettiin. Kuka suojelee valhetta ettei totuus paljastu?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17106063/jainkin-viela-kaappiin

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1206092#p1206092 (liitän tähän viimeisen viestin)

        Viesti Kirjoittaja Tutka-jutka » Ke Syys 15, 2021 2:31 pm

        ^^ Sorry! Mun älykkyysosamääräni ei nyt ritä tähän?
        Auto varastettiin jo 2019, eli vuotta ennen kolaria? Moukaroitiin lapiolla? (Et sii ymmärrä)

        Kyse on eri autoista. Minun autoni oli Citroen Xantia ja tämä Nokian ulosajoauto oli ensin Picasso ja nyt ds3, jonka haltija eräs tytöistä oli. Minun autosta poliisikuulustelut ja tutkinta päättyi nyt tämän vuoden keväällä ja tätä Nokialla kuollutta silloin 17 vuotiasta ei poliisi koskaan ehtinyt haastatella tai kuulustella joten sellainen väittämä jäi muiden mukana olleiden kertomaksi että tämä olisi yksin varastnut autoni jossa oli avaimet virtalukossa, vaikka avaimet olivat minulla.(pojan sanottiin näin silloin sanoneen toisille, että varasti auton kun sen ovet oli auki ja avaimet virtalukossa) Poliisi kysyi oliko avaimet minulla ja vastasin myöntävästi, mutta vakuutusyhtiön virkailija ei osaa sellaista lukea kuulustelupöytäkirjasta.

        Asia on menossa jossain vaiheessa käräjille ja kuollut mies saa syytteen varkaudesta, mutta ei voi itseään puolustaa. Varas voi olla se hänen kaverinsakin josta toiset mukana olleet sanoivat että tuo ajoi auton ainakin sen romutuspaikalle eli sinne missä lapiolla se hakattiin paskaksi, ja tuon sanottiin vielä ajelleen sillä sitä ennen huekkatietä ja lujaa. Olivat itse kyydissä koko konkaronkka. Kaksi tyttöä ja yksi poika eli kaiken kaikkiaan 5 henkilöä joista vain yksi yli 18 vee. Sanoivat myös tuon olleen se joka lapiolla hakkasi autoa ajokelvottomaksi Poliisikuulusteluissa hän kiisti kaiken. Taasko ollaan sana sanaa vastaan.

        Ohikulkija näki romutuksen ja jäi autostaan seuraamaan tilannetta, muttei nähnyt kuka hajottaja oli ja soitti poliisit, mutta porukka ehti häippästä paikalta ennen poliisin tuloa. No sitten yhden mukana olleen tyton puhelin oli pudonnut paikalle ja nuo tulivat sitä hakemaan ja poliisit ottivat heidät kiinni, mutta kaksi sankaria eivät enää olleet kyydissä. Jompi kumpi kaveruksista oli ajanut sitä ennen auton johonkin tolppaan rikkoen auton nokan. Nuo olivat alaikäisiä ja poliisi odotti heidän kypsymistään ja Nokian 17-vuotias ehti juuri täyttää kai 18 kun kuoli ulosajossa, mutta poliisi ei ehtinyt haastatella häntä. Oliko tuo kertonut lapsen ja omallekaan äidille että tuota tullaan kohta syyttämään autovarkaudesta ja ilkivallasta. Minulla on pöytäkirjat.

        Tuomio varmaan vain sakkoja ja päälaelle taputtelua. Naapuriltani tai entiseltä sellaiselta oli jäänyt viinapullo auton penkin alle, jota ei enää siellä ollut kun kävin autoa valokuvaamassa sen hajoituspaikalla seuraavana päivänä kun poliisi oli minulle soittanut ja käskenyt viemään auton "hevon vittuun" mahdollisemman nopeaan. Huomasin että hanskalokero oli auki, jota aina pidin lukossa papereiden takia. Sinne oltiin menty avaimella ja kotona hokasin eli tuli mieleen, että oliko virtalukko ehjä ja soitin romuttamoon, jonne auto samana päivänä hinattiin, että ottakaa kuva virtalukosta. Lähettivät kuvat sähköpostiini ja minä toimitin ne poliisille ja vakuutusyhtiöön, joka sekin käänsi asiat niin että he muka olisivat pyytäneet kuvia romuttamosta. Vakuutusyhtiö ei koskaan ole pyytänyt näkemään avaimia. Heille riittää varkaan sana että avaimet olivat valmiina virtalukossa ja ovet auki.

        Jälkeenpäin kun kävin viemässä avaimia romuttamoon kokeilin omilla avaimilla virtalukkoa niin se oli ehjä eli autoon oltiin menty omilla avaimilla mutta kenen ja miten ne olisivat sitten muka päätyneet virtalukkoon, josta varkaamme ne löysi ja varasti auton koska avaimetkin oli valmiina virtalukossa. Näin nuorisolle nykyään koulussa opetetaan eli jos näette auton jossa avaimet on virtalukossa niin auto on sinun. "ANTEEKSI TOISTO" Lähde vain ajamaan ja juo pullo viinaa jonka löydät penkin alta ja aja päin tolppaa ja ota kaverisikin mukaan ja sitten hakkaatte auton paskaksi lapiolla ja tietäen ettei vakuutus korvaa kun avaimet on autossa niin täydellinen rikos on tapahtunut, jossa mukana sekä määrätyt poliisit ja vakuutusyhtiön virkailija.
        Sinä toimit vain bulvaanina, joka houkutellaan rikolliselle polulle palkkiona tikkukaramelli. Mitä jos eivät oliskaan jääneet kiinni, niin vakuutus olisi varmaan heti jo korvannutkin autoni. Oliko tarkoitus että he jäävät kiinni - en tiedä. Tämä ei ole ainoa auto joka näin varastetaan minulta ja lukuisat renkaiden puhkomiset kuuluvat myös asiaan. Renkaita puhkottiin puukolla. Vihjattiinko että rengas on sinun keuhkosi ja jollet pidä suutasi kiinni eräästä asiasta niin sinulle käy samoin - ilmat pihalle.


    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta, moniko tuossa kuolemankolarissa mukana olleista siis liittyi siihen sun auton varkauteen?

      Vain yksi, vai useampi?

      • Anonyymi

        Yksi ja häntä vihjataan myös kuljettajaksi niin kuin minunkin autoni varkaudessa. Erona se että minu autoni hän oli kavereilleen kertonut varastaneensa, mutta sekiin on vain kavereiden kertomaa. Otan vielä tuolta murha infosta viimeisen viestin.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1206121#p1206121 Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Kirjoittaja Sherlok » Ke Syys 15, 2021 9:12 am

        Mikä salaliittoteoria täällä pyörii? ai että auto tuotu palasina tuohon paikalle? Ja mikä motiivi tälle onnettomuudelle olisi?

        Kirjoittaja Tutka-jutka » Ke Syys 15, 2021 2:31 pm

        Joku kysyi miksi raijata romuauto ulosajopaikalle jonkun motiivin takia. Katso tarkkaan niitä öisiä kuvia. Ne on fotoshopattu, jos tiedät mitä se tarkoittaa ja ne on aika amatöörimäisesti jopa. Miksi tosiaan vaivautua tekemään moista.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 2:57 pm

        ^viimeistään tuo teksti kyllä vakuuttaa kaikki siitä että siellä ollaan ihan syystä eläkkeellä joten sen suhteen ei tarvitse olla huolissaan.

        Syystä ollaan eläkkeellä. Olen ennemminkin huolissani sinun kyvystäsi huomata mitä ulkopuolellasi tapahtuu, kun menet kaikem maailman huijareiden lankaan ja uskot kaiken mitä lehdet kirjoittaa.

        ELÄKKEELLE JÄDÄÄN KUN TÄYTTÄÄ vaikka 65 vai paljonko se nykyään on. Minä olen jo 71 kuukauden päästä. En minä pääni takia eläkkeelle jäänyt, mutta kyllä toi alempi kuva tällä sivulla näyttää tehdyltä eli fotoshopatulta.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... &start=390

        YKSI MOTIIVI TÄLLAISEN LAVASTAMISEEN VOISI OLLA TUOLLAINEN KESKUSTELUN HERÄTTÄMINEN VAIKKA SIITÄ ETTÄ ONKO RATTIJUOPUMUS RANGAISTAVAMPAA JOS KYYDISSÄ ON MUITA. (vaikka ihan ratsiassa kiinni jääneille)

        Liiallinen puolustus rikoksentekijöitä kohtaan saa aikaan vaan sen tapahtumaketjun, että rangaistukset eivät ole riittäviä jolloin rikoksentekijöitä tulee lisään koska olettavat pääsevänsä "vähällä tuomiolla".

        Suomen laissa pitäisi olla pykälä jonka mukaan "heikennettäisiin puolustusta", ja annettaisiin käyttöön vaan oikeusavustaja, jos tekotapa on julma ja todisteista on tarpeeksi näyttöä jotta oikeus tapahtuu eikä syyllinen(tekijä) jää ilman asianmukaista tuomiota.'

        Tässäkin tapauksessa sympatiat on ainoastaan uhrien omaisten ja läheisten puolella, tämä tekijä joka yrittää välttää tuomiota valheellisilla tiedoilla (ei itse ajanut vaan apukuskin paikalla turvavöissä ollut toinen poika) ja on yrittänyt poistaa todisteita teon tahallisuudesta (huoli puhelimesta heti onnettomuuden jälkeen jotta voisi poistaa todisteet teon tahallisuudesta), pitäisi tuomita maksimirangaistuksella vankeuteen ja tuomio ehdottomana ilman mihttps://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.htmltään armahdusta.

        10-12vuotta ehdotonta vankeutta, ei sekään olisi riittävä rangaistus mutta se voi opettaa nöyryyttä, katumusta ja sympatiaa uhrien omaisia kohtaan.

        Mielenkiinnolla seuraan tuomion julkaisemista.

        TUOMIO JULISTETAAN 8. lokakuuta 2021 ja asia on jo unohtunut siieksi kansan keskuudessa. Nytkään Suomi 24 palstalla kukaan ei viitsi edes lukea koko ketjua. Ei heitä kiinnosta.

        SIIS KYSE ON siitä ONKO KOKO HOMMA LAVASTETTU (tässäkin yö-kuvat väärennetty eli fotofshopattu)

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.html

        Nytkään Suomi 24 palstalla kukaan ei viitsi edes lukea koko ketjua. Ei heitä kiinnosta.

        PERUN SANANI yksi on lukenut ja pitää asiaa mielemkiintoisena KIITOS!

        Anonyymi
        15.09.2021 16:51
        UUSI

        Mielenkiinnosta, moniko tuossa kuolemankolarissa mukana olleista siis liittyi siihen sun auton varkauteen?

        Vain yksi, vai useampi? TUO YKSI ON SIIS TUO repsikan paikalle kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ja häntä vihjataan myös kuljettajaksi niin kuin minunkin autoni varkaudessa. Erona se että minu autoni hän oli kavereilleen kertonut varastaneensa, mutta sekiin on vain kavereiden kertomaa. Otan vielä tuolta murha infosta viimeisen viestin.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1206121#p1206121 Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Kirjoittaja Sherlok » Ke Syys 15, 2021 9:12 am

        Mikä salaliittoteoria täällä pyörii? ai että auto tuotu palasina tuohon paikalle? Ja mikä motiivi tälle onnettomuudelle olisi?

        Kirjoittaja Tutka-jutka » Ke Syys 15, 2021 2:31 pm

        Joku kysyi miksi raijata romuauto ulosajopaikalle jonkun motiivin takia. Katso tarkkaan niitä öisiä kuvia. Ne on fotoshopattu, jos tiedät mitä se tarkoittaa ja ne on aika amatöörimäisesti jopa. Miksi tosiaan vaivautua tekemään moista.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 2:57 pm

        ^viimeistään tuo teksti kyllä vakuuttaa kaikki siitä että siellä ollaan ihan syystä eläkkeellä joten sen suhteen ei tarvitse olla huolissaan.

        Syystä ollaan eläkkeellä. Olen ennemminkin huolissani sinun kyvystäsi huomata mitä ulkopuolellasi tapahtuu, kun menet kaikem maailman huijareiden lankaan ja uskot kaiken mitä lehdet kirjoittaa.

        ELÄKKEELLE JÄDÄÄN KUN TÄYTTÄÄ vaikka 65 vai paljonko se nykyään on. Minä olen jo 71 kuukauden päästä. En minä pääni takia eläkkeelle jäänyt, mutta kyllä toi alempi kuva tällä sivulla näyttää tehdyltä eli fotoshopatulta.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... &start=390

        YKSI MOTIIVI TÄLLAISEN LAVASTAMISEEN VOISI OLLA TUOLLAINEN KESKUSTELUN HERÄTTÄMINEN VAIKKA SIITÄ ETTÄ ONKO RATTIJUOPUMUS RANGAISTAVAMPAA JOS KYYDISSÄ ON MUITA. (vaikka ihan ratsiassa kiinni jääneille)

        Liiallinen puolustus rikoksentekijöitä kohtaan saa aikaan vaan sen tapahtumaketjun, että rangaistukset eivät ole riittäviä jolloin rikoksentekijöitä tulee lisään koska olettavat pääsevänsä "vähällä tuomiolla".

        Suomen laissa pitäisi olla pykälä jonka mukaan "heikennettäisiin puolustusta", ja annettaisiin käyttöön vaan oikeusavustaja, jos tekotapa on julma ja todisteista on tarpeeksi näyttöä jotta oikeus tapahtuu eikä syyllinen(tekijä) jää ilman asianmukaista tuomiota.'

        Tässäkin tapauksessa sympatiat on ainoastaan uhrien omaisten ja läheisten puolella, tämä tekijä joka yrittää välttää tuomiota valheellisilla tiedoilla (ei itse ajanut vaan apukuskin paikalla turvavöissä ollut toinen poika) ja on yrittänyt poistaa todisteita teon tahallisuudesta (huoli puhelimesta heti onnettomuuden jälkeen jotta voisi poistaa todisteet teon tahallisuudesta), pitäisi tuomita maksimirangaistuksella vankeuteen ja tuomio ehdottomana ilman mihttps://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.htmltään armahdusta.

        10-12vuotta ehdotonta vankeutta, ei sekään olisi riittävä rangaistus mutta se voi opettaa nöyryyttä, katumusta ja sympatiaa uhrien omaisia kohtaan.

        Mielenkiinnolla seuraan tuomion julkaisemista.

        TUOMIO JULISTETAAN 8. lokakuuta 2021 ja asia on jo unohtunut siieksi kansan keskuudessa. Nytkään Suomi 24 palstalla kukaan ei viitsi edes lukea koko ketjua. Ei heitä kiinnosta.

        SIIS KYSE ON siitä ONKO KOKO HOMMA LAVASTETTU (tässäkin yö-kuvat väärennetty eli fotofshopattu)

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.html

        Nytkään Suomi 24 palstalla kukaan ei viitsi edes lukea koko ketjua. Ei heitä kiinnosta.

        PERUN SANANI yksi on lukenut ja pitää asiaa mielemkiintoisena KIITOS!

        Anonyymi
        15.09.2021 16:51
        UUSI

        Mielenkiinnosta, moniko tuossa kuolemankolarissa mukana olleista siis liittyi siihen sun auton varkauteen?

        Vain yksi, vai useampi? TUO YKSI ON SIIS TUO repsikan paikalle kuollut.

        SAMA MEININKI murha info keskustelupalstalla. Heti haukutaan hulluksi jos esität jotain mikä vaatisi ajattelemista eikä vaan uskoa kaikkeen mitä media asiasta kirjoittaa. Keitä nämä keskustelijat oikein ovat. Median palkkaamia pellejä.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä

        Kirjoittaja Kacadu » Ke Syys 15, 2021 6:13 pm

        Jälki turmapaikalla on ollut karmiva, ei ole tarvittu photoshop-ohjelmistoa kuvien käsittelyyn. Auto katkesi keskeltä, kolme ruhjoutunutta elotonta nuorta ihmislasta. Auto osui sekä koivuun että mäntyyn matkallaan (näin olen ymmärtänyt, voi korjata jos olen väärässä) ennen kuin pysähtyi. Ranskalaisvalmisteinen auto on valitettavimmin katkennut palkin kohdalta kahtia.

        Oikeudessa todistanut poliisimies kertoi männyn, johon ulosajanut Citroën osui, olleen kuin sahalla katkaistun. Kuva: Poliisin esitutkintapäiväkirja.

        Dronella otettu kuva paljastaa, miten auton tielle ensin osunut mänty meni törmäyksen voimasta poikki. KUVA: POLIISIN ESITUTKINTAPÖYTÄKIRJA

        Auto meni mäntyyn osuessaan poikki etu- ja takapenkkien välistä. Perjantaina oikeudessa todistajana ollut poliisimies kuvasi, miten auton takapenkille olisi voinut mennä vaikka istumaan onnettomuuspaikalla. Takapenkillä olleet tytöt eivät käyttäneet turvavöitä. Kuva: Poliisin esitutkintapöytäkirja

        Jossain oli kuva ja teksti että auto osui ensin koivuun ja meni kahtia. En nyt löydä sitä artikkelia ja kuvaa - Muissa kuvissa ei löydy mitään koivua eikä sahalla katkaistua mäntyä. Auton takaosa on voitu katkaista sahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAMA MEININKI murha info keskustelupalstalla. Heti haukutaan hulluksi jos esität jotain mikä vaatisi ajattelemista eikä vaan uskoa kaikkeen mitä media asiasta kirjoittaa. Keitä nämä keskustelijat oikein ovat. Median palkkaamia pellejä.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä

        Kirjoittaja Kacadu » Ke Syys 15, 2021 6:13 pm

        Jälki turmapaikalla on ollut karmiva, ei ole tarvittu photoshop-ohjelmistoa kuvien käsittelyyn. Auto katkesi keskeltä, kolme ruhjoutunutta elotonta nuorta ihmislasta. Auto osui sekä koivuun että mäntyyn matkallaan (näin olen ymmärtänyt, voi korjata jos olen väärässä) ennen kuin pysähtyi. Ranskalaisvalmisteinen auto on valitettavimmin katkennut palkin kohdalta kahtia.

        Oikeudessa todistanut poliisimies kertoi männyn, johon ulosajanut Citroën osui, olleen kuin sahalla katkaistun. Kuva: Poliisin esitutkintapäiväkirja.

        Dronella otettu kuva paljastaa, miten auton tielle ensin osunut mänty meni törmäyksen voimasta poikki. KUVA: POLIISIN ESITUTKINTAPÖYTÄKIRJA

        Auto meni mäntyyn osuessaan poikki etu- ja takapenkkien välistä. Perjantaina oikeudessa todistajana ollut poliisimies kuvasi, miten auton takapenkille olisi voinut mennä vaikka istumaan onnettomuuspaikalla. Takapenkillä olleet tytöt eivät käyttäneet turvavöitä. Kuva: Poliisin esitutkintapöytäkirja

        Jossain oli kuva ja teksti että auto osui ensin koivuun ja meni kahtia. En nyt löydä sitä artikkelia ja kuvaa - Muissa kuvissa ei löydy mitään koivua eikä sahalla katkaistua mäntyä. Auton takaosa on voitu katkaista sahalla.

        Poikkeusluvalla 17-vuotiaana ajokortin saanut vastaaja on ainoa, joka voisi kertoa tapahtuneesta. Esitutkinnassa hän jotain tuoreeltaan kertoikin, mutta oikeussalissa hänen muistinsa oli ratkaisevilta osin tyhjentynyt.

        Nuorukainen joka tapauksessa kiistää syytteen. Hänen mukaansa auton ratissa oli ulosajon tapahtuessa joku toinen. (toinen ei ole kukaan muu kuin se 17-vuotias poju joka on kavereilleen myöntänyt minun autoni varkauden)

        Esitutkinnassa vastaaja väitti kömpineensä ulosajon jälkeen autosta apukuskin paikalta. Tämä ei voi pitää paikkaansa, sillä yksi kuolleista löytyi penkiltä vyötettynä.

        MINUN AUTONI VARAS ON SAMA KUIN apukuskin penkiltä kuolleena löytynyt nuori.

        Hänelle halutaan sympatiaa ja oikein onkin jos hän joutuu syyttömänä epäillyksi. Ei ole vedenpitävää todistusta siitäkään varastiko hän minun autoni. On vain kavereiden sanat. Hän vei totuuden hautaan ja minä jään nulemaan näppejä niin kuin eräs kirjoittaja epäilee. Ainoa jos te palstaaiset oKirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitälette sitä mieltä että tämä kaikki on kusetusta niin syylliset on jossain muualla.

        ^^ Sorry! Mun älykkyysosamääräni ei nyt ritä tähän?
        Auto varastettiin jo 2019, eli vuotta ennen kolaria? Moukaroitiin lapiolla?

        (Et siis ymmärrä)

        Kyse on eri autoista. Minun autoni oli Citroen Xantia ja tämä Nokian ulosajoauto joka oli ensin Citroen Picasso ja nyt Citroen ds3, jonka haltija eräs tytöistä oli, on siis kaksi eri autoa ja kaksi eri tapausta.
        Minun autosta poliisikuulustelut ja tutkinta päättyi nyt tämän vuoden keväällä ja tätä Nokialla kuollutta silloin 17 vuotiasta ei poliisi koskaan ehtinyt haastatella tai kuulustella joten sellainen väittämä jäi muiden tuossa minun autoni varkaudessa mukana olleiden kertomaksi että tämä olisi yksin varastnut autoni jossa oli avaimet virtalukossa, vaikka avaimet olivat minulla.(pojan sanottiin näin silloin sanoneen toisille jälkeen päin kyytiin tulleille, että varasti auton kun sen ovet oli auki ja avaimet virtalukossa) Poliisi kysyi multa puhelinkuulustelussa, että oliko avaimet minulla ja vastasin myöntävästi, mutta vakuutus-yhtiön virkailija ei osaa sellaista lukea kuulustelupöytäkirjasta.

