..pitkästä aikaa.. kyllä olut tulee taas maistuu... otetaan rauhallisesti ja kuunnellaan smurffeja...
maanantaipullo
7
329
Vastaukset
- perskuti
Tässä miehet vähän nauttii, tähyillen positiiviseen tulevaisuuteen,OIO.
Ei onnistunu toi kiikarin kuvaaminen näillä laitteilla.
Ei oikein kiinnosta toi"pubin" porukka, kun se on aina sitä samaa?
Olin ulkomaan komenuksella puoli vuotta, tulin takaisin samaan pöytään.
Kaveri vieressä kysy....Mahtuuks sinne veskiin;=O))
Voihan se olla, että puhu asiaakin??
Vietellään päivää!.. kyllä baareista ihan järkevääkin juttuseuraa löytyy ja joskus jotain muutakin.. ainahan voi baarii vaihtaa... mutta sanotaan että kyllä ihan mielenkiintoisen omituisiakin tapauksia on baareista löytynyt ja tullut sitten heitettyy hämärää juttuu...
- perskuti
pervokki kirjoitti:
.. kyllä baareista ihan järkevääkin juttuseuraa löytyy ja joskus jotain muutakin.. ainahan voi baarii vaihtaa... mutta sanotaan että kyllä ihan mielenkiintoisen omituisiakin tapauksia on baareista löytynyt ja tullut sitten heitettyy hämärää juttuu...
Olihan kova alotus,pervokki herää???
Olen kiertänyt tätä tellusta, tämä on aivan upeata, siellä kapakassa puhutaan juuri kuin täällä kirjoitetaan.
Mutta kukaan ei vedä niin paljon välistä(en tarkoita henkilökuntaa), vaan joku muu?
Kyllä olet heikko,heikko olen minäkin.
- Passiivi-Pate
Olutta ja smurffeja? Aivan hillittömän hyvä idea! Tuollaista en ole ennen kokeillutkaan. Kiitti vinkistä. Taidan kuitenkin korvata oluen... hmm, vaikka maidolla.
- perskuti
Harvoin kuulee mieheltä puhetta, todella puhetta, olen valmis ottamaan mukaan tuon mukaan pitkälle reissulle, isolle merelle, edellyttää että Hän tahtoo mukaan!..?
- quistis
mä nään sut sinisenä hörppimässä olutta;o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
