Teimme tikkaremmin kanssa päätöksen, että lähdemme kahdella linja-autolla Vimpeliin katsomaan finaalia. Vieläkö saamme lippuja peliin? Miten on onko Vimpelin hotellista vielä mahdollista saada huoneita koko seurueelle? Entä pitääkö alacarte-ravintoloihin varata pöydät etukäteen? Tietenkin juomme myös omia juomia eli Vimpelin alkossa on varmaan hyvät viinivalikoimat? Ketä vastaan Veto pelaa finaalissa? Pian tulemme..
Alkavatko pesäpallon finaalit tänään?
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ajaa Tampereelle!
- Anonyymi
Jotakin on Vimpelissä ja Vedossa tehty oikein viime vuosina kun automaattisesti oletetaan että finaalissa pelataan. Mutta kyllä tunnustusta pitää antaa koko kärkinelikolle, kaikki voisivat olla finaalissa.
- Anonyymi
Rahaa on poltettu ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984