Olen tällä kevytrittäjä ja laskutan Ukko.fin kautta. Missä vaiheessa minun kannattaisi vaihtaa toiminimiyrittäjyyteenu? Onko se parempi vaihtoehto?
Kevytyrittäjyydestä toiminimi yrittäjäksi
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Heti.
- Anonyymi
Ehdottomasti parempi vaihtoehto. Aloita 1.1. ja aloita siitä vuoden tilikausi.
- Anonyymi
Älä aloita yrittäjyyttä ollenkaan. Minä sain yritykselleni 1800 euron lisäveron eli "sakon", joka menee siis ihan omasta yrittäjän kukkarosta, koska maksoin itse henkilökohtaiselta tililtäni itselleni ennakonpidätyksen tuloverorekisterin ongelmien vuoksi. Tästä sovittiin verottajan kanssa, mutta verovirkailijan kirjoittamin sanoin "tällä ei ole mitään merkitystä",
Paljon helpommalla pääset, kun alat elämään tuilla tai menet töihin. - Anonyymi
Älkääkä jaksako kirjoittaa tietenki "yrityksen täytyy maksaa yrittäjän ennakonpidätys", Googlaa tuloverorekisteri ongelmat, niin tiedät mistä puhutaan.
- Anonyymi
Tämä koskee vain osakeyhtiötä. Toiminimellä ei ole tileillä mitään merkitystä. Oma ennakonpidätykseni on sisällytetty verokorttiin suurempana veroprosenttina muista tulosta joita saan.
- Anonyymi
Jos sinulla on useita eri tulolähteitä ja tapoja saada niitä, voi olla edullisempaa perustaa kauppayhtiö, jonka alle kaikki nämä toiminnot voidaan siirtää. Toiminiyrittäjyydessä on kyse liiketoiminnan lisäämisestä ja muiden maksutapojen käyttämisestä. Kevytyrittäjänä ainoa maksutapa, jota voit käyttää, on laskutus! Voit lukea tästä lisää täältä https://creditlaina.fi/kevytyrittajyys-vai-toiminimi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885