Miten on miehet

Anonyymi

Minkä ikäisenä mies sua on nussittu ekan kerran, kuka, ja missä?
Itse sain kyrpää pyllyyn vasta viiskymppisenä ja ymmärsin et olis pitänyt alkaa jo nuorempana jakamaan persettä, niin hyvältä se tuntuu.

85

5173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 50 ja vielä ei ole tullut kokeiltua saman sukupuolen välistä. Ehkä vielä joskus?

      • Anonyymi

        Mut oot kyllä sen ikäinenkin, että kalut on alkanut kiinnostaa, niinkuin itseänikin on iän myötä alkanut, ihmeellistä tämä miehen maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut oot kyllä sen ikäinenkin, että kalut on alkanut kiinnostaa, niinkuin itseänikin on iän myötä alkanut, ihmeellistä tämä miehen maailma.

        Niinpä..


    • Anonyymi

      Hei samoin ja annoin kans vasta 50v imin imetin kyllä nuorena mutta hmm naiset
      pilas olin ukm nyt sinkku ja onhan tää ihananpaa ja vielä kun voi olla naisten alusasussa
      t. 65v bottom

    • Anonyymi

      Olin 56v. kun menin ekan kerran shemalelle. Ei ole tarvinnut katua neitsyyden menettämistä.

      • Anonyymi

        Miehen kans on van parempaa.


      • Anonyymi

        toivottavasti nautit


    • Anonyymi

      olen aina haaveilut isosta pepussa sauvani ovat myös yli 20cm aitoo pitäis saada

      • Anonyymi

        sauvalla saa useamman orkun peräkkäin tai sitten pitäs olla porukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sauvalla saa useamman orkun peräkkäin tai sitten pitäs olla porukka

        kyllä sauva hyvä nyt on erikois kivaa jäin vaimolle kiinni sauvan kanssa olin just orkuissa kun tuli kotiin käyttää sauvaa paremmin kuin minä pepussani siinä on myös jotain irstasta


    • Anonyymi

      Itse haluisin menettää peppuneitsyyden pariskunnan kanssa, vanhemman sellaisen. Olen 39v mies ja kiihottaa ajatus siitä, että pariskunnan vaimo katsoo ja ohjaa miehensä naimaan toista miestä. Tällaista paria ei vaan löydy, taitaa olla liian pervoa.

      • Anonyymi

        Hmm... tämän kaltainen menohan voisikin olla aikas kiimaista... Vaimon opastuksella ja avustuksella aviomies naisi neitsyt peppuani... ;) Kunnes vaimo sitten siirtyisi eteeni ja nuolettaisi samalla pilluaan kun ukkonsa mua naisi...
        Mutta mistäs sitä tällaisen pariskunnan voisi löytää?
        M49Tre


    • Anonyymi

      aolen unelmoinut 30v mutta tyytynyt isoon sauvaan jossa vibra ehkä vielä joskus saan aitoa

    • Anonyymi

      Kyllä aitoa kyrpää haluan minäkin pyllyyn ja paljaalla saa panna. Nyt kuitenkin jynssään dildolla rankasti että reikä tottuu.

      • Anonyymi

        Sama täällä, anustappeja ja iso dildo käytössä, mutta kun löytäisi mukava luotettava kaveri jonka kanssa voisi naida toisiamme ja imeä kullia , niin se olisi kyllä mukavaa, ajatuskin alkoi kiihottaa , pakko runkkaa posliini kullia.
        M 64 ukm CD 💃


