Marin takoi huipputuloksen työllisyyteen jne- korona-lamankin aikana. Sipilä loi laman nousukautena

Anonyymi

Kun taas Sipilä ja Katainen lovat Suomeen laman, työttömyyden ja kurjuuden vaikka maailmantalous oli kasvussa.

Tätä asiaa kannattaisi kansalle kertoa- mutta eihän mediat tästä puhu.

Jokainen suomalainen on Marinin hallitukselle kiitoksen velkaa.

Sipilän ja Katisen porvari-kokoomus-kepu-hallitus laittoi sensijaan kansamme oikeasti velkaan- joka on noin muutama satatuhatta euroa per suomalainen, mm. porvarien kaivoslaki-korrupto jne.


https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/kaivoslaki

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomen talous hurjassa kasvussa, jopa 4% - hienoa Marinin hallitus!

        Marin nosti Suomen talouden ja työllisyyden ilman työläisten, työttömien, pienituloisten ja köyhien kiusatoimia. Kerrassaan hieno saavutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen talous hurjassa kasvussa, jopa 4% - hienoa Marinin hallitus!

        Marin nosti Suomen talouden ja työllisyyden ilman työläisten, työttömien, pienituloisten ja köyhien kiusatoimia. Kerrassaan hieno saavutus.

        KATAINEN JA Sipilä loi suomelle yli 100 miljardin valtionvelan- vaikka maailmantalous oli kasvussa.

        Silloin ei ollut korona-kriisi.

        Miksi nyt porvarit arvostelee hallitusta, kun on pakkotilanne- ja porvarit itse epäonnistui hallituksessa ja teki enemmän velkaa- vaikka ei ollut pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen talous hurjassa kasvussa, jopa 4% - hienoa Marinin hallitus!

        Marin nosti Suomen talouden ja työllisyyden ilman työläisten, työttömien, pienituloisten ja köyhien kiusatoimia. Kerrassaan hieno saavutus.

        Vain paluu entiselle tasolle ja EU:n huonoin kasvu, ei ne Italiaan ja venäjälle lahjoitetut miljardit Suomea auta, ei myöskään turhaan rikkaille Suomessa ja kaikenlaisene hömppään lahjoitetut.


    • Anonyymi

      Kyseessä on takuulla myös moni muu tekijä, kuin pelkästään hallituksen tekemiset. Pitää ymmärtää kokonaiskuva ja mitkä kaikki asiat vaikuttavat.

      • Anonyymi

        heeh heeh heeh....persukokkareet sekoaa totuudesta- porvarien paskahallitukset sai vain kaaosta ja kurjuutta aikaan- nyt on asiallinen hallitus ja tulos näkyy heti, koska eivät harrasta riistopolitiikkaa kuten kokoomus-kepu-hallitukset....


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heeh heeh heeh....persukokkareet sekoaa totuudesta- porvarien paskahallitukset sai vain kaaosta ja kurjuutta aikaan- nyt on asiallinen hallitus ja tulos näkyy heti, koska eivät harrasta riistopolitiikkaa kuten kokoomus-kepu-hallitukset....

        Vain tyttöhallitus kyennyt tekemään kaikki mahdoliset virheet :-\


    • Anonyymi

      Äärioikeisto alakanut pelottelunsa, Orpo ja Purra ottivat yhteen – "Seuraava hallitus joutuu tekemään päätöksiä, joiden rinnalla Sipilän kikyt kalpenevat"

      • Kokoomus osaa vain leikata. Ja se tehdään aina köyhiltä.

        Persuja kiinnostaa vain maahanmuutto ja he suostuvat mihin tahansa kunhan maahanmuutto (vaikka se olis kannattavaakin) pannaan poikki.

        Kaksi pöljää rakensi möljää, toinen särki ja toinen purki.


    • Anonyymi

      Jokainen perhekin haluaisi äidikseen pääministerin kaltaisen naisen, joka tulojen loppuessa uskaltaisi ottaa lasten nimiin velkaa miljoonia ja ostaa lapsille kaikkea kiva, jotta lapset pysyvät tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        persujen aivopesu hämmästyttää- etkö käsitä että korona-kriisiissä

        jouduttiin velkakriisiin-

        mutta Sipilä ja Kataine loi valtiolle NOUSUKAUTENAKIN - ENEMMÄN- VALTIONVELKAA- ja mm. jakoi enemmän yritystukinakin vaikka maailmantalous kasvukaudessa.


        Persuille pitäisi olla pakollinen netinkäyttö-ajokortti kännyköihin ja nettiin-

        ajattelu-ajokorttia kun ei voi nykytekniikalla vielä opettaa.


        Britney Spears yksi viihdeteollisuuden suurimpia MKULTRA mielenhallinnan uhreja


        https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/mindcontrol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persujen aivopesu hämmästyttää- etkö käsitä että korona-kriisiissä

        jouduttiin velkakriisiin-

        mutta Sipilä ja Kataine loi valtiolle NOUSUKAUTENAKIN - ENEMMÄN- VALTIONVELKAA- ja mm. jakoi enemmän yritystukinakin vaikka maailmantalous kasvukaudessa.


        Persuille pitäisi olla pakollinen netinkäyttö-ajokortti kännyköihin ja nettiin-

        ajattelu-ajokorttia kun ei voi nykytekniikalla vielä opettaa.


        Britney Spears yksi viihdeteollisuuden suurimpia MKULTRA mielenhallinnan uhreja


        https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/mindcontrol

        VALETTA ! Sipilän hallitus lähes taittoi valtionvelankasvun. Urpilaiset ja Marinit ovat jakaneet rahoja Kreikkaan ja Italiaan, mafiosoille, jotta voivat istua rantabaareissaan siemaillen hienoja viinejään.

        Jokaisen vasemmistohallituksen jälkeen joudutaan tekemään korjausliike valtionvelankasvun pysäyttämiseksi.

        Nyt on tulossa demareiltakin lähes samanlainen KIKY, mitä Sipilän hallitus teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALETTA ! Sipilän hallitus lähes taittoi valtionvelankasvun. Urpilaiset ja Marinit ovat jakaneet rahoja Kreikkaan ja Italiaan, mafiosoille, jotta voivat istua rantabaareissaan siemaillen hienoja viinejään.

        Jokaisen vasemmistohallituksen jälkeen joudutaan tekemään korjausliike valtionvelankasvun pysäyttämiseksi.

        Nyt on tulossa demareiltakin lähes samanlainen KIKY, mitä Sipilän hallitus teki.

        Sipilän porvarihallitus jatkoi velanottoa kuten edellisetkin porvarihallitukset vaikka yritti muuta selittää kikkailemalla valtiontalousluvuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persujen aivopesu hämmästyttää- etkö käsitä että korona-kriisiissä

        jouduttiin velkakriisiin-

        mutta Sipilä ja Kataine loi valtiolle NOUSUKAUTENAKIN - ENEMMÄN- VALTIONVELKAA- ja mm. jakoi enemmän yritystukinakin vaikka maailmantalous kasvukaudessa.


        Persuille pitäisi olla pakollinen netinkäyttö-ajokortti kännyköihin ja nettiin-

        ajattelu-ajokorttia kun ei voi nykytekniikalla vielä opettaa.


        Britney Spears yksi viihdeteollisuuden suurimpia MKULTRA mielenhallinnan uhreja


        https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/mindcontrol

        Hyvä kommentti. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän porvarihallitus jatkoi velanottoa kuten edellisetkin porvarihallitukset vaikka yritti muuta selittää kikkailemalla valtiontalousluvuilla.

        Juttusi on puhdasta sontaa. Asia pystytään tarkistamaan Eduskunnan pöytäkirjoista. Sipilän hallitus otti vähemmän velkaa kuin edellinen hallitus, jossa oli Urpilainen valtionvaranministerinä ja velan kasvu lähes taittui. Velan kasvu on taas hurjalla laukalla ja uudet veronkorotukset tulevat takaa. Jos Kataisen hallitusta ja sen tekemisiä katsoo on otettava huomioon, että hallitus lähti INTEGRAATIOLAMAN takaa oikaisemaan taloutta.


      • Kuten niin monet muutkin tyhmät, sinä kuvittelet edelleen, että Valtio on sama kuin perhe?

        Kun tulee sota, Valtio kustantaa kulut. Kun tulee joku muu kriisi, on Valtio hoitamassa sitä. Kun iskee pandemia, sen torjuu Valtio. Näin tehtiin joka maassa. Suomessa kuitenkin viisaimmin.

        Ja jos haluat tietää, miksi Valtio on eri kuin "perhe". Mene kansantalouden peruskurssille. En ala sitä sinulle täällä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi on puhdasta sontaa. Asia pystytään tarkistamaan Eduskunnan pöytäkirjoista. Sipilän hallitus otti vähemmän velkaa kuin edellinen hallitus, jossa oli Urpilainen valtionvaranministerinä ja velan kasvu lähes taittui. Velan kasvu on taas hurjalla laukalla ja uudet veronkorotukset tulevat takaa. Jos Kataisen hallitusta ja sen tekemisiä katsoo on otettava huomioon, että hallitus lähti INTEGRAATIOLAMAN takaa oikaisemaan taloutta.

        eihän tuo mikään uuttinen ole- KOKOOMUS-KATAINEN otti maailman suurimman ulkomaanvelan suomen valtionvelaksi maksaakseen EKP-pankeille kreikan kautta 100 miljardiin asti menevät maksut-


        toki Sipiläkään ei ihan noin korkeisii n lukuihin yltänyt.
        Mutta heitti silti nousukauden aikana hulppeat tukimiljardit- kymmeniä miljardeja yrityksille jotka ei olisi tukea edes tarvinneet.


    • Anonyymi

      kausitasoitettu työllisyys ei ole kovin hyvä edelleenkään

    • Anonyymi

      >>Marin takoi huipputuloksen työllisyyteen

      Voisiko joku lyhyesti kertoa, millaisilla pääministerin ajamilla toimenpiteillä Sanna Marin takoi noin kauhean korkean työllisyyden?

      Ne Sanna Marinin keinot kannattaa kirjata muistiin nyt heti. Niitä tarvitaan pian ensi vuonna, kun suhdanne kääntyy jo laskevaan, matalasuhdanteen suuntaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja on tainut testata vihreiden pössyä, ei tuota p....aa muuten ymmärrä. Voi tietysti olla kyseessä myö s osaamisvajeesta. Urpoa tekstiä

    • Anonyymi

      Korona pisti pakastimeen sen talouden ja työllisyyden hyvinvoinnin, jonka Sipilän hallitus onnistui luomaan.

      Nyt pakasteita sulatellaan ja muissa maissa patoutunut kysyntä jopa nostaa yli koronaa edeltäneen tason.
      Surkeasti Suomi jäämässä muiden maiden kehityksestä, vaikka kohtalaisesti näyttäisi menevänkin.

    • Anonyymi

      Ei velkaantuva Suomi tempputyöllistämällä nouse päinvastoin luisuu vararikkoon nopeammin?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        kansalaispalkka tuo hyvinvoinnin ja nostaa liike-elämän-

        silti lopullinen menestys vatisi eron EMU-eurosta, takaisin markka-aikaan, kuten muutkin pohjoismaat- irti Saksanpankin velkaorjuudesta.


    • Anonyymi

      ei ikinä kokoomusta hallitukseen.


      suomi ei kestäsi enää yhtään kokoomus-hallitusta

    • Anonyymi

      Uudellamaalla vaivaiset 45000 työtöntä enemmäm kuin ennen koronaa. Hienoa Muro-Marin.

    • Anonyymi

      Sipilän ja Orpon sotessa olisi jouduttu perustamaan krematorio eutanasiaa hakeville hoitajille.

      Verottaja paljasti: Taksiyrittäjiltä jäänyt ilmoittamatta yli miljoonan euron tulot

      Valvonnassa havaittiin, että myyntiä on jäänyt kirjaamatta. Myös palkkoja on maksettu pimeästi.

    • Anonyymi

      Miksei Marin ota Suomelle 1000 miljardia euroa velkaa, niin talous kasvaisi vieläkin nopeammin! Mikä estää?

    • Anonyymi

      Nousukaudella ja viennillä molempien aikana talous kasvoi ja molemmat tuhlanneet miljardeja rikkaille ja kepittävät köyhiä. Onneksi PS uskaltaa kertoa jo etuläteen paskakokkreille ettei suostu köyhien kepittämiseen.

    • Anonyymi

      Marin työllisti muutaman puusepän ja aamiaispalvelun jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe