..pitkästä aikaa.. kyllä olut tulee taas maistuu... otetaan rauhallisesti ja kuunnellaan smurffeja...
maanantaipullo
7
309
Vastaukset
- perskuti
Tässä miehet vähän nauttii, tähyillen positiiviseen tulevaisuuteen,OIO.
Ei onnistunu toi kiikarin kuvaaminen näillä laitteilla.
Ei oikein kiinnosta toi"pubin" porukka, kun se on aina sitä samaa?
Olin ulkomaan komenuksella puoli vuotta, tulin takaisin samaan pöytään.
Kaveri vieressä kysy....Mahtuuks sinne veskiin;=O))
Voihan se olla, että puhu asiaakin??
Vietellään päivää!.. kyllä baareista ihan järkevääkin juttuseuraa löytyy ja joskus jotain muutakin.. ainahan voi baarii vaihtaa... mutta sanotaan että kyllä ihan mielenkiintoisen omituisiakin tapauksia on baareista löytynyt ja tullut sitten heitettyy hämärää juttuu...
- perskuti
pervokki kirjoitti:
.. kyllä baareista ihan järkevääkin juttuseuraa löytyy ja joskus jotain muutakin.. ainahan voi baarii vaihtaa... mutta sanotaan että kyllä ihan mielenkiintoisen omituisiakin tapauksia on baareista löytynyt ja tullut sitten heitettyy hämärää juttuu...
Olihan kova alotus,pervokki herää???
Olen kiertänyt tätä tellusta, tämä on aivan upeata, siellä kapakassa puhutaan juuri kuin täällä kirjoitetaan.
Mutta kukaan ei vedä niin paljon välistä(en tarkoita henkilökuntaa), vaan joku muu?
Kyllä olet heikko,heikko olen minäkin.
- Passiivi-Pate
Olutta ja smurffeja? Aivan hillittömän hyvä idea! Tuollaista en ole ennen kokeillutkaan. Kiitti vinkistä. Taidan kuitenkin korvata oluen... hmm, vaikka maidolla.
- perskuti
Harvoin kuulee mieheltä puhetta, todella puhetta, olen valmis ottamaan mukaan tuon mukaan pitkälle reissulle, isolle merelle, edellyttää että Hän tahtoo mukaan!..?
- quistis
mä nään sut sinisenä hörppimässä olutta;o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa452091- 471977
- 471758
- 331657
- 301546