    • Anonyymi

      olen btm haluan naida miesten kans

    • Anonyymi

      kyllä mies sex on parasta

      • Anonyymi

        Kyllä se näin on. Siinä ei tarvi selitellä eikä pyydellä, siinä hässitään. On mahtavaa takaapäin köyriä selkään nousten ja reikää kerrankin riittää pitkällekkin aisalle. Rajua menoa se olla pitää, kun pallit lyö vastakkain ja siemen lentää ja roiskuu. Ihana on miesten nussia. Itse päässyt jo nuorena poikapukille pökkimään, ja nykyään en nussi muita kuin miehiä. On muakin naitu useasti, 14v mut korkattiin yhen bi miehen toimesta, ja oli pitkä kyrpä vaikka ei kovin paksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Siinä ei tarvi selitellä eikä pyydellä, siinä hässitään. On mahtavaa takaapäin köyriä selkään nousten ja reikää kerrankin riittää pitkällekkin aisalle. Rajua menoa se olla pitää, kun pallit lyö vastakkain ja siemen lentää ja roiskuu. Ihana on miesten nussia. Itse päässyt jo nuorena poikapukille pökkimään, ja nykyään en nussi muita kuin miehiä. On muakin naitu useasti, 14v mut korkattiin yhen bi miehen toimesta, ja oli pitkä kyrpä vaikka ei kovin paksu.

        joo tuo pitkän ottaminen yuntuuihanalta aina vaan kullia tulee ja kun on pallit vastakkain alkaa tosi mahtava pano tai kaks


    • Anonyymi

      Olin 17vee kun sain eka kerran kalua peppuun. Vanhempi mies, ehkä 40vee otti suihin ja pani takaapäin.

    • Anonyymi

      Oon 40 ei oo pantu mutta imetty on ja olen imenyt.
      Se oli kyllä kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Ei oo kokemusta


    • Anonyymi

      15 vuotiaana ollessani mukana sellaisessa miesvaltaisessa yhteisössä. Myöhemmin kerroin kokemuksistani vaimolleni joka ilmiselvästi kiihottui jutuistanai ja usein seksin aikana hän halusi kuulla yksityiskohtaisesti miltä seksi miehen kanssa tuntuu. Niistä jutuista tuli olennainen osa yhteiseen seksielämäämme. Vaimoni kehoittu minua hakeutumaan mieseuraan ja sen teinkin. Nyt minulla on pari kaveria jotka vierailevat ahkerasti luonamme niin minun kuin vaimonkin luona.

      • Anonyymi

        Kerro millaisessa? Olitko ainut teini ja montako miestä?


      • Anonyymi

        Olin ruotsissa kesätöissä. Majoitus serkun luona. Mä olin sen avain paikallisessa homoyhteisössä. Pääsi bileisiin kun oli mukana. Tietynlaiset nyytti kestit. Ydin porukka tietysti tuli ihan ilman mitään. Mut nää muut niinkuin serkku. Sen piti tuoda jotain tarjottavaa. Siis mä oli se tarjottava.


    • Anonyymi

      Vähän yli 20v kun menin vähän yli 50v miehen asunnolle ja sain ensimmäisen kerran kyrpää. Sattui olemaan erittäin isokyrpäinen mies.

      • Anonyymi

        eka kerta suurella sattuu kuuluu asiaan mutta uusinta pelkkää nautintoa


    • Anonyymi

      Kyrpää en ole vielä saanut,nyt kiinnostunut puketumaan naisten vaatteisiin ja toiveena löytää Isäntä joka ottaisi ja käyttäsi hyväkseen.
      Toivon joutuvani alistumaan "tyttönä"yhdelle tai useammalle Herralle

      Olisi kiva kuulla jonkun "tytön"kokemuksia vastaavasta,,,,,,,,,,,,,,,

      • Anonyymi

        Ei vielä kokemusta mullakaan,mut kiinnostaa kovin kokeilla saada imeä kalua sekä kullia pyllyyn.
        Mäkin pukeudun naisten vaatteisiin,kaapissa on korkaria sekä hametta ,joita käytän useasti.
        Alistuja en ole,mut parikin miestä olis kiihottavaa samaan aikaan.
        Ollut mielessä jo pitkään ja ajatus vaikka parista kolmesta posliinista,siististä miehestä samaan aikaan saa joka kerta oman posliinin kalun kovaksi.
        Tyttöily porukassa vois olla myös aikas hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä kokemusta mullakaan,mut kiinnostaa kovin kokeilla saada imeä kalua sekä kullia pyllyyn.
        Mäkin pukeudun naisten vaatteisiin,kaapissa on korkaria sekä hametta ,joita käytän useasti.
        Alistuja en ole,mut parikin miestä olis kiihottavaa samaan aikaan.
        Ollut mielessä jo pitkään ja ajatus vaikka parista kolmesta posliinista,siististä miehestä samaan aikaan saa joka kerta oman posliinin kalun kovaksi.
        Tyttöily porukassa vois olla myös aikas hauskaa.

        Ei kokemusta. Missä päin oot? 40 hetero ilman ennakkoluuloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokemusta. Missä päin oot? 40 hetero ilman ennakkoluuloja

        Kouvolassa.


    • Anonyymi

      Olin jo 50v kun eka kerran olin miehen kanssa. Ajattelin, että pitää kokeilla, ettei sitten vanhana kaduta, että sitäkään en kokeillut. Sytöt sain oikeastaan jostain Kallessa olleesta jutusta, jossa oli thaImaalaisia tyttöpoikia, se kiihotti erityisen paljon, ja alkuun haeskelinkin transujen seuraa ja olin tavallaan top. Jokunen löytyikin ja pääsi makuun. Ja jossakin vaiheessa sitten jo pukeuduin itsekkin transututtavan seurana hänen pyynnöstään. Hänellä kun oli enemmälti asusteita. Ja, kieltämättä, kyllä se pukeutuminen toi oman lisänsä, kiihottavan sellaisen. Vaikea sitä on kuvailla, mutta kyllä korsetti sukkanauhoineen ja sukkineen tekee todella kiihottavan olon.
      Kuitenkin miesjuttuja on ollut aika harvakseen. Täällä Kainuussa ollaan niin visusti kaapissa. Kuitenkin aina väliin pääsee miehenkin kanssa nautiskelemaan, ja onhan se toki hienoa ja tyydyttävää, kun kaksi kiimaista miestä nauttii toisistaan. Iän myötä olen nykyään enemmän btm ja kyllähän se on nautitavaa kun kumppani työntyy sisään, alkuun hitaasti ja hellästi, ja alkaa sitten kunnolla naida. Kiva pitää ääntä puolin ja toisin, kannustaa toista. Ei se tuppisuuna naiminen ole oikein mistään kotoisin. Ja aikaa nautiskeluun pitää olla, mielellään koko yö..
      Toivottavasti Kainuusta löytyisi vielä mukava mies, joka haluaisi nautiskella tällaisen seniorimiehen kanssa. Ei silled mitään voi, että vaikka naisetkin oln kivoja, aina väliin tulee hillitön himo miehiin...,vain kaksi kiimaista miestä tietää, mitä nautinto voi olla...

      • Anonyymi

        Hei kiva kirjoitus ja samaa mieltä kaksi kiimasta miestä on se ihanaa huomasin sen vasta
        vanhempana yli 50v kun erosin nyt olen suhteessa n,50v transun kanssa ja tapaamme hän
        on täysin naiseksi pukeutuva sängyssä olen top ja on todella ihanaa kun saan laueta ihanaan
        posliinipeppuun ja sit vielä saan imeä klittaa loppuun asti minusta exheterona parasta
        seksiä mitä minulla on ollut koskaan vaikka naisetkin oli ok minä ainakin suosittelen
        ex ukm hetero 60v


    • Anonyymi

      No ei ole tullut kokeiltua

    • Anonyymi

      Luokkakaverini Hannu nussi minua perseeni, kun olimme 16-v kaverin vanhempien huvilalla. Tästä lähtien raimo olet mun panopuu, kaveri vaati ja kuten sitten olin vuosien ajan.
      Olen siitä asti jakanut persettäni miehille.

      • Anonyymi

        sama kokemus saunassa ihailin sain luvan koskee koveni isoks pakko nuolasta sitten peppuun olipa mahtava kokemus joka jatkui joka sauna reissulla


    • Anonyymi

      Teini-ikäisenä pyysin paikallista juoppoporukkaa hakemaan viiniä. Hakupalkaksi vaativat suihinottoa. Imin yhden, mutta toinen vaati saada nussia. Laskin housuni ja kai se vähän syljellä koitti liukastaa. Sattui hitokseen mutta jäi kuitenkin sen verran hyvä muisto että jatkoimme samaa kunnes tuli täysi-ikäiseksi. Seuraavilla kerroilla osasin jo varautua liukkarin kera.

    • Anonyymi

      Olin n 50v kun kävin Tikkurilassa nuoren aasialaisen pojan hierottavana.Hieronta oli sivelyä selkäpuolelta,mutta kun käännyin selälleni poika tuli 69asentoon päälleni ja alkoi imeä kulliani.Siinä kasvojeni edessä heilui pieni kova kulli,mutta arastelin enkä ottanut sitä suuhuni.Laukesin pojan suuhun ja hetken päästä kysyin nussisiko hän minua johon suostuikin.Kortsu päälle ja minä kontalleni ja poika työnsi kullinsa sisään.Ei se kauaa kestänyt,mutta hyvältä tuntui.

    • Anonyymi

      Kun olin 16v vanhempi leskimies ei varsinaisesti pannut minua mutta ” liutti” kulliaan peppuvaossa ja laukesi aina selälleni, peppuvakooni, kiveksilleni.

      • Anonyymi

        Mulla kävi vähän samalla tavalla, ammattikoulussa asuntolassa kaveri pani minua pakaroitten ja reisien väliin,se kertoi kuinka hyvältä mun paljaat pakarat tuntuu ja kun terska osuu mun kiveksiin,sitten kun siltä tuli se laittoi terskan peräaukkoa vasten ja laukes siihen,joskus se työnsi niin lujaa että tunsin osan spermoista tulevan sisään,tehtiin sitä vaikka kuinka monta kertaa se usein runkkasi minua samalla,se tykkäsi kun tulen se kädelle


    • Anonyymi

      Jaa-a... ikää on kohta toi 5-kymmentä mittarissa mutta edelleen on se ensimmäinenkin kerta kokematta :(
      M49Tre

    • Anonyymi

      intissä yhellä kaverilla niin iso oli pakko kokeilella mahtuuko menihän se siitä asti aina antanut kun joku ymmärtänyt pyytää nykyään vaimoni iso strapon riittää on kyllä ehdotellut bi-miestä mukaan kun haluais katsoo

    • Anonyymi

      Kullista en tiedä miltä tuntuu,mut sauvaa otan juuri nyt sisään ja se tekee hyvää....
      ehkä saan joskus aitoakin,,

    • Edellisestä kerrasta on varmaan viisi vuotta. Päivittäin kaipaan seksiä miehen kanssa. Haluaisin taas olla pantavana.

      • Anonyymi

        Niin minäkin haluaisin olla, pantavana siis ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      En ole vielä oikeaa saanut, mutta tahtoisin.
      4 cm anustappi on kiva, tappi pyllyssä pukeudun naiseksi ja nautiskelen.

    • Anonyymi

      2 kertaa n18 vuotiaana. Eka kerta aika kuivalla kalulla ja kävi niin kipeää etten pystynyt istumaan pariin päivään. Toinen kerta ja sama kaveri ja kunnolla liukastetta. Olipa hieno tunne kun iso liikkui sisällä ja sen jälkeen sperma valui saunan lauteelle. Sain panna myös itsekkin ja päästää kunnon lastin suoleen. En ole nähnyt kaveria enään 20 vuoteen mutta mukava muistella ja on tuota perhettäkin

    • Anonyymi

      19 vuotiaana sain ekan kerran kalua peppuuni ,laivalla erään eläkkeellä olevan ruotsalaismiehen hytissä.

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä itsellekin eläkeläinen kävisi ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Alakoulussa kaverit halus kokeilla.
      Yläkoulussa suhteiden vakiintumista.
      Sit riparilla uusia tuttavuuksia.
      Viikko siitä kun täytin 16 homma räjähti käsiin.

    • Anonyymi

      12 vuotiaana, kun vuotta nuoremman kaverin kanssa kiinnostuttiin kokeilemaan, miltä tuntuu. Jonkin verran aina puuhailtiin silloin tällöin ja hän halusi mieluummin panna. Tosin montaa kertaa ei pantu, mutta kaikkea muuta hiplailua oli.

    • Anonyymi

      Joitakin miehiä köyrinyt, mut mua ei oo pantu koskaan. Joku nuori tiukkareikäinen ois mukava korkata. Ukm 70v.

      • Anonyymi

        Hmm... en valitettavasti ole enää nuori mutta uskoisin että olen kyllä tiukkareikäinen eli neitsyt peppuinen kun olen ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Noin 10 vuotta sitten sain 22 vuotiaana eka kerran tekokullia peppuuni. Silloinen tyttöystävä hankki strapon dindon ja halusi kokeilla sitä kanssani sängyssä. Aluksi tarvittiin paljon liukastetta, mutta muutaman kerran jälkeen siitä alkaa nauttimaan valtavasti.
      Tunne on aika erikoinen ja todella nautinnollinen kun on tottunut dildon liukumiseen edestakaisin. Se hieroo sulkijalihasta kivasti ja se aiheuttaa kivan lämpimän ja kihelmöivän tunteen koko vartalossa. Muutaman kerran jälkeen myös eturauhanen oppii naittimaan hieronnasta ja sen jälkeen alkaa todellinen nautinto. Voit saada useita orgasmeja peräkkäin ilman että spermat lentää joka kerta.
      GOTH GIRL PEGGING BOYFRIEND
      https://shooshtime.com/videos/203720/goth-girl-pegging-boyfriend/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viisikymppinen minäkin. Yksi tuttu nainen pyysi mökille. Sinne tuli muitakin. Aikanuorta porukkaa. Viikonlopun jälkeen sinne jäi minun ja naisen lisäksi pari kolme poikaa. Naisen yllytyksestä ne sitten pani ja minä olin tarjolla. Nainen oli sellainen Master henkinen niin se tykkäs katella mun käyttöä. Kyllä se viikko sellaista käyttöä olikin. Ei multa kysytty. Ne tuli meni ja nussivat siinä samalla. Pojat sanoi ettei saisi näyttää kun nautin. Nainen ei tykkäisi siitä. Mun piti vaikeroida ja jotenkin vastustella.

    • Anonyymi

      Ei koskaan, eikä ikinä! Homojen hommaa.

      • Anonyymi

        No sehän kuin sua varten.


    • Anonyymi

      Reilu 50v olin kun hiukan vanhempi mies imi saunassa, illalla uusiksi nukkumaan mennessä alkoi imemään ja samalla liukasti reikänsä. Sitten sängyn edessä nojasi sänkyyn polvet lattialla, levitti pakaransa. Menin taakse ja ohjasin terskan reiälle, tiukka oli alkuun eikä pitkään mennyt kun lastit perille. Vuosien päästä otettiin uusiksi imut ja panot. Lopuksi kaveri työnsi paksun lyhyen kalunsa kerralla sisääni ja laukesi samalla. En ehtinyt paljon nauttimaan. Nyt muutamaa päässyt panemaan kumin kanssa mutta itse en ole saanut kalua. Kerran olen imenyt kumin kanssa.

    • Anonyymi

      teini poikana annoin kavereitten panna kun oli katseltu kalle lehtiä autotallissa kokeiltiin mun peppu oli kuulemma naisellisimman näkönen sen jälkeen intissä annoin aina kun joku halus nykyään ukm

    • Anonyymi

      mutta nyt vanhempana nauttii enemmän kun saa peppuun oikeaa miestänuorena n.16v ekoja kertoja

    • Anonyymi

      Olin silloin 15 v ja serkkuni minua vuoden vanhempi 16 v, kun heidän mökillään saunassa innostuimme juttelemaan runkkaamisesta. Hän kertoi runkkaavansa melkein joka päivä ja sano työntävänsä anukseensa sisarensa dildoa niin usein kuin ehtii. Niitä jutellessaan hänen kalunsa jo seisoi ja kun hän kyseli, että halusinko nähdä hänen touhuavan itsensä kanssa niin kiimaisen vastasinb tietenkin haluavani. Hän asetti alalauteelle mukanaan tuoman olutpullon, sipaisi siihen jotain mukanaan tuotua raska ja istui hitaasti siihen antaen pullon liukua aika suvään. Itsen runkkasin siinä hänen edessään. Välillä hän runkkasi minua. Lopulta hän kysyi suoraan, että saisiko naida minua ja niinhän siinä kävi. Laudetta vasten syvässä etukumarassa sain ensimmäisen kerran kullia sisääni. Sen jälkeen harrastelimme niitä hommia yhdessä aika usein. Tutustuimme myös erääseen vanhempaan mieheen joka halusi katsella kun me naimme ja hän halusi myös naida. Minkäs teet kun on jatkuva kiima päällä...

    • Anonyymi

      Taisin olla 12v kun uskovaisten pokien kanssa pantiin ja imettiin sitä kesti 5v.Seuraavan kerran kalu oli sisälläni vasta 61v.ja nyt n.joka toinen viikko.Eipä silti kalu on kaverinkin pyllyssä.Se onkin oikea btm-huora.

      • Anonyymi

        Huorapyllyille on aina tarvetta miesmaailmassa, oispa nuorempana tajunnut enempi jakaa persettään setämiehille. Muutamalle olen antanut poikapilluani ja useampi on nuollut hartaasti reikääni kun olin vielä alle kakskyppinen. Nyt vanha levarirunkkari ja kyrvän imijä.


    • Anonyymi

      Nämä homot yrittävät väkisin täällä käännyttää heteroja homppeleiksi.
      Mutta ei onnistu,kyllä pillu aina persreiän voittaa.
      .

      • Anonyymi

        Oletko kokeillut?


    • Anonyymi

      Huoraperseille on aina tarvetta miesmaailmassa. bottom-lutkana olen jakanut persettäni miehille monesti.
      Imen munaa ja olen nussittavana säännöllisesti. Miehet hyväksikäyttää minua panopuu-raimoa tarpeisiinsa.

    • Anonyymi

      Olin 19 v kun kaverini isäpuolen veli pani mua sen autossa , oli naimisissa oleva 50-60 v mies ja tykkäs nuorista kundeista.

    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­­­umme sinu­t kä­­ym­ään u­­ude­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://alegroup.info/H/A7x5Z3

    • Olin 22 mies 53 vei neitsyyteni asuntoautossa siitä lähtien olen halunnut vanhempia miehiä

    • Anonyymi

      Aloitin jo ennen lukiota kavereiden kanssa runkku- ja suihinottoleikit. Samoihin aikoihin aloin pukea naisten asuja. Olin jo aloitanut anukseni valmistelun panoihin. Naisen asuissa osani oli alistuva, Nautin spermasta suussani, kasvoillani ja päälläni. Ensi panot ei niinkään mukavia mutta pian nautinkun elin tunkeutui minuunja soutk sisälä.

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen. Olen nykyisin bi vain naisen asuissa, pukeudun jopa masturbointiin jota teen usein. Miehen tai mieluiten toisen cd:n kanssa tapaan viikottain jos mahdollista. Pukeudun täysin naiseksi ja en halua risua sessioissa jollen ole top, silloin usein alusasuissa kun nain partneria. Alistuneena saan upeita orgasmeja kun alistus on roimaa. Kerran ollesani kiihotunut partneri läimi "hametelttani" se todella tuntui ja laukesin, hyvä kun polvet ei pettäneet.


    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i s­ek­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­­­en! Ku­tsu­mme kai­­kk­­­i­­. Il­­­mo­ittau­tumine­­­n ry­hmäämme tääl­l­­­ä 👉 http://alegroup.info/H/N4g0D8

    • Anonyymi

      Olen 48v ja tänään olis kiva menettää peppu neitsyys vaikka saunoen ja sitten joku vois pestä mun selkää ja työntyä sisään!Kuopio

      • Anonyymi

        Samat himot 67v ex ukm JKL


    • Anonyymi

      Uus­­i sek­si­­­tea­­­tteri avautu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kki­­­. Ilmo­­­ittau­­tum­­ine­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­­­lä 👉 http://arara-ik.com/H/O2i0Y9

    • Anonyymi

      Itse taisin olla 13 tai 14, kun kaverini kanssa aloitimme pienet puuhailut, kun himot oli hirveät ja tyttöjä ei ollut :) Hän opetti suihinotot ja panot. Pelasimme samassa joukkueessa fudista ja vanhemmat olivat perhetuttuja, niin monesti viikonloppuisin olimme toisillamme yötä ja pääsimme puuhailemaan kunnolla. Yleensä hän pani mua, mutta ite kanssa välillä. Nyt 5-kymppisenä jonkin verran on kokeiluja miesten kanssa, alkoivat uudestaan reilut 15v. sitten. Tänä aikana varmaan 10 miehen kanssa harrastanut seksiä, yleensä ollut btm.

    • Anonyymi

      U­u­­si s­­ek­­si­tea­­tteri ava­­­utuu Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­kk­i­­­. Il­­mo­­it­­­tau­­tuminen ry­hmäämm­e tääl­­­l­­ä 👉 http://alegroup.info/H/B8n5I5

    • Anonyymi

      15-16v nuorten kokeiluja intissä porukka panot vanhempana sauna kavereitten kanssa aina imenyt ja antanut kun joku pyytänyt olen ukm vaimo tietää himoni mutta rakastelen myös hänen kanssaan silloin vaimon iso sauva pepussa samalla ihanaa elämää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Armeijan lomalla Jyväskylässä eka kerta. Niin 40-50v mies iski minut baarissa. Mentiin miehen asunnolle, mies ei pannut minua, otti vaan suuhun ja runkkasi. Minäkin maistoin kalua.
      Intin jälkeen noin vuosi tapasin saman miehen, otimme bissee ja menimme taas miehen kämpille, tällä kertaa mies pani minua takaapäin ja lujaa. Hakkasi pohjaan saakka, sain orkun ilman että koskin kaluuni.

    • 50v olin kun +70v mies pyysi kylään, menin ja tiesin kyllä jo mennessä mitä oli mielessä hänellä. Perse oli pesty jo kotona...
      Imuja 69 jonkin aikaa, kumia kyrpään ja hän halusi nuolla reikää ennen liukkari.
      Liukkarit reikään ja kyrpää suoleen, hyvää teki.
      Lopuksi hän imi minua, sormetti peppua ja laukesin hänen suuhunsa.

      Lisääkin voisi tehdä vastaavaa.

    • Anonyymi

      Olen naiseksi pukeutuva bi. Miesten kanssa vain naisena, miehenä vain naisten. Monet jutut tllä on vain fantasiaa ja sellaista vartenkin tämä on.
      Suuseksi on ihana molemmin puolin vaikka minusta sperma ei ole hyvää, sen saaminen suuhun on kuitenkin huippukiihottavaa. Minä ja panokumppanini valmistamme itsemme panoon, en osaa kuvitella miten sujuu ilman siihen varautumista.

    • Anonyymi

      U­­us­­­i s­­ek­si­tea­­tteri ava­­utu­­u Suome­­en! Ku­tsu­­mme kai­­kk­i­. Il­­­moit­­tau­­­tum­­ine­­n ryhmä­­­ämme tä­­äl­l­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/J3i8X0

    Ketjusta on poistettu 200 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe