Oikeusministeriö on aloittanut poliittisesti motivoituneen "Olen Antirasisti" -kampanjan tänään 13.9.2021. Kampanjassa lähinnä keskitytään luomaan kuvaa rasistisesta kantaväestöstä ja niiden maahanmuuttajauhreista. Kampanjalle tuntuu olevan myrkkyä kantaväestöön kohdistuva rasismi sekä maahanmuttajien välisestä rasismista puhuminen.
Kampanjasivun Sanasto osiossa: https://yhdenvertaisuus.fi/sanasto löytyy lähinnä kapulakielellä selitettyjä termejä.
Olen Antirasisti kampanja
18
826
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä esimerkki valkoisten vastaisesta vihateosta ja rasismista Italiassa.
Somalimatu viilsi veitsellä neljää naista ja yhtä lasta!
https://www.breitbart.com/europe/2021/09/13/italy-somali-asylum-seeker-stabbing-spree-sees-childs-throat-slashed/ - Anonyymi
Tämä on huolestuttavaa. Rasismin vastainen toiminta on tietenkin hyvä asia, mutta "antirasismi" ei ole rasismin vastustamista, vaan vasemmistolaista woke identiteettipolitiikkaa. Yhtään veroeuroa ei tule käyttää tämän ideologian edistämiseen.
- Anonyymi
Arvomädättäjä- vasurien antirasismi- propaganda ei ole mitään muuta kuin rasismia!
Sen kohteena on vain valkoinen rotu. Mikä noiden masokististen sekopäiden mukaan ei ole rasismia!? - Anonyymi
""antirasismi" ei ole rasismin vastustamista"
Mitä ihmettä höpötät. Tietenkin on. Olen ollut oikeistolainen ja antirasisti koko aikuisikäni. Ei rasismin vastustaminen riipu poliittisesta kannasta. Se riippuu sivistyksestä tai sen puutteesta.
Sinulla ei taida olla mitään limaskeja sen suhteen, mihin verovaroja käytetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvomädättäjä- vasurien antirasismi- propaganda ei ole mitään muuta kuin rasismia!
Sen kohteena on vain valkoinen rotu. Mikä noiden masokististen sekopäiden mukaan ei ole rasismia!?Rotuajattelu on sen luokan pöljäilyä, että sanoudun siitä ehdottomasti irti, vaikka oikeistolainen isänmaallinen ihminen olenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotuajattelu on sen luokan pöljäilyä, että sanoudun siitä ehdottomasti irti, vaikka oikeistolainen isänmaallinen ihminen olenkin.
Mitä ihmettä!?
Uusmarxistit ja muut arvomädättäjä- vasurit sitä rotuajattelua levittää poliittisista syistään!
Ei suinkaan oikeistolaiset ja isänmaalliset ihmiset.
Paitsi jos uskoo vasurien valhetta, että oman maan, kansan, kulttuurin, kielen ja uskon arvostaminen ja puolustaminen olisi rasismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä höpötät. Tietenkin on. Olen ollut oikeistolainen ja antirasisti koko aikuisikäni. Ei rasismin vastustaminen riipu poliittisesta kannasta. Se riippuu sivistyksestä tai sen puutteesta.
Sinulla ei taida olla mitään limaskeja sen suhteen, mihin verovaroja käytetään.Et siis tajunnut, miksi oli laitettu lainausmerkit antirasismi- sanan ympärille?
Hohhoijaa….🥱😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei taida olla mitään limaskeja sen suhteen, mihin verovaroja käytetään.Oletan että olet varmaan demokratian kannattajana myös kansandemokraatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei taida olla mitään limaskeja sen suhteen, mihin verovaroja käytetään.Antirasismi on vain nimellisesti rasisminvastaisuutta. Samalla tavalla kuin aikanaan "rauhanliikkeet" olivat vain nimellisesti rauhan asialla ja ajoivat sitten marxismia.
- Anonyymi
Juuri tälläiset hörhöily kampanjat saavat rasisminvastaisen työn näyttämään vastenmieliseltä.
- Anonyymi
Jotkut pitävät rasistisina asioina myös sellaistakin joka ei sitä ole. Mielensäpahoittajien määrä sen kun vain kasvaa.
- Anonyymi
Antirasismi on äärivasemmistolaisen antifasismin salonkikelpoiseksi tehty muoto.
- Anonyymi
Siitä puuttuu toinen t-kirjain! Mutta miksi vain Antit saavat mainostaa itseään rasisteiksi ja ihan vielä oikeusministeriön kannattamana? Onhan meitä muunkin nimisiä!
Eikös rasisti ole sellainen, joka ei hyväksy sitä, että kehitysmaaväki, etupäässä muslimit ja Afrikan porukat, pannaan kaikessa etusijalle? Etenkin sosiaaliturvassa, asunnoissa ja asumispaikkansa valinnoissa? - Anonyymi
Suomi on kuulemma vuonna 2018 julkaistun tutkimuksen mukaan Euroopan unionin rasistisin valtio.
Väitän että ihmiset kokevat suomalaiset rasistisina ihmisten perusolemuksen myötä. Suomalaiset eivät ole tekopirteitä kaikille höpöttäviä ihmisiä, kuten esim. ruotsalaiset ovat. Suomalaiset voivat näyttää epäystävällisiltä ja rasistisilta tässä mielessä, vaikka tässä kohtaa kyse ei olisi rasismista, vaan suomalaisuuden perusilmentymästä. - Anonyymi
Tänne tulleille on opetettu, että jos jokin asia ei miellytä on parempi solvata rasistiksi. Kyse voi olla aivan tavalliseen arkiseen elämään liittyvästä asiasta, kuten minne roskat laitetaan, käytetäänkö perutupaa muiden vuorolla, saako jonossa etuilla, syljetäänkö lattialle... jos menet oikaisemaan huonoa käytöstä saatat kuulla olevasi rasisti. Miksi suomalaisen pitäisi omassa maassaan opetella muiden maiden tavoille ja noudattaa niitä, miksi pitäisi hyväksyä ja sallia kaikenlaista huonoa käytöstä tai huonoja tapoja?!
- Anonyymi
en tiedä mitä antirasismi on, mutta minä olen äärirasisti.
- Anonyymi
Miksi kantasuomalaista kiusataan tässä maassa koko ajan?? Jättäkää meidät jo rauhaan!(tarkoitan hulluja antisuomi politiikkoja ja woke-massaa) Eikö vuosisatojen orjuus ja rähmällään olo Ruotsille ja Venäjälle riittänyt, mitä meidän päähänpotkittujen suomalaisten pitää vielä antaa?
- Anonyymi
13.09 olisi kannattanut valita , joku toinen päivä 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973