Aiotteko joskus vielä katsoa sitä?
Te, jotka olette lopettaneet Salattujen elämien kattomisen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä alan seuraamaan ainakin vähän kun Dahlia ja Ulla palaavat.
- Anonyymi
Ootko nyt ihan varma? Voi muuten vähän ruveta haisemaan ku rouvat panee tuulemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma? Voi muuten vähän ruveta haisemaan ku rouvat panee tuulemaan!
Salkkareissa kokeillaan pian uutta teknologiaa: nimittäin hajukaiutinta! Rupee Taalasmaiden kämppä käryämään jo omalla kotisohvalla.
- Anonyymi
Lopettanut katsomisen jo vuosia sitten.Ei vain jaksa katsoa kun selvitään aina toisten asioita.Muutenkin aika lapsellista väkeä.
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Mää katon kaikki jaksot kolmeen kertaan ja mainokset viiteen!🤮🤮🤮
- Anonyymi
Kuka mitenkin kuluttaa aikansa.Aikaa tyhjää elämää.Sarja täynnä epävarmoja ihmisiä ja uteliaita.Heiltä puuttuu oma elämä elävät vain siitä mitä muut tekee ja mitä muille tapahtuu.
- Anonyymi
Mä vedän aina käteen salkkareita kattellessa.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Lopetin kattomisen ergonomisista syistä. Ok sarja mutta kummasti rupee aina pyllyä kutittaa ku kattoo. Kyllästyin jatkuvaan pyllyn raapimiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892