Minne alkuperäinen Iida katosi?

Anonyymi

Rosa Rusanen aikoinaan puhui sairaslomasta, joka kyllä näytti olevan lopullinen sairasloma. Jotkut huhuneet, että sukset olisi menneet ristiin Remantle Median kautta. Hävisi somestakin kuin tuhka tuuleen, vaikka jopa salkkarit-Venlan ja - Sirun sieltä myös löytää, vaikka olivat 10 vuotta sitten Salkkareissa.

15

2272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei halua enää olla julkisuudessa. Ilmeisesti jossain liikeessä myyjänä. Ehkä oli jotain erimielisyyttä palkan suhteen ja sen takia myös Rufus lähti huhujen mukaan.

• Anonyymi

Mut sillonku rosa alotti salkkareissa ni sehän sano et se haluu menestyy ihan ulkomaille adti ni miten se on mahollista toteuttaa ilman julkisuutta?

• Anonyymi

Lihoi niin paljon ettei pääse enää ulos kotoaan.

• Anonyymi

Jotkut väittävät työskentelevän jossakin vaateliikkeessä.

• Anonyymi

Olen kuullut että sisustusliikkeessä.

• Anonyymi

Kaikki kunnia alkuperäiselle Iidalle. Nykyinen Iidan näyttelijä parempi, jos olisi sarjassa.

Entä missä alkuperäinen Nella (Sonja Kasurinen). Tässä nykysessä oo mitään samaa. Myös Violan vois vaihtaa alkuperäiseen näyttelijään takas Annalisa Tyrväinen. Ne on yhtäkkiä saman ikäisiä, vaikka alunperin Viola oli 2-3v vanhempi. Alkuperäinen Severi (Rufus Rusanen) myös takas. No vakavasti ottaen Rufuksen Severistä katos jotain vanhetessaan. Joten Roope Puhakan Severi ihan paikallaan lopulta. Muissa alkuperäis näyttelijät sais palata rooleihinsa.

Kaikista eniten haluaisin takaisin alkuperäisen teini Nikon näyttelijän Juha Karhu.

• Anonyymi

Iida oli surkea sössöttäjä. Ei ikinä televisioon enää.

• Anonyymi

Sais istua mun päälle ja pierasta naamalle!

• Anonyymi

Oli maailman surkein näyttelijä. Pelkkää ininää ja suhinaa. Hyvä kun hävisi.

• Anonyymi

Harmillista, mutta pakko todeta myös et se uus Iidan näyttelijä parempi.

Mutta missä se alkuperäinen Nella on. Se taas parempi kuin nykyinen.

• Anonyymi

Lopetti ja kyllä nykyinen nella on parempi ja kauniimpi.

• Anonyymi

Oudosti kyllä katosi,eikä antanut koskaan mitään haastattelua lopetuksen päätöksen suhteen. Kuitenkin sitten monet marginaalissa olevat näyttelijät kuten Venla Saloa näytellyt Jasmine Nysten on välillä ollut mediassa esillä, vaikkei monikaan enää muista hänen Salkkarit-taustaansa.

• Anonyymi

Alkuperäinen Iida oli tosi hyvä
      Samoin kuin alkuperäinen Aino, ei ole toista Jasmin vertaista tullu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2978
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe