Espanjan- ranskan- ja australiantorakka on suomeen tullut jo. Hauska tapa tuolla ranskantorakalla , kun se on tullut ja levinnyt telvisiossa. Siis varmaan putkitelvisioiden aikaan, en tiedä.
Postissa ihmiset lähettää madagaskarin- ja argentiinantorakoita , koska se on muotilemmikki. Montakohan pitää karata, että niitä löytyy asumuksista, jossa ne eivät ole toivottuja. Näkyviähän ne varmasti ovat koonkin puolesta (8 cm) , mutta onkohan noille eliöiolle mitään rajaa tullissa kun ei suomen posti niistä ainakaan välitä.
Tämä itse asia ei kyllä tälle osastolle kuulu, mutta en ymmärtämättömyyttäni osannut muuta ja asia kovasti kiinnostaa .
Voihan tämä olla testikin, että tuleeko monta asiallista ja asiatonta vastausta, koska toisia tulee ainakin.
Eliöiden maahantuonti.
Anonyymi
0
68
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567