        Asia on menossa jossain vaiheessa käräjille ja kuollut mies saa syytteen varkaudesta, mutta ei voi itseään puolustaa. Varas voi olla se hänen kaverinsakin josta toiset mukana olleet sanoivat että tuo ajoi auton ainakin sen romutuspaikalle eli sinne missä lapiolla se hakattiin paskaksi, ja tuon sanottiin vielä ajelleen sillä sitä ennen huekkatietä ja lujaa. Olivat itse kyydissä koko konkaronkka. Kaksi tyttöä ja yksi poika eli kaiken kaikkiaan 5 henkilöä joista vain yksi yli 18 vee. Sanoivat myös tuon olleen se joka lapiolla hakkasi autoa ajokelvottomaksi Poliisikuulusteluissa hän kiisti kaiken. Taasko ollaan sana sanaa vastaan.

        Kirjoittaja Kacadu » Ke Syys 15, 2021 6:13 pm

        Kaikki on varmasti pahoillaan, että eläkeläisenä olet kokenut asiat epäreiluna, mutta tämä turma ei liity suoraan sinun autosi varkauteen. Voi jopa olla, että jäät "näppejä nuolemaan" oman autosi kanssa ja se vasta valitettavaa onkin.
        Suoraan sinuun ei tämä turma liity, välillisesti tietenkin, ja ehkäpä siten, että kertonee omaa kieltään juuri näiden nuorten käyttäytymisestä. Ei juuri muusta.

        Toi kommentti on tuolta murha infosta missa asiaa puidaan kovalla innolla. Tosin en ymmärrä siitä mitään.
        Täällä Suomi 24:ssä se ei herätä mielenkiintoa. Täällä käsitellään suurempia asioita. Ei sellaisia että Suomessakin media voisi syyllistyä fotoshoppaukseen asioiden vääristämiseksi ja lukijoiden kusettamiseksi.

        Murha infon palstalaiset heti jo tuomistsivat minut hörhöksi kun puhun tälaista sillä se koskee minua ja minun saamisia vakuutusyhtiöltä. Kyllä tämä asia liittyy minuun varsinkin jos se on lavastettu niin kuin näyttää. Syylliset on muualla ja tekevät väitä juttuja ihan vain huvikseen. Media on mukana ja moni muu taho.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeusluvalla 17-vuotiaana ajokortin saanut vastaaja on ainoa, joka voisi kertoa tapahtuneesta. Esitutkinnassa hän jotain tuoreeltaan kertoikin, mutta oikeussalissa hänen muistinsa oli ratkaisevilta osin tyhjentynyt.

        Nuorukainen joka tapauksessa kiistää syytteen. Hänen mukaansa auton ratissa oli ulosajon tapahtuessa joku toinen. (toinen ei ole kukaan muu kuin se 17-vuotias poju joka on kavereilleen myöntänyt minun autoni varkauden)

        Esitutkinnassa vastaaja väitti kömpineensä ulosajon jälkeen autosta apukuskin paikalta. Tämä ei voi pitää paikkaansa, sillä yksi kuolleista löytyi penkiltä vyötettynä.

        MINUN AUTONI VARAS ON SAMA KUIN apukuskin penkiltä kuolleena löytynyt nuori.

        Hänelle halutaan sympatiaa ja oikein onkin jos hän joutuu syyttömänä epäillyksi. Ei ole vedenpitävää todistusta siitäkään varastiko hän minun autoni. On vain kavereiden sanat. Hän vei totuuden hautaan ja minä jään nulemaan näppejä niin kuin eräs kirjoittaja epäilee. Ainoa jos te palstaaiset oKirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitälette sitä mieltä että tämä kaikki on kusetusta niin syylliset on jossain muualla.

        ^^ Sorry! Mun älykkyysosamääräni ei nyt ritä tähän?
        Auto varastettiin jo 2019, eli vuotta ennen kolaria? Moukaroitiin lapiolla?

        (Et siis ymmärrä)

        Kyse on eri autoista. Minun autoni oli Citroen Xantia ja tämä Nokian ulosajoauto joka oli ensin Citroen Picasso ja nyt Citroen ds3, jonka haltija eräs tytöistä oli, on siis kaksi eri autoa ja kaksi eri tapausta.
        Minun autosta poliisikuulustelut ja tutkinta päättyi nyt tämän vuoden keväällä ja tätä Nokialla kuollutta silloin 17 vuotiasta ei poliisi koskaan ehtinyt haastatella tai kuulustella joten sellainen väittämä jäi muiden tuossa minun autoni varkaudessa mukana olleiden kertomaksi että tämä olisi yksin varastnut autoni jossa oli avaimet virtalukossa, vaikka avaimet olivat minulla.(pojan sanottiin näin silloin sanoneen toisille jälkeen päin kyytiin tulleille, että varasti auton kun sen ovet oli auki ja avaimet virtalukossa) Poliisi kysyi multa puhelinkuulustelussa, että oliko avaimet minulla ja vastasin myöntävästi, mutta vakuutus-yhtiön virkailija ei osaa sellaista lukea kuulustelupöytäkirjasta.

        Asia on menossa jossain vaiheessa käräjille ja kuollut mies saa syytteen varkaudesta, mutta ei voi itseään puolustaa. Varas voi olla se hänen kaverinsakin josta toiset mukana olleet sanoivat että tuo ajoi auton ainakin sen romutuspaikalle eli sinne missä lapiolla se hakattiin paskaksi, ja tuon sanottiin vielä ajelleen sillä sitä ennen huekkatietä ja lujaa. Olivat itse kyydissä koko konkaronkka. Kaksi tyttöä ja yksi poika eli kaiken kaikkiaan 5 henkilöä joista vain yksi yli 18 vee. Sanoivat myös tuon olleen se joka lapiolla hakkasi autoa ajokelvottomaksi Poliisikuulusteluissa hän kiisti kaiken. Taasko ollaan sana sanaa vastaan.

        Kirjoittaja Kacadu » Ke Syys 15, 2021 6:13 pm

        Kaikki on varmasti pahoillaan, että eläkeläisenä olet kokenut asiat epäreiluna, mutta tämä turma ei liity suoraan sinun autosi varkauteen. Voi jopa olla, että jäät "näppejä nuolemaan" oman autosi kanssa ja se vasta valitettavaa onkin.
        Suoraan sinuun ei tämä turma liity, välillisesti tietenkin, ja ehkäpä siten, että kertonee omaa kieltään juuri näiden nuorten käyttäytymisestä. Ei juuri muusta.

        Toi kommentti on tuolta murha infosta missa asiaa puidaan kovalla innolla. Tosin en ymmärrä siitä mitään.
        Täällä Suomi 24:ssä se ei herätä mielenkiintoa. Täällä käsitellään suurempia asioita. Ei sellaisia että Suomessakin media voisi syyllistyä fotoshoppaukseen asioiden vääristämiseksi ja lukijoiden kusettamiseksi.

        Murha infon palstalaiset heti jo tuomistsivat minut hörhöksi kun puhun tälaista sillä se koskee minua ja minun saamisia vakuutusyhtiöltä. Kyllä tämä asia liittyy minuun varsinkin jos se on lavastettu niin kuin näyttää. Syylliset on muualla ja tekevät väitä juttuja ihan vain huvikseen. Media on mukana ja moni muu taho.

        Kirjoittaja Kummisetä » Ke Syys 15, 2021 6:15

        ^pahasti näyttää se rolla keulivan, kuvankäsittelyjutut ym.
        No mutta, eikös sitä joku viisas aikanaan sanonut että mielipiteet on kuin persreijät, jokaiselta löytyy omansa.

        Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä

        Tossa ylemmässä viestissä meni rivit vähän sekaisin. Tässä alkuperäienen versio. Mutta kysyn oletteko kärryillä nai väännänkö rautalangasta. Tahallaan väärinymmärtäminen oli muotia aikoinaan. En tiedä onko enää.

        MINUN AUTONI VARAS ON SAMA KUIN apukuskin penkiltä kuolleena löytynyt nuori.
        Hänelle halutaan sympatiaa ja oikein onkin jos hän joutuu syyttömänä epäillyksi. Ei ole vedenpitävää todistusta siitäkään varastiko hän minun autoni. On vain kavereiden sanat. Hän vei totuuden hautaan ja minä jään nuolemaan näppejä niin kuin eräs kirjoittaja epäilee. Ainoa jos te palstaaiset olette sitä mieltä että tämä kaikki on kusetusta niin syylliset on jossain muualla.
        ^^ Sorry! Mun älykkyysosamääräni ei nyt ritä tähän? Sanoi yksi murha infon kirjoittaja. Riittääkö sinun ÄÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa ylemmässä viestissä meni rivit vähän sekaisin. Tässä alkuperäienen versio. Mutta kysyn oletteko kärryillä nai väännänkö rautalangasta. Tahallaan väärinymmärtäminen oli muotia aikoinaan. En tiedä onko enää.

        MINUN AUTONI VARAS ON SAMA KUIN apukuskin penkiltä kuolleena löytynyt nuori.
        Hänelle halutaan sympatiaa ja oikein onkin jos hän joutuu syyttömänä epäillyksi. Ei ole vedenpitävää todistusta siitäkään varastiko hän minun autoni. On vain kavereiden sanat. Hän vei totuuden hautaan ja minä jään nuolemaan näppejä niin kuin eräs kirjoittaja epäilee. Ainoa jos te palstaaiset olette sitä mieltä että tämä kaikki on kusetusta niin syylliset on jossain muualla.
        ^^ Sorry! Mun älykkyysosamääräni ei nyt ritä tähän? Sanoi yksi murha infon kirjoittaja. Riittääkö sinun ÄÖ.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1206240#p1206240

        jepulis82
        Adrian Monk
        Viestit: 2869
        Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am
        Viesti: Viesti jepulis82

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä. :mrgreen:
        "Those who want respect, give respect."

        Minde123
        Nikke Knakkertton
        Viestit: 190
        Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm
        Viesti: Viesti Minde123

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja Minde123 » Ke Syys 15, 2021 8:30 pm

        Kesti hetki oivaltaa että tää tutka siis syyttää kuollutta uhria autovarkaudesta.

        Tutka-jutka
        Alokas
        Viestit: 6
        Liittynyt: Ti Syys 14, 2021 12:02 am
        Viesti: Viesti Tutka-jutka

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja Tutka-jutka » Ke Syys 15, 2021 10:03 pm

        Aika hyvä huomio. Haluatko nähdä esitutkinta ja muut kuulustelu pöytäkirjat. Minun autoni varastettiin parkkipaikaltani joulukuussa 2019 ja varkaat jotka jäivät kiinni teosta olivat alaikäisiä ja heitä päästiin kuulustelemaan kun täyttivät 18, joskokaan tätä Nokialla kuollutta poliisi ei koskaan ehtinyt kuulustella kun tuo kouli ennen sitä. Asia on menossa käräjille ellei syyttäjä peru asiaa kun varaskin on kuollut ja varkaan rikoskumppanikin kiistää kaiken mukana olon. Minulle ei ole ilmoitettu haluanko itse nostaa syytettä varkaita vastaan, johon minulla kai on oikeus.
        Noh mitä sanotte. En minä syytä tuota Nokialla kuollutta miestä mutta syyttäjä saattaa syyttää sillä tuo oli kavereilleen kehunut vatastaneensa auton tuon ottaessa heitä kyytiin hänen ajellessa sillä ympäriinsa ja ajaneensa sillä jopa johonkin tolppaan.
        Epäiletkö minua. Kysy Valkeakosken poliisilta niin jos he vastaavat niin saat vastauksen tai kysy Tampereen käräjä-oikeudesta koska se tulee käsittelyyn. Voin mainita varkaan nimen mutta se on jo mainittu teidänkin sivuilla niin antaa olla mainitsematta jos vaikka olisikin syytön. Hänen äitiään ja lapsensa äitiä haluaisin puolustaa jos minunkin auton varkaus tapauksessa hänestä yritetään tehdä syyllistä niin kyllä puolustan heitä, mutta jos hän onkin syyllinen niin en voi asialle mitään.

        Haukkukaa vaan etten ole lääkkeitäni ottaut. Minä kirjoitan tänne koska vakuutusyhtiö ja muutkin kusettavat eläkeläisparkaa eikä maksa hänelle mitään kun tuo varas sanoo että autossa oli avaimet virtalukossa, mikä tarkoitti hänelle että auto on sinun. Aja vain ja juo se pullo viinaakin joka oli penkin alla. Onko tollanen normaalia käytöstä.

        Ketä te palstalaiset nyt puolustatte.

        Saa nähdä ketä he nyt puolustaa ja ketä haukkuu kun sanoin että se pulmunen kuollut poikanen voikin olla hirviö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1206240#p1206240

        jepulis82
        Adrian Monk
        Viestit: 2869
        Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am
        Viesti: Viesti jepulis82

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja jepulis82 » Ke Syys 15, 2021 6:17 pm

        Tutkalla nyt jäänyt vaan lääkkeet ottamatta. Sattuuhan näitä. :mrgreen:
        "Those who want respect, give respect."

        Minde123
        Nikke Knakkertton
        Viestit: 190
        Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm
        Viesti: Viesti Minde123

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja Minde123 » Ke Syys 15, 2021 8:30 pm

        Kesti hetki oivaltaa että tää tutka siis syyttää kuollutta uhria autovarkaudesta.

        Tutka-jutka
        Alokas
        Viestit: 6
        Liittynyt: Ti Syys 14, 2021 12:02 am
        Viesti: Viesti Tutka-jutka

        Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

        Viesti Kirjoittaja Tutka-jutka » Ke Syys 15, 2021 10:03 pm

        Aika hyvä huomio. Haluatko nähdä esitutkinta ja muut kuulustelu pöytäkirjat. Minun autoni varastettiin parkkipaikaltani joulukuussa 2019 ja varkaat jotka jäivät kiinni teosta olivat alaikäisiä ja heitä päästiin kuulustelemaan kun täyttivät 18, joskokaan tätä Nokialla kuollutta poliisi ei koskaan ehtinyt kuulustella kun tuo kouli ennen sitä. Asia on menossa käräjille ellei syyttäjä peru asiaa kun varaskin on kuollut ja varkaan rikoskumppanikin kiistää kaiken mukana olon. Minulle ei ole ilmoitettu haluanko itse nostaa syytettä varkaita vastaan, johon minulla kai on oikeus.
        Noh mitä sanotte. En minä syytä tuota Nokialla kuollutta miestä mutta syyttäjä saattaa syyttää sillä tuo oli kavereilleen kehunut vatastaneensa auton tuon ottaessa heitä kyytiin hänen ajellessa sillä ympäriinsa ja ajaneensa sillä jopa johonkin tolppaan.
        Epäiletkö minua. Kysy Valkeakosken poliisilta niin jos he vastaavat niin saat vastauksen tai kysy Tampereen käräjä-oikeudesta koska se tulee käsittelyyn. Voin mainita varkaan nimen mutta se on jo mainittu teidänkin sivuilla niin antaa olla mainitsematta jos vaikka olisikin syytön. Hänen äitiään ja lapsensa äitiä haluaisin puolustaa jos minunkin auton varkaus tapauksessa hänestä yritetään tehdä syyllistä niin kyllä puolustan heitä, mutta jos hän onkin syyllinen niin en voi asialle mitään.

        Haukkukaa vaan etten ole lääkkeitäni ottaut. Minä kirjoitan tänne koska vakuutusyhtiö ja muutkin kusettavat eläkeläisparkaa eikä maksa hänelle mitään kun tuo varas sanoo että autossa oli avaimet virtalukossa, mikä tarkoitti hänelle että auto on sinun. Aja vain ja juo se pullo viinaakin joka oli penkin alla. Onko tollanen normaalia käytöstä.

        Ketä te palstalaiset nyt puolustatte.

        Saa nähdä ketä he nyt puolustaa ja ketä haukkuu kun sanoin että se pulmunen kuollut poikanen voikin olla hirviö.

        Autovarkauteesi otan kantaa lyhyesti.

        Sinulla oli ajoneuvoosi useampi avain, olet unohtanut toisen kännipäissäsi virtalukkoon ja kun auto on varastettu ja tuhottu olet etsinyt vara-avaimen itkeäksesi vakuutuskorvauksia. Autosta löydetyssä avaimessa on sormenjälkesi, oikeudenkäynti tulee sinulle kalliiksi.

        - Vakuutusyhtiösi tutkija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autovarkauteesi otan kantaa lyhyesti.

        Sinulla oli ajoneuvoosi useampi avain, olet unohtanut toisen kännipäissäsi virtalukkoon ja kun auto on varastettu ja tuhottu olet etsinyt vara-avaimen itkeäksesi vakuutuskorvauksia. Autosta löydetyssä avaimessa on sormenjälkesi, oikeudenkäynti tulee sinulle kalliiksi.

        - Vakuutusyhtiösi tutkija

        PS. Hyvää huomenta, olisiko sinunkin aika lähteä töihin tienaamaan uuteen autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Hyvää huomenta, olisiko sinunkin aika lähteä töihin tienaamaan uuteen autoon.

        Mä täytän ens kuussa 71 ja olen keuhkovammainen, joten töihin menon voi unohtaa. Siitä huomasin että auton varastaneella on täytynyt olla avain virtalukkoon kun hanskalokero oltiin avattu avaimella. Kävin näet kuvaamassa auton sen löytymispaikalla, kun poliisi ilmoitti missä se oli. En silloin huomannut katsoa virtalukkoon ja soitinkin romuttamoon minne auto oltiin samana päivänä viety, että ottakaa kuva virtalukosta ja sen he tekivät ja lähettivät kuvat minulle sähköpostiin. Sitten viikon päästä kun kävin hakemassa pienen korvauksen romusta vein heille avaimet ja kokeilin samalla että virtalukko ja rattilukko olivat ehjät. Sitten toimitin kuvat sekä poliisille että vakuutusyhtiöön. Se johti siihen etten saanut mitään korvausta autosta kun sinne oltiin menty jollain konstein niin ettei virtalukkoa eikä rattilukkoa oltu rikottu. Auton varastanut henkilö olisi voinut selittää miten se on ollut mahdollista, mutta kun hänet joko lavastettiin kuolleeksi Nokian ulosajossa tai sitten hän oikeesti kuoli, jota minä en usko kun katsoo niitä kuvia turmapaikalta.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.html

        Tossa rekonstruktiossa ei näytetä kuinka auto katkesi ja puu ei siinä mene poikki. Jäljet penkassa menee puun ohi. Mites sen selitätte. Tuolla keskustelu jatkuu kiivaana.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1208373#p1208373

        Minä olen nimimerkillä Tutka-Jutka ja minut haukutaan sielläkin hulluksi ja käsketään ottamaan lääkkeeni. Mistä semmoisen lääkkeen saisi että vois nähdä asiat samalla lailla kuin nuo jotka uskovat auton ajaneen puuta päin kun paikalla ei ole kaatuneena kuin joku vuosia sitten tuulen kaatama mänty joka makaa maassa oudolla tavalla jos sen kerran on auto katkaisut.

        Ei Suomessa osata keskustella asioista. Jos olet eri mieltä jostain niin olet heti hullu tai vähämielinen. Se on suomalaista keskustelukulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä täytän ens kuussa 71 ja olen keuhkovammainen, joten töihin menon voi unohtaa. Siitä huomasin että auton varastaneella on täytynyt olla avain virtalukkoon kun hanskalokero oltiin avattu avaimella. Kävin näet kuvaamassa auton sen löytymispaikalla, kun poliisi ilmoitti missä se oli. En silloin huomannut katsoa virtalukkoon ja soitinkin romuttamoon minne auto oltiin samana päivänä viety, että ottakaa kuva virtalukosta ja sen he tekivät ja lähettivät kuvat minulle sähköpostiin. Sitten viikon päästä kun kävin hakemassa pienen korvauksen romusta vein heille avaimet ja kokeilin samalla että virtalukko ja rattilukko olivat ehjät. Sitten toimitin kuvat sekä poliisille että vakuutusyhtiöön. Se johti siihen etten saanut mitään korvausta autosta kun sinne oltiin menty jollain konstein niin ettei virtalukkoa eikä rattilukkoa oltu rikottu. Auton varastanut henkilö olisi voinut selittää miten se on ollut mahdollista, mutta kun hänet joko lavastettiin kuolleeksi Nokian ulosajossa tai sitten hän oikeesti kuoli, jota minä en usko kun katsoo niitä kuvia turmapaikalta.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008250828.html

        Tossa rekonstruktiossa ei näytetä kuinka auto katkesi ja puu ei siinä mene poikki. Jäljet penkassa menee puun ohi. Mites sen selitätte. Tuolla keskustelu jatkuu kiivaana.

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30288&p=1208373#p1208373

        Minä olen nimimerkillä Tutka-Jutka ja minut haukutaan sielläkin hulluksi ja käsketään ottamaan lääkkeeni. Mistä semmoisen lääkkeen saisi että vois nähdä asiat samalla lailla kuin nuo jotka uskovat auton ajaneen puuta päin kun paikalla ei ole kaatuneena kuin joku vuosia sitten tuulen kaatama mänty joka makaa maassa oudolla tavalla jos sen kerran on auto katkaisut.

        Ei Suomessa osata keskustella asioista. Jos olet eri mieltä jostain niin olet heti hullu tai vähämielinen. Se on suomalaista keskustelukulttuuria.

        Sulla tuntuu olevan selvästi tietoa mitä turmapaikalla tapahtui?

        Olitko siellä kenties turman tapahtuma-aikana?


    • Anonyymi

      Autossa oli siis kuskina autovaras jota tää palstan kirjoittaja haluaa oikeuteen.

      Olikos sulla tuohon aikaan toinen auto käytössä?

      Liittyisikö Nokian kolariin, jossa kuski ei siis jarruttanut, toinen auto joka pakotti sen tieltä pois?

      Onko tuota tutkittu vakavasti?

      Tulisiko tuollaista jälkeä jos toinen auto on esim. suorittanut suoralla tiellä ns. pit maneuver tönäisyn takakulmaan? Jäljethän siitä katosi kovassa kolinassa.

    • Anonyymi

      Suosittelen luotettavaa Taxia.

    • Anonyymi

      Ketjusta on jostain syystä poistettu spekilaatio jonka esitin että voisiko olla mahdollista että Nokian turma auto tönäistiin lepikkoon pit manööverillä?

      Osuinko oikeaan kun se piti kadottaa?

    • Anonyymi

      Taas lähti lisää viestejä vaihtoon.

      Tässä taidetaan olla oikeasti totuuden lähteillä.

      Kolariin liittyy toinen auto!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe