Korjauskehoituksen laiminlyönti

Anonyymi

Viime katsastuksessa korjauskehotus kuskin oven ikkunanavaussysteemin hajallaolon vuoksi. Voivatko hylätä seuraavassa katsastuksessa kun vikaa ei saatu korjattua ja uutta ovea jossa olisi toimiva hässäkkä ei löydy purkaamoilta ?

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi.
      Jos auto on mahdoton korjata sen oikea paikka on paalissa.

Oman auton sähköikkuna ei toimi, yritetty korjata korjaamolla mutta ei onnistu. Tähän asti käynyt pakkasella katsastuksessa ovi jäissä ettei ne yritä liikuta ikkunaa. Pysyy kyllä kiinni itsestään.

• Anonyymi

Ensisijainen arvostelu tuolle vialle katsastuksen arvosteluperusteissa on korjauskehotus mutta vaihtoehtoinen arvostelu on hylkäysvika. Eli kyllä se hylkäyskin on mahdollinen varsinkin kun vika on jo havaittu edellisessä katsastuksessa eikä se vielä ole tullut kuntoon. Poliisi tai muut liikenteen valvontaan liittyvät viranomaiset jos havaitsee korjaamatta jääneitä vikoja niin saattavat poistaa rekisterikilvetkin autosta ja silloin niitä ei saa takaisin ennen kuin vika on korjattu. Eli kannattaa yrittää korjausta vielä kovemmin tai jos tilanne oikeasti on se että osia ei rahallakaan saa niin sitten kannattaa luopua autosta koska ylläpito menee vaikeammaksi vaan tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Minulla tuli korjauskehoitus apumiehen puolen ikkunan toimimattomuudesta. Korjautin sen, vaikka maksoikin maltaita, onneksi on senverran yleinen automerkki että ikkunahissi löytyi vaikka auto on melkein 20 vuotias.

• Anonyymi

Hoh-hoijaa. Onpa nähty sekin korjauskehotus että riippuva esine poistettava näkökentästä. Olisipa hupaisaa nähdä kun poliisi poistaa kilvet siksi että wuntikka on edelleen kiinni taustapeilissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Onpa nähty sekin korjauskehotus että riippuva esine poistettava näkökentästä. Olisipa hupaisaa nähdä kun poliisi poistaa kilvet siksi että wuntikka on edelleen kiinni taustapeilissä

No ihan sama se on kalvojen kanssa kun tuli korjauskehotus kalvoista jo kolmanne kerran katsastuksessa ja poliisi hoksas. Sit oli pakko ottaa pois ennenku sain kilvet takasi.

• Anonyymi

Minulle ei ole koskaan edes mainittu siitä jos katsastuksessa jokin ikkuna ei aukea. Minulla on sellainen halpa kauppakassi jolla ajelen oikeasti vain kauppaan ja takaisin enkä juuri mitään muuta. Se on ollut minulla melkein neljä vuotta eikä kuskinpuoleinen etuikkuna ole koskaan auennut kun auto on minulla ollut. Katsatuksessa siitä ei ole kuitenkaan koskaan mainittu vaikka joka vuosi sen siellä käytänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      870
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe