Pitkäaikainen kolmen kimppa

Anonyymi

Olen jo 56-vuotias ja vaimoni on 54-vuotias.
Aloimme kolmen kimppaa vaimoni ollessa 21-vuotias.
Poikamme syntyi kimppaseksiä harrastettuamme 2,5h myöhemmin.
Hyvä ystävämme on nainut vaimoani 33 vuotta säännöllisesti.
Lasten ollessa pieniä vaimo oli meidän kanssa vuorotellen heidän ollessa hereillä ja kimpassa lasten nukkuessa.
33 vuotta sama kolmas mies säännöllisesti vaimon ilona.
Ollaan toki oltu myös muiden miesten kanssa ja jopa vaimon ystävätteret 2 naista ollut mukana kun vaimoaon pannut toinen niin itse olen saanut vaimon ystävätärtä naida.
Parhaat tunteet tulee kun vaimoa pannaan kimpassa.

17

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä.. itse 60v ja vaimo 51v. Yhdes oltu 28 vuotta, vuoden yhteiselon jälkeen etsimme kolmannen pyörän. Mies ammatikseen tekee hierojan töitä kun lapset oli pieniä mies tuli kannettavan hoito pöydän kanssa kotiimme. Hieroi ensin mut makuuhuoneessa, ovi tietenkin lukossa jonka jälkeen vaimon. Aika usein lähdin lasten kaa ulos siinä vaiheessa kun yhdyntä äänet voimistuivat. Olemme vuosien aikaan tapaileet muitakin miehiä, edelleen tää vaki yhtyy säännöllisesti vaimon kaa.

      • Anonyymi

        Meilläkin poikamme täytti 31vuotta ja pari vuotta ennen hänen syntymää aloimme kolmen kimpan.
        Asuimme vanhassa maatalon päärakennuksessa ja sauna kamareineen oli eri rakennuksessa jossa oli hyvä olla jos lapset olivat kotona ja hereillä.
        Lasten ollessa nukkumassa oltiin vierashuoneessa kaikki kimpassa.
        Kimpassa ollaan vieläkin ja kaveri käy vaimoa panemassa myös kun en ole itse paikalla.
        Nyt kun ollaan kaksistaan kotona (lapset maailmalla) on helpompi olla kolmistaan.
        Miten teidän kimppa onko teillä muita kuin tämä vakimies?
        Meillä on ollut muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin poikamme täytti 31vuotta ja pari vuotta ennen hänen syntymää aloimme kolmen kimpan.
        Asuimme vanhassa maatalon päärakennuksessa ja sauna kamareineen oli eri rakennuksessa jossa oli hyvä olla jos lapset olivat kotona ja hereillä.
        Lasten ollessa nukkumassa oltiin vierashuoneessa kaikki kimpassa.
        Kimpassa ollaan vieläkin ja kaveri käy vaimoa panemassa myös kun en ole itse paikalla.
        Nyt kun ollaan kaksistaan kotona (lapset maailmalla) on helpompi olla kolmistaan.
        Miten teidän kimppa onko teillä muita kuin tämä vakimies?
        Meillä on ollut muitakin.

        Meillä on isojen poikien lehtiä patjan välissä ja kirjoittelen tänne diipadaapa liibalaabaa juttuja sillä aikaa kun äippä keittää puuroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin poikamme täytti 31vuotta ja pari vuotta ennen hänen syntymää aloimme kolmen kimpan.
        Asuimme vanhassa maatalon päärakennuksessa ja sauna kamareineen oli eri rakennuksessa jossa oli hyvä olla jos lapset olivat kotona ja hereillä.
        Lasten ollessa nukkumassa oltiin vierashuoneessa kaikki kimpassa.
        Kimpassa ollaan vieläkin ja kaveri käy vaimoa panemassa myös kun en ole itse paikalla.
        Nyt kun ollaan kaksistaan kotona (lapset maailmalla) on helpompi olla kolmistaan.
        Miten teidän kimppa onko teillä muita kuin tämä vakimies?
        Meillä on ollut muitakin.

        Meillä myös lapset aikuisia, asuvat pari suhteessa kauempana. Vakimies kyllä tietää ja hyväksynyt et muitakin miehiä tapaamme samoissa merkeissä. Tää vaan on meidän kahden juttumme, piristää normi arkea myös lisätä kahdenkeskistä kanssa käymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös lapset aikuisia, asuvat pari suhteessa kauempana. Vakimies kyllä tietää ja hyväksynyt et muitakin miehiä tapaamme samoissa merkeissä. Tää vaan on meidän kahden juttumme, piristää normi arkea myös lisätä kahdenkeskistä kanssa käymistä.

        Kusilutka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös lapset aikuisia, asuvat pari suhteessa kauempana. Vakimies kyllä tietää ja hyväksynyt et muitakin miehiä tapaamme samoissa merkeissä. Tää vaan on meidän kahden juttumme, piristää normi arkea myös lisätä kahdenkeskistä kanssa käymistä.

        Pareista kokemusta useempi. Kiimasempia pilluja saa etsii vapailta markkinoilt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pareista kokemusta useempi. Kiimasempia pilluja saa etsii vapailta markkinoilt.

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Itse haluaisin varttuneemman pariskunnan kolmanneksi pyöräksi. Itse olen 32v mies.

      • Anonyymi

        Oota mut elä pitkästy hernekeppi


      • Anonyymi

        Osui ja upposi hernekepin pikku kasseihin 🤣 😂


      • Anonyymi

        Mistä päin olet?
        Minkä ikäistä naista haet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?
        Minkä ikäistä naista haet?

        Hevon persreijässä asun purjo perseessä


    • Anonyymi

      Teilläkin varmaan on tilanne että vaino on kahden miehen kanssa aviossa.
      Me ollaan N31v ja M34v ja kolmas pyörä on M33v.
      Vaimoa ollaan naitu tosi paljon kimpassa jo 7vuotta.
      Ollaan sovittu keskenämme että tämä kolmas pyörä saa käydä halutessaan panemassa vaimoani vaikka en olisi itse kotona.
      Ollaan tehty kimpassa kaikki niin kaveri ei pysty tekemään vaimon kanssa mitään mitä ei oltaisi jo tehty..
      Kiihoittaa ajatus kun tietää vaimoa pantavan kun on itse töissä.

      • Anonyymi

        Aivan yks yhteen..kimpailtu sekä kokeiltu rajumpiakin juttuja, aika monasti yö vuorosta aamulla kotia tultua, vaki kaveri vaimon kyljes kiinni nukkumassa. Heräävät yleensä kun keitän kahvit, ennen kahville tuloa yleensä yhtyvät puolisen tuntia. Itselle kuin musiikkia soittais ne äänet ja ääntelyt mitkä makkarista kuuluu. Vaimo kaikkein kiimaisin heti herättyä ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan yks yhteen..kimpailtu sekä kokeiltu rajumpiakin juttuja, aika monasti yö vuorosta aamulla kotia tultua, vaki kaveri vaimon kyljes kiinni nukkumassa. Heräävät yleensä kun keitän kahvit, ennen kahville tuloa yleensä yhtyvät puolisen tuntia. Itselle kuin musiikkia soittais ne äänet ja ääntelyt mitkä makkarista kuuluu. Vaimo kaikkein kiimaisin heti herättyä ollut aina.

        Kyllä on taas luettu isojen poikien lehtiä hehehehee 🤣 😂 menehän nyt sinne äipän tykö


    • Anonyymi

      Juhlittiin ystäväpariskunnan kanssa meillä kotona.
      Kaverin vaimo meni nukkumaan melko aikaisin.
      Mentiin ulkorakennuksen saunakamariin ja riisuttiin vaimoni
      Vaimoni halusi meidän siistivän karvoitusta ennen kuin alkaisimme panemaan.
      Olen itse siistinyt vaimoni karvoitusta usein joten annoimme vieraan siistiä karvoituksen mieleisekseen.
      Vaimo nautti kun kaveri käsitteli pillua ja kiihoittui käsittelyssä ja oli kiihkeä nainen kahden miehen kanssa panemassa.
      Nautittiin täysin kaikki kolme ja vaimo sai kunnon seksiä ja oli täysin tyydytetty.

    • Anonyymi

      Tosi rakkautta 😆vitun sairas oot.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe