Minne alkuperäinen Iida katosi?

Anonyymi

Rosa Rusanen aikoinaan puhui sairaslomasta, joka kyllä näytti olevan lopullinen sairasloma. Jotkut huhuneet, että sukset olisi menneet ristiin Remantle Median kautta. Hävisi somestakin kuin tuhka tuuleen, vaikka jopa salkkarit-Venlan ja - Sirun sieltä myös löytää, vaikka olivat 10 vuotta sitten Salkkareissa.

15

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halua enää olla julkisuudessa. Ilmeisesti jossain liikeessä myyjänä. Ehkä oli jotain erimielisyyttä palkan suhteen ja sen takia myös Rufus lähti huhujen mukaan.

    • Anonyymi

      Mut sillonku rosa alotti salkkareissa ni sehän sano et se haluu menestyy ihan ulkomaille adti ni miten se on mahollista toteuttaa ilman julkisuutta?

    • Anonyymi

      Lihoi niin paljon ettei pääse enää ulos kotoaan.

    • Anonyymi

      Jotkut väittävät työskentelevän jossakin vaateliikkeessä.

      • Anonyymi

        Olen kuullut että sisustusliikkeessä.


    • Anonyymi

      Kaikki kunnia alkuperäiselle Iidalle. Nykyinen Iidan näyttelijä parempi, jos olisi sarjassa.

      Entä missä alkuperäinen Nella (Sonja Kasurinen). Tässä nykysessä oo mitään samaa. Myös Violan vois vaihtaa alkuperäiseen näyttelijään takas Annalisa Tyrväinen. Ne on yhtäkkiä saman ikäisiä, vaikka alunperin Viola oli 2-3v vanhempi. Alkuperäinen Severi (Rufus Rusanen) myös takas. No vakavasti ottaen Rufuksen Severistä katos jotain vanhetessaan. Joten Roope Puhakan Severi ihan paikallaan lopulta. Muissa alkuperäis näyttelijät sais palata rooleihinsa.

      Kaikista eniten haluaisin takaisin alkuperäisen teini Nikon näyttelijän Juha Karhu.

    • Anonyymi

      Iida oli surkea sössöttäjä. Ei ikinä televisioon enää.

    • Anonyymi

      Sais istua mun päälle ja pierasta naamalle!

    • Anonyymi

      Oli maailman surkein näyttelijä. Pelkkää ininää ja suhinaa. Hyvä kun hävisi.

    • Anonyymi

      Harmillista, mutta pakko todeta myös et se uus Iidan näyttelijä parempi.

      Mutta missä se alkuperäinen Nella on. Se taas parempi kuin nykyinen.

      • Anonyymi

        Lopetti ja kyllä nykyinen nella on parempi ja kauniimpi.


    • Anonyymi

      Oudosti kyllä katosi,eikä antanut koskaan mitään haastattelua lopetuksen päätöksen suhteen. Kuitenkin sitten monet marginaalissa olevat näyttelijät kuten Venla Saloa näytellyt Jasmine Nysten on välillä ollut mediassa esillä, vaikkei monikaan enää muista hänen Salkkarit-taustaansa.

    • Anonyymi

      Alkuperäinen Iida oli tosi hyvä
      Samoin kuin alkuperäinen Aino, ei ole toista Jasmin vertaista tullu